Shure Duraplex – wodoodporny mikrofon subminiaturowy

paź 23, 2020 | Shure, Systemy Profesjonalne

Mikrofon subminiaturowy Shure DuraPlex może być właśnie tym, czego potrzebujesz, jeśli szukasz mikrofonu do pracy w trudnych warunkach. Zaprojektowany tak, aby był odporny na wodę, kurz i brud, może być idealnym wyborem do nagrywania i pracy w teatrze.

Shure DuraPlex

Myśląc o marce Shure pierwsze na myśl przychodza takie modele jak SM57, SM58, Beta52 czy inne mikrofony wokalne lub instrumentalne. Mimo to, oferta mikrofonów Shure jest ogromna i obejmuje o wiele więcej zastosowań. Najnowsza gama mikrofonów Shure DuraPlex to specjalistyczny zestaw mikrofonów typu lavalier i nagłownych.

Shure DuraPlex to subminiaturowe mikrofony – mają tylko 5 mm wielkości. Mikrofony takie jak ten są kluczowe dla użytku w telewizji i teatrach. Bez wątpienia, jeśli szukasz mikrofonu, który może wizualnie “zniknąć” z pola widzenia, mikrofon subminiaturowy, taki jak DuraPlex, jest doskonałym wyborem.

Wodoszczelny i odporny na kurz

Wszyscy znamy legendarną wytrzymałość i trwałość słynnych mikrofonów Shure, takich jak SM57 – a DuraPlex idzie w ich ślady. Seria DuraPlex posiada stopień ochrony IP57 przed brudem, kurzem, a nawet przed zanurzeniem w wodzie do głębokości 1 metra. Reporterzy w deszczu, pokazy sceniczne z udziałem wody i wszystko inne, co mogłoby pokonać zwykły mikrofon krawatowy lub nagłowny – seria Duraplex jest do tego stworzona.

Gama mikrofonów DuraPlex dostępna jest z wybranymi złączami LEMO lub TA4F, dzięki którym możemy używać ich z najpolularniejszymi systemami bezprzewodowymi. Cała seria wykonana jest też przy udziale autorskiego kabla Shure Plex. Przewód ten jest odporny na zagięcia oraz może być malowany farbami teatralnymi, długopisami i mazakami.

Najważniejsze funkcje to:

  • 5 mm mikrofon subminiaturowy, dookólny, dostępny w wersji przypinanej i nagłownej,
  • Odporność na kurz i wodę, klasa IP57,
  • Neutralne, pełne pasmo dźwięku do zastosowań filmowych, telewizyjnych, teatralnych, przemówień i występów,
  • Zaawansowany przewód 1,6mm Shure Plex:
    • Podwójne, redundantne ekranowanie w przewodzie służy jako dodatkowa osłona zapewniającą długą żywotność,
    • Elastyczny, odporny na załamania,
    • Odporny na malowanie typowymi farbami i mazakami teatralnymi,
  • Nakładka Presence Cap zapewnia uwydatnioną prezencję głosu (wzmocnienie 3-4 dB w pobliżu 10kHz)
  • Wersja przypinana dostępna w czterech kolorach: czarnym, kakaowym, cielistym i białym,
  • Wersja nagłowna dostępna w trzech kolorach: czarnym, kakaowym i cielistym,
  • Dostępny z dwoma typami złączy: TA4F (mTQG) lub LEMO,
  • Zawiera następujące akcesoria: pokrowiec, piankową i zatrzaskową osłonkę, pojedynczą spinkę do krawata, spinkę przyklejaną (tylko w wersji przypinanej) oraz kołnierz blokujący TQG (tylko mTQG/TA4F.)

Do pobrania:

Zobacz też inne wpisy w tej kategorii

Axient Digital AD3 i ADX5D – test Artura Zielonki

Axient Digital AD3 i ADX5D – test Artura Zielonki

Praca na planie filmowym czy telewizyjnym charakteryzuje się zmiennymi warunkami pracy, a systemy rejestracji dźwięku często dobiera się pod specyfikę danej realizacji. Raz pracuje się z tzw. „torby” innym razem z wózka dźwiękowego. Niezależnie od sposobu pracy większość realizatorów dźwięku wybiera elementy systemu, które są lekkie oraz mają możliwość zasilania bateryjnego. Z tego względu systemy z serii Shure Axient Digital były poza moim zainteresowaniem, do czasu wprowadzenia do oferty odbiornika mobilnego ADX5D. Od momentu pojawienia się pierwszych informacji w internecie na temat ADX5D, byłem zainteresowany tym produktem, a możliwość dokładnego przetestowania zestawu z nadajnikiem plug-on AD3 napełniła mnie radością. Zapraszamy do testu i recenzji Artura Zielonki.

Studyjny dźwięk w każdym pomieszczeniu

Studyjny dźwięk w każdym pomieszczeniu

Chcesz poprawić komunikację w swoim biurze, ale masz wątpliwości? Dowiedz się jak uzyskać najwyższej jakości dźwięk zapewniający czystość i klarowność rozmowy podczas wideokonferencji.

Soundedit 22 – Relacja i podsumowanie wydarzenia

Soundedit 22 – Relacja i podsumowanie wydarzenia

Festiwal SoundEdit 2022 za nami! To były dla nas bardzo pracowite, ale jednocześnie inspirujące 3 dni. Dziękujemy wszystkim, który odwiedzili naszą przestrzeń prezentacyjną i zechcieli podzielić się z nami swoimi pytaniami i pomysłami.

Oprogramowanie teatralne w DiGiCo Quantum 338

Oprogramowanie teatralne w DiGiCo Quantum 338

DiGiCo prezentuje najnowsze oprogramowanie do konsolet z serii Quantum – Quantum338. Nowe oprogramowanie sprawia, że Quantum338 staje się idealną propozycją dla stacjonarnych i objazdowych produkcji teatralnych.

Nowy manager częstotliwości Shure AD600

Nowy manager częstotliwości Shure AD600

Shure zaprezentował następcę cenionego AXT600 Axient Spectrum Manager, nowy AD600 Axient Digital Spectrum Manager. AD600 jest potężnym narzędziem nowej generacji do planowania i zarządzania koordynacją częstotliwości w najbardziej wymagających profesjonalnych aplikacjach audio.

Audiotonix staje się bardziej wszechstronny dzięki przejęciu Slate Digital

Audiotonix staje się bardziej wszechstronny dzięki przejęciu Slate Digital

Audiotonix ogłosił przejęcie Slate Digital, jednego z wiodących na świecie twórców wtyczek programowych do tworzenia i produkcji dźwięku. Z portfolio marek, które obejmuje Allen & Heath, Calrec, DiGiCo, DiGiGrid, Group One Limited, KLANG:technologies, Solid State Logic i Sound Devices, ta transakcja jeszcze bardziej wzmacnia znaczącą obecność grupy na profesjonalnych rynkach tworzenia i produkcji dźwięku.