Konsolety mikserskie DiGiCo
Konsolety mikserskie DiGiCo

Konsolety mikserskie DiGiCo

Konsolety mikserskie DiGiCo łączy umiejętności projektowania i programowania z doświadczeniem w zakresie inżynierii cyfrowej, co pozwoliło na opracowanie najbardziej popularnych na świecie, udanych i przełomowych rozwiązań w dziedzinie cyfrowego dźwięku.

Firma powstała w roku 2002 wraz z przejęciem przedsiębiorstwa Soundtracs, które założone zostało we wczesnych latach 80-tych przez grupę realizatorów dźwięku pragnących stworzyć konsoletę studyjną, lepszą od tych, które były dostępne w owych czasach. Sukces zespołu zapoczątkował trwające dwie dekady pasmo innowacji, w efekcie czego, w 1992 roku, powstała pierwsza cyfrowa konsoleta mikserska.

W roku 1996 program ten zaowocował powstaniem doskonale przyjętej konsolety Virtua, a rok później DPC, następnie DS3 w 1998 oraz D4 w 2000 roku. Od roku 2000 profil produktowy firmy opiera się wyłącznie na rozwiązaniach cyfrowych. W międzyczasie wprowadzono szereg nowych technologii, w tym zastosowany po raz pierwszy przez producenta sprzętu audio rewolucyjny układ Analog Devices Sharc DSP, czyli najszybszy i najwydajniejszy procesor na rynku, pierwsze (i wciąż najbardziej wszechstronne) wykorzystanie dotykowych ekranów TFT LCD, pionierskie zastosowanie częstotliwości próbkowania 96 kHz czy wreszcie udostępniona po raz pierwszy możliwość jednoczesnej pracy z różnymi częstotliwościami próbkowania.

To tylko niektóre z osiągnięć, jakie wykorzystano podczas tworzenia pierwszego produktu DiGiCo, czyli cyfrowego systemu mikserskiego D5 Live, który reprezentował rewolucyjne podejście zarówno do kwestii samej konstrukcji konsolety live, jaki sposobu, w jaki łączy ona oba krańce łańcucha audio.

Osoby kontaktowe:

Paweł Daszkiewicz

SPRZEDAŻ I SUPPORT
tel. 22 2041 112

Paweł Letnianczyn

SPRZEDAŻ
tel. 22 2041 110

Arek Wielgosik

SUPPORT
tel. 22 2041 100

DiGiCo zawsze wyprzedzała swoje czasy, a opierając konstrukcję D5 na potężnym silniku DSP i sprawdzonych rozwiązaniach sprzętowych oraz programowych Soundtracs i zachowując przy tym funkcjonalność właściwą dla miksowania dźwięku w warunkach live, stworzyła pierwszy na świecie prawdziwie otwarty system mikserski. Ta filozofia projektowania jest stosowana przez kolejne lata działalności firmy, leżąc u podstaw konstrukcji szeregu kolejnych modeli z uznanej na cały świecie serii D. Obecnie uczyniony został kolejny krok milowy. Oparta na pojedynczym układzie Super FPGA [Field Programmable Gate Array], nowa seria SD łączy technologię jednoukładową z nowym procesorem Tiger SHARC, i rozwiązanie to leży u podstaw zastrzeżonej technologii przetwarzania cyfrowego Stealth. Dzięki ośmiokrotnie większej mocy obliczeniowej, niż oferuje już i tak niesłychanie wydajna konsoleta D5, seria SD jest najpotężniejszym pośród dostępnych obecnie rozwiązań w dziedzinie cyfrowego dźwięku.

Dźwięk LIVE

Miksowanie dźwięku na żywo to sztuka łączenia i przetwarzania wielu sygnałów audio w celu stworzenia miksu, który słyszą widzowie i wykonawcy koncertu. Zadanie to bywa bardzo wymagające, bez względu na to czy koncert ma miejsce na wielkim stadionie, czy w małym klubie. Wykonać je może realizator dysponujący właściwymi umiejętnościami oraz odpowiednim sprzętem. Konsolety mikserskie DiGiCo są wybierane przez realizatorów na całym świecie, a to z uwagi na doskonałe brzmienie, połączone z łatwością obsługi i absolutną, udowodnioną niezawodnością.

Postprodukcja

Nieważne czy chodzi o przedstawienie telewizyjne, reklamę czy też film sensacyjny, świat post-produkcji wymaga sprzętu o takiej jakości brzmieniowej i funkcjonalności, jakie zapewnić może jedynie kilku producentów konsolet. Połączenie tych zalet w konsolecie o kompaktowych rozmiarach, co pozwala zmaksymalizować wykorzystanie dostępnej powierzchni i przekształcić studio postprodukcyjne we w pełni samowystarczalną pracownię, stanowi o sile. jaką mają konsolety mikserskie DiGiCo

TEATR

Miksowanie dźwięku w teatrze różni się nieco od innych form miksowania, dlatego DiGiCo zaprojektowała produkt przystosowany do tych specyficznych wymagań. Mama Mia, We Will Rock You, Dirty Dancing i Spamalot to tylko kilka produkcji, w których wykorzystano niezrównaną jakość dźwięku, intuicyjność obsługi oraz elastyczność działania D5T. Kompaktowe rozmiary konsolety pozwalają przy tym zmniejszyć liczbę foteli, jakie należy zdemontować z widowni, by zrobić miejsce dla stanowiska mikserskiego – oto prosty sposób na zwiększenie dochodów teatru.

Miejsca Kultu Religijnego

Nagłośnienie świątyń wymaga użycia rozwiązania wyjątkowo wszechstronnego, łatwego w użyciu i cechującego się możliwością rozszerzenia infrastruktury, a przy tym zapewniającego możliwie najwyższą jakość brzmienia. Konsolety DiGiCo łączą wszystkie te atrybuty, tworząc rozwiązanie doskonałe zarówno dla realizatorów zawodowych, jak i amatorów.

Broadcast

Stacje nadawcze, od Wielkiej Brytanii po Australię, polegają na konsoletach DiGiCo. Stanowią one bowiem ekonomiczne rozwiązanie, oferujące wystarczająco wiele szyn do obsługi najbardziej złożonych submiksów i sygnałów wyjściowych, co jest niezbędne dla płynności szybkiego przełączania transmisji pomiędzy reporterami, studiem i odtwarzanym materiałem filmowym.

Sektor korporacyjny

Sektor korporacyjny wymaga wyjątkowo wysokiej klasy usług. Konsolety mikserskie DiGiCo to doskonała jakość brzmieniowa, połączona z wysoką elastycznością działania oznacza, że są one idealnym wyborem do obsługi imprez korporacyjnych, takich jak prezentacje luksusowych produktów czy też doroczne konferencje.

NAJNOWSZE AKTUALNOŚCI

DiGiCo wprowadza model SD12T dla teatrów

DiGiCo wprowadza model SD12T dla teatrów

Oprogramowanie teatralne DiGiCo dla serii konsolet Quantum i SD sprawiło, że jest to najczęściej wybierane narzędzie przez realizatorów dźwięku teatralnego na West Endzie i Broadwayu. Teraz DiGiCo proponuje oprogramowanie „T” dla konsolety SD12, która znalazła wielkie uznanie na rynku koncertowym do audytorium teatrów na całym świecie.

DiGiCo Quantum 338 i DMI-KLANG w Kościele CCBC w Teksasie

DiGiCo Quantum 338 i DMI-KLANG w Kościele CCBC w Teksasie

Firma Digital Resources, integrator systemów Audio-Video z Southlake w Teksasie, wyposażyła niedawno kościół Christ Chapel Bible (CCBC) w mieście Forth Worth o nową konsolę DiGiCo Quantum338 w połączeniu z kartą DMI-KLANG. Wszystko to w trosce o najlepszej jakości dźwięk zarówno dla widowni, jak i artystów tam występujących.

Festiwal Eurowizji to koncert technologii

Festiwal Eurowizji to koncert technologii

Festiwal Eurowizji to z pewnością największe tego typu wydarzenie medialne w Europie. Miliony widzów ogląda transmisję telewizyjną publicznych nadawców z 39 krajów zrzeszonych w europejskiej unii nadawców – EBU. Rywalizacja wykonawców ma niezwykle widowiskowy charakter a kraj, który jest gospodarzem imprezy stara się pokazać od jak najlepszej strony.

DiGiCo Quantum 7 podczas streamu koncertu Gorillaz

DiGiCo Quantum 7 podczas streamu koncertu Gorillaz

W grudniu Gorillaz powróciło na scenę z multimedialnym koncertem „Song Machine Live From Kong” streamowanym na żywo z Kong Studios w Londynie. Ponad milion widzów w więcej niż 120 krajach oglądało program za pośrednictwem platformy LIVENow, która pozwoliła zespołowi w nowatorski sposób połączyć animację z występem na żywo. Format ten niezwykle pasuje do największego wirtualnego zespołu muzycznego na świecie – to wszystko było możliwe dzięki zastosowaniu potężnych konsolet DiGiCo Quantum 7.

Klang dopełnieniem bogatego wyposażenia Target Sound

Klang dopełnieniem bogatego wyposażenia Target Sound

Firma Target Sound z Chorzowa to jeden z największych graczy na polskim rynku nagłośnieniowym, która oferuje szeroki zakres usług, często wykraczających poza standardowe działania tego typu przedsiębiorstw.

DiGiCo w Pałacu Kremlowskim – Królewskie wyposażenie

DiGiCo w Pałacu Kremlowskim – Królewskie wyposażenie

Królewskie wyposażenie - DiGiCo w Pałacu Kremlowskim - Quantum 7 i Quantum 338Obchodzący w przyszłym roku 60-tą rocznicę powstania Państwowy Pałac Kremlowski jest główną sceną w Rosji oraz jedną z najlepszych i najbardziej prestiżowych sal teatralnych i koncertowych...