Przygotowanie PANTHER Demo Days oparto na haśle „Stań oko w oko z PANTHER”. Celem stało się stworzenie spotkania z systemem wielkoskalowym jakiego jeszcze na rynku nie było. Jednym z kluczowych założeń było pokazanie systemu w pełnej krasie w naturalnych dla niego warunkach, czyli dużej hali koncertowej. Taką możliwość zaoferowało studio Polsatu Łubinowa 4a. Ogromna powierzchnia dostosowana do dużych wydarzeń muzycznych, gościła między innymi Dodę podczas pierwszych koncertów Aquaria Tour. Wspólnie z firmą The Brawlers, partnerem wydarzenia podjęto decyzję o wykorzystaniu poniższej konfiguracji:
- MAIN L/R – 12 modułów Meyer Sound PANTHER na stronę
- FRONTFILL – 4 moduły Meyer Sound PANTHER
- SUB – po 2 grona na stronę przy MAIN L/R po 6 elementów 2100-LFC w gronie oraz 22 subwoofery 2100-LFC przed sceną
- Galileo GALAXY
Położono nacisk na to, żeby wszyscy goście mogli przetestować produkty Meyer Sound wedle własnych uznań i bez ograniczeń. Na wstępie goście zapoznali się z prezentacją przygotowaną przez Pawła Daszkiewicza, która obejmowała nie tylko system PANTHER, system niskotonowy 2100-LFC, ale też inne produkty z gamy zestawów kompaktowych tzn. X20 i X40 z serii ULTRA. We foyer goście mogli zobaczyć też kilka modułów PANTHER i dwa subwoofery 2100-LFC z bliska i przyjrzeć się ich zredukowanym wymiarom oraz wadze, czyli jednym z ważniejszych aspektów wyróżniających system pośród konkurencji. Po krótkim zapoznaniu się z możliwościami produktów Meyer Sound goście przechodzili do głównej hali, gdzie stawali oko w oko z PANTHER w pełnej okazałości.
Następnie zainteresowani mieli okazję posłuchać systemu przygotowanego przez Pawła Daszkiewicza, Arka Wielgosika, Sebastiana Zalewskiego i Remigiusza Kasztelnika na wyselekcjonowanych przez nich utworach. Co ważne zaoferowano możliwość posłuchania 2100-LFC w kilku różnych konfiguracjach. Dzięki temu zainteresowani mogli zapoznać się z jego brzmieniem zarówno, kiedy był podwieszony obok systemu głównego lub postawiony przed sceną. W obu przypadkach subwoofery zostały ustawione w konfiguracji end-fired.
Wkrótce potem do akcji zaproszono Łukasza Szafrańskiego – perkusistę Andrzeja ”Piaska” Piasecznego. Perkusja, czyli pierwszy przystanek każdego realizatora podczas miksowania był oczywistym wyborem do prezentowania na żywo. Warto podkreślić, że goście mieli możliwość poruszania się swobodnie po całej hali, tak żeby indywidualnie ocenić jak system PANTHER radzi sobie na całej przestrzeni – również – co ważne – jak, z racji konstrukcji hiperkardioidalnej – nie gra do tyłu. Na początek miks instrumentu był wykonywany przez Arka Wielgosik, następnie zaproszono uczestników do samodzielnego działania na konsoletach i testowania systemu na żywym instrumencie.
Forma „hands on” jaką założono podczas przygotowań PANTHER DEMO DAYS 2024 obejmowała nie tylko możliwość odsłuchu swoich ulubionych utworów, miksowania perkusisty do przygotowanych tracków, ale również przetestowanie PANTHER na śladach przyniesionych samodzielnie. Każdy z gości miał możliwość odtworzenia i miksowania na jednej z dwóch przygotowanych konsolet (DiGiCo Quantum Q225 i dLive 3500) swoich tracków. Cały czas pomocą służyli Paweł Daszkiewicz, Arek Wielgosik oraz Sebastian Zalewski, którzy chętnie odpowiadali na wszystkie nurtujące słuchaczy pytania. Można było zapoznać się również z możliwościami programu predykcyjnego MAPP 3D oraz platformą NEBRA, która zarządza urządzeniami pracującymi w sieci AVB/Milan, w tym procesorów Galileo GALAXY. Dokładnie również opisywano, dlaczego zastosowano w tej hali taką a nie inna konfigurację w oparciu o predykcje właśnie z MAPP 3D.
Całe wydarzenie zostało zorganizowane we współpracy z naszymi partnerami – The Brawlers, Pieter Smit i D&B Light LTD. Dziękujemy serdecznie za uczestnictwo, a wszystkich, którzy nie mieli okazji stanąć oko w oko z PANTHER podczas ostatniego wydarzenia z ogromną przyjemnością informujemy, że ze względu na ogromne zainteresowanie będzie jeszcze okazja zobaczyć i usłyszeć możliwości systemu Meyer Sound.