Soundedit 22 – Relacja i podsumowanie wydarzenia

lis 8, 2022 | Slider, Systemy Profesjonalne

Festiwal SoundEdit 2022 za nami! To były dla nas bardzo pracowite, ale jednocześnie inspirujące 3 dni. Dziękujemy wszystkim, który odwiedzili naszą przestrzeń prezentacyjną i zechcieli podzielić się z nami swoimi pytaniami i pomysłami.

Jako, że tematyka tegorocznego festiwalu odnosiła się w głównej mierze do technologii dźwięku przestrzennego, w naszym wyjątkowym DEMO-ROOMIE postanowiliśmy w praktyczny sposób zaprezentować wszystkie aspekty tegoż właśnie zagadnienia.

Soundedit
    • Przygotowaliśmy kompletny, funkcjonalny, skalowalny i jednocześnie prosty system immersyjny SpaceMap Go, wykorzystujący technologię przetwarzania Meyer Sound Galaxy oraz najwyższej klasy systemy głośnikowe point-source z serii ULTRA-X. Mamy nadzieję, iż efekt, który udało się nam uzyskać, pobudził Waszą wyobraźnię oraz ukazaliśmy, jak bardzo istotna jest jakość zestawów głośnikowych. System SpaceMap GO to idealne rozwiązane dla kreatywnych twórców – zarówno muzyki live jak i widowisk słowno-muzycznych,
    • W naszej przestrzeni DEMO, immersję wprowadziliśmy również w kontekście odsłuchu osobistego dla artystów. Przy konsolecie DiGiCo Q225 wraz z interfejsem KLANG, każdy mógł na własne uszy poznać zalety systemu KLANG i usłyszeć różnicę pomiędzy realizacją monitorów dousznych w formacie stereo, a immersive 3D,
    • Dzięki możliwości zaprezentowania studyjnego systemu głośnikowego Meyer Sound BLUEHORN, który cechuje się absolutnie płaską charakterystyką odpowiedzi fazowej i częstotliwościowej. Każdy na sali mógł się przekonać czym tak naprawdę jest i jak brzmi szczytowe osiągnięcie w odwzorowaniu rzeczywistości w odsłuchu do postprodukcji dźwiękowej,
    • Jako, że dźwięk immersyjny to nie tylko muzyka live, ale również i praca teatralna – również w tym aspekcie postaraliśmy się zaprezentować Wam dostępne na rynku narzędzia to pracy w takim właśnie charakterze – konsoletę DiGiCo Q338T, wyposażoną w specjalistyczny soft teatralny,
    • Podczas naszych prelekcji mogliście się również dowiedzieć – mamy nadzieję – czegoś nowego na temat home recordingu, systemów mikrofonowych Shure oraz interfejsów audio Tascam.

SoundEdit 2022 był również idealną okazją do dwóch premier – swoją premierę miał najnowszy cyfrowy skaner widma radiowego nowej generacji ze skanowaniem i monitorowaniem w czasie rzeczywistym w połączeniu z zaawansowaną koordynacją częstotliwości – Shure AD600, jak również wspomniane wcześniej oprogramowanie teatralne do konsolety DiGiCo Quantum 338T.

Jeżeli jakiekolwiek z prezentowanych rozwiązań podczas SoundEdit 2022 Was zainteresuje – zapraszamy do kontaktu i umówienia z nami prezentacji indywidualnej. Zachęcamy również do śledzenia Naszych kanałów społecznościowych oraz nowości w ofercie firmy Polsound – renomowanego dystrybutora rozwiązań ProAudio na terenie Polski.

Gratulujemy organizatorom znakominego wydarzenia i do zobaczenia najpóźniej za rok!

Zobacz też inne wpisy w tej kategorii

Axient Digital AD3 i ADX5D – test Artura Zielonki

Axient Digital AD3 i ADX5D – test Artura Zielonki

Praca na planie filmowym czy telewizyjnym charakteryzuje się zmiennymi warunkami pracy, a systemy rejestracji dźwięku często dobiera się pod specyfikę danej realizacji. Raz pracuje się z tzw. „torby” innym razem z wózka dźwiękowego. Niezależnie od sposobu pracy większość realizatorów dźwięku wybiera elementy systemu, które są lekkie oraz mają możliwość zasilania bateryjnego. Z tego względu systemy z serii Shure Axient Digital były poza moim zainteresowaniem, do czasu wprowadzenia do oferty odbiornika mobilnego ADX5D. Od momentu pojawienia się pierwszych informacji w internecie na temat ADX5D, byłem zainteresowany tym produktem, a możliwość dokładnego przetestowania zestawu z nadajnikiem plug-on AD3 napełniła mnie radością. Zapraszamy do testu i recenzji Artura Zielonki.

Studyjny dźwięk w każdym pomieszczeniu

Studyjny dźwięk w każdym pomieszczeniu

Chcesz poprawić komunikację w swoim biurze, ale masz wątpliwości? Dowiedz się jak uzyskać najwyższej jakości dźwięk zapewniający czystość i klarowność rozmowy podczas wideokonferencji.

Oprogramowanie teatralne w DiGiCo Quantum 338

Oprogramowanie teatralne w DiGiCo Quantum 338

DiGiCo prezentuje najnowsze oprogramowanie do konsolet z serii Quantum – Quantum338. Nowe oprogramowanie sprawia, że Quantum338 staje się idealną propozycją dla stacjonarnych i objazdowych produkcji teatralnych.

Nowy manager częstotliwości Shure AD600

Nowy manager częstotliwości Shure AD600

Shure zaprezentował następcę cenionego AXT600 Axient Spectrum Manager, nowy AD600 Axient Digital Spectrum Manager. AD600 jest potężnym narzędziem nowej generacji do planowania i zarządzania koordynacją częstotliwości w najbardziej wymagających profesjonalnych aplikacjach audio.

Audiotonix staje się bardziej wszechstronny dzięki przejęciu Slate Digital

Audiotonix staje się bardziej wszechstronny dzięki przejęciu Slate Digital

Audiotonix ogłosił przejęcie Slate Digital, jednego z wiodących na świecie twórców wtyczek programowych do tworzenia i produkcji dźwięku. Z portfolio marek, które obejmuje Allen & Heath, Calrec, DiGiCo, DiGiGrid, Group One Limited, KLANG:technologies, Solid State Logic i Sound Devices, ta transakcja jeszcze bardziej wzmacnia znaczącą obecność grupy na profesjonalnych rynkach tworzenia i produkcji dźwięku.

Mikrofony Shure w filmie “Elvis”

Mikrofony Shure w filmie “Elvis”

Król mógł odejść z tego świata, ale jego legenda wciąż trwa – a to wszystko dzięki filmowi Baz Lurhmanna o Elvisie, w którym występują Austin Butler i Tom Hanks. Historyk firmy Shure, Michael Pettersen, wyjaśnia, w jaki sposób pomógł zachować oryginalny charakter mikrofonów w filmie.