Soundedit 22 – Relacja i podsumowanie wydarzenia

08-11-2022

Soundedit

Festiwal SoundEdit 2022 za nami! To były dla nas bardzo pracowite, ale jednocześnie inspirujące 3 dni. Dziękujemy wszystkim, który odwiedzili naszą przestrzeń prezentacyjną i zechcieli podzielić się z nami swoimi pytaniami i pomysłami.

Jako, że tematyka tegorocznego festiwalu odnosiła się w głównej mierze do technologii dźwięku przestrzennego, w naszym wyjątkowym DEMO-ROOMIE postanowiliśmy w praktyczny sposób zaprezentować wszystkie aspekty tegoż właśnie zagadnienia.

Soundedit
    • Przygotowaliśmy kompletny, funkcjonalny, skalowalny i jednocześnie prosty system immersyjny SpaceMap Go, wykorzystujący technologię przetwarzania Meyer Sound Galaxy oraz najwyższej klasy systemy głośnikowe point-source z serii ULTRA-X. Mamy nadzieję, iż efekt, który udało się nam uzyskać, pobudził Waszą wyobraźnię oraz ukazaliśmy, jak bardzo istotna jest jakość zestawów głośnikowych. System SpaceMap GO to idealne rozwiązane dla kreatywnych twórców – zarówno muzyki live jak i widowisk słowno-muzycznych,
    • W naszej przestrzeni DEMO, immersję wprowadziliśmy również w kontekście odsłuchu osobistego dla artystów. Przy konsolecie DiGiCo Q225 wraz z interfejsem KLANG, każdy mógł na własne uszy poznać zalety systemu KLANG i usłyszeć różnicę pomiędzy realizacją monitorów dousznych w formacie stereo, a immersive 3D,
    • Dzięki możliwości zaprezentowania studyjnego systemu głośnikowego Meyer Sound BLUEHORN, który cechuje się absolutnie płaską charakterystyką odpowiedzi fazowej i częstotliwościowej. Każdy na sali mógł się przekonać czym tak naprawdę jest i jak brzmi szczytowe osiągnięcie w odwzorowaniu rzeczywistości w odsłuchu do postprodukcji dźwiękowej,
    • Jako, że dźwięk immersyjny to nie tylko muzyka live, ale również i praca teatralna – również w tym aspekcie postaraliśmy się zaprezentować Wam dostępne na rynku narzędzia to pracy w takim właśnie charakterze – konsoletę DiGiCo Q338T, wyposażoną w specjalistyczny soft teatralny,
    • Podczas naszych prelekcji mogliście się również dowiedzieć – mamy nadzieję – czegoś nowego na temat home recordingu, systemów mikrofonowych Shure oraz interfejsów audio Tascam.

SoundEdit 2022 był również idealną okazją do dwóch premier – swoją premierę miał najnowszy cyfrowy skaner widma radiowego nowej generacji ze skanowaniem i monitorowaniem w czasie rzeczywistym w połączeniu z zaawansowaną koordynacją częstotliwości – Shure AD600, jak również wspomniane wcześniej oprogramowanie teatralne do konsolety DiGiCo Quantum 338T.

Jeżeli jakiekolwiek z prezentowanych rozwiązań podczas SoundEdit 2022 Was zainteresuje – zapraszamy do kontaktu i umówienia z nami prezentacji indywidualnej. Zachęcamy również do śledzenia Naszych kanałów społecznościowych oraz nowości w ofercie firmy Polsound – renomowanego dystrybutora rozwiązań ProAudio na terenie Polski.

Gratulujemy organizatorom znakominego wydarzenia i do zobaczenia najpóźniej za rok!

Może Cię zainteresować:

Shure Louder Drums – magazyn perkusyjny

Shure Louder Drums – magazyn perkusyjny

Od dziesięcioleci Shure jest niezawodnym partnerem muzyków, producentów i realizatorów dźwięku na całym świecie. To dzięki tej współpracy narodził się magazyn Louder, którego celem jest dzielenie się wiedzą, inspiracją i doświadczeniem z najlepszymi artystami branży...

Parnelli Awards – Najwyższe wyróżnienie branży Eventowej

Parnelli Awards – Najwyższe wyróżnienie branży Eventowej

Parnelli Awards zostały ustanowione w 2001 roku przez Patricka Stansfielda i Terry’ego Lowe’a, wydawcę magazynów FOH oraz PLSN. Początkowo było to skromne wydarzenie w jednej z restauracji w Południowej Kalifornii, podczas którego wręczono jedną nagrodę Lifetime...