Nowy manager częstotliwości Shure AD600

paź 20, 2022 | Shure, Slider, Systemy Profesjonalne

Shure zaprezentował następcę cenionego AXT600 Axient Spectrum Manager, nowy AD600 Axient Digital Spectrum Manager. AD600 jest potężnym narzędziem nowej generacji do planowania i zarządzania koordynacją częstotliwości w najbardziej wymagających profesjonalnych aplikacjach audio.

Mając na uwadze przyszłość komunikacji bezprzewodowej, Shure zaprojektował zakres strojenia AD600 do obsługi częstotliwości od 174 MHz do 2 GHz, co obejmuje, ale też rozszerza częstotliwości, na których działa AXT600. W porównaniu z AXT600, AD600 może pochwalić się szybszym skanowaniem, które znajduje dostępne częstotliwości i analizuje widmo RF w czasie rzeczywistym. AD600 posiada sześć wejść antenowych, nową opcję zasilania DC, połączenia USB do zewnętrznego przechowywania danych skanowania, dzienników zdarzeń i innych danych, jak również łączność Dante dla zaawansowanego monitorowania audio.

AD600 jest wyposażony w duży, kolorowy, 6,6-calowy ekran na panelu przednim, który ułatwia przeglądanie najważniejszych informacji. Jest również kompatybilny z Shure Wireless Workbench, rozszerzając opcje kontroli i monitorowania dla użytkowników. W połączeniu z dodatkowymi rozwiązaniami Axient Digital, użytkownicy AD600 mogą skorzystać z funkcji ShowLink, unikalnej dla ekosystemu Axient Digital, która umożliwia kontrolę i komunikację w czasie rzeczywistym ze wszystkimi nadajnikami ADX.

Ze względu na wyjątkową jakość dźwięku i wzorcową stabilność pracy w RF, system bezprzewodowy Axient Digital jest używany na największych obiektach i najbardziej prestiżowych scenach na świecie. Został on również ciepło przyjęty przez największych nadawców telewizyjnych na całym świecie jako standardowy system bezprzewodowy i jest konsekwentnie wykorzystywany do rejestrowania dźwięku w najważniejszych produkcjach filmowych. Dodanie AD600 zapewnia szerokopasmowe skanowanie widma w czasie rzeczywistym, monitorowanie, analizę i koordynację częstotliwości w pojedynczym urządzeniu. Wysokiej klasy systemy bezprzewodowe firmy Shure wciąż się rozwijają i dostarczają nowych możliwości.

Najważniejsze cechy:

  • Zaawansowana, kompleksowa koordynacja RF dla Twojego sieciowego systemu bezprzewodowego,
  • Szybkie skanowanie w czasie rzeczywistym w celu znalezienia dostępnych częstotliwości i monitorowania aktywności RF,
  • Duży, 6,6-calowy kolorowy wyświetlacz do monitorowania i analizy widma RF,
  • Ułatwiona koordynacja RF pozwala zaoszczędzić czas i wysiłek w trudnym środowisku RF,
  • Narzędzia do przeglądania, analizowania i słuchania aktywności RF,
  • Zakres strojenia: 174 MHz do 2 GHz dla obsługi wielu pasm częstotliwości,
  • 6 wejść antenowych co umożliwia obsługę wielu anten i stref,
  • Rejestrowanie i przechowywanie danych w celu archiwizacji informacji RF do analizy,
  • Praca w sieci umożliwiająca wdrożenie systemu na dużą skalę,
  • Złącza USB do zewnętrznego przechowywania danych dotyczących skanowania, dzienników zdarzeń i innych danych,
  • Obsługa Dante umożliwiająca zaawansowane monitorowanie sieci,
  • Zgodność z Wireless Workbench w celu rozszerzenia opcji sterowania i monitorowania,
  • Opcje zasilania AC i DC.

Zobacz też inne wpisy w tej kategorii

Axient Digital AD3 i ADX5D – test Artura Zielonki

Axient Digital AD3 i ADX5D – test Artura Zielonki

Praca na planie filmowym czy telewizyjnym charakteryzuje się zmiennymi warunkami pracy, a systemy rejestracji dźwięku często dobiera się pod specyfikę danej realizacji. Raz pracuje się z tzw. „torby” innym razem z wózka dźwiękowego. Niezależnie od sposobu pracy większość realizatorów dźwięku wybiera elementy systemu, które są lekkie oraz mają możliwość zasilania bateryjnego. Z tego względu systemy z serii Shure Axient Digital były poza moim zainteresowaniem, do czasu wprowadzenia do oferty odbiornika mobilnego ADX5D. Od momentu pojawienia się pierwszych informacji w internecie na temat ADX5D, byłem zainteresowany tym produktem, a możliwość dokładnego przetestowania zestawu z nadajnikiem plug-on AD3 napełniła mnie radością. Zapraszamy do testu i recenzji Artura Zielonki.

Studyjny dźwięk w każdym pomieszczeniu

Studyjny dźwięk w każdym pomieszczeniu

Chcesz poprawić komunikację w swoim biurze, ale masz wątpliwości? Dowiedz się jak uzyskać najwyższej jakości dźwięk zapewniający czystość i klarowność rozmowy podczas wideokonferencji.

Soundedit 22 – Relacja i podsumowanie wydarzenia

Soundedit 22 – Relacja i podsumowanie wydarzenia

Festiwal SoundEdit 2022 za nami! To były dla nas bardzo pracowite, ale jednocześnie inspirujące 3 dni. Dziękujemy wszystkim, który odwiedzili naszą przestrzeń prezentacyjną i zechcieli podzielić się z nami swoimi pytaniami i pomysłami.

Oprogramowanie teatralne w DiGiCo Quantum 338

Oprogramowanie teatralne w DiGiCo Quantum 338

DiGiCo prezentuje najnowsze oprogramowanie do konsolet z serii Quantum – Quantum338. Nowe oprogramowanie sprawia, że Quantum338 staje się idealną propozycją dla stacjonarnych i objazdowych produkcji teatralnych.

Audiotonix staje się bardziej wszechstronny dzięki przejęciu Slate Digital

Audiotonix staje się bardziej wszechstronny dzięki przejęciu Slate Digital

Audiotonix ogłosił przejęcie Slate Digital, jednego z wiodących na świecie twórców wtyczek programowych do tworzenia i produkcji dźwięku. Z portfolio marek, które obejmuje Allen & Heath, Calrec, DiGiCo, DiGiGrid, Group One Limited, KLANG:technologies, Solid State Logic i Sound Devices, ta transakcja jeszcze bardziej wzmacnia znaczącą obecność grupy na profesjonalnych rynkach tworzenia i produkcji dźwięku.

Mikrofony Shure w filmie “Elvis”

Mikrofony Shure w filmie “Elvis”

Król mógł odejść z tego świata, ale jego legenda wciąż trwa – a to wszystko dzięki filmowi Baz Lurhmanna o Elvisie, w którym występują Austin Butler i Tom Hanks. Historyk firmy Shure, Michael Pettersen, wyjaśnia, w jaki sposób pomógł zachować oryginalny charakter mikrofonów w filmie.