Soundedit 22 – Relacja i podsumowanie wydarzenia

08-11-2022

Soundedit

Festiwal SoundEdit 2022 za nami! To były dla nas bardzo pracowite, ale jednocześnie inspirujące 3 dni. Dziękujemy wszystkim, który odwiedzili naszą przestrzeń prezentacyjną i zechcieli podzielić się z nami swoimi pytaniami i pomysłami.

Jako, że tematyka tegorocznego festiwalu odnosiła się w głównej mierze do technologii dźwięku przestrzennego, w naszym wyjątkowym DEMO-ROOMIE postanowiliśmy w praktyczny sposób zaprezentować wszystkie aspekty tegoż właśnie zagadnienia.

Soundedit
    • Przygotowaliśmy kompletny, funkcjonalny, skalowalny i jednocześnie prosty system immersyjny SpaceMap Go, wykorzystujący technologię przetwarzania Meyer Sound Galaxy oraz najwyższej klasy systemy głośnikowe point-source z serii ULTRA-X. Mamy nadzieję, iż efekt, który udało się nam uzyskać, pobudził Waszą wyobraźnię oraz ukazaliśmy, jak bardzo istotna jest jakość zestawów głośnikowych. System SpaceMap GO to idealne rozwiązane dla kreatywnych twórców – zarówno muzyki live jak i widowisk słowno-muzycznych,
    • W naszej przestrzeni DEMO, immersję wprowadziliśmy również w kontekście odsłuchu osobistego dla artystów. Przy konsolecie DiGiCo Q225 wraz z interfejsem KLANG, każdy mógł na własne uszy poznać zalety systemu KLANG i usłyszeć różnicę pomiędzy realizacją monitorów dousznych w formacie stereo, a immersive 3D,
    • Dzięki możliwości zaprezentowania studyjnego systemu głośnikowego Meyer Sound BLUEHORN, który cechuje się absolutnie płaską charakterystyką odpowiedzi fazowej i częstotliwościowej. Każdy na sali mógł się przekonać czym tak naprawdę jest i jak brzmi szczytowe osiągnięcie w odwzorowaniu rzeczywistości w odsłuchu do postprodukcji dźwiękowej,
    • Jako, że dźwięk immersyjny to nie tylko muzyka live, ale również i praca teatralna – również w tym aspekcie postaraliśmy się zaprezentować Wam dostępne na rynku narzędzia to pracy w takim właśnie charakterze – konsoletę DiGiCo Q338T, wyposażoną w specjalistyczny soft teatralny,
    • Podczas naszych prelekcji mogliście się również dowiedzieć – mamy nadzieję – czegoś nowego na temat home recordingu, systemów mikrofonowych Shure oraz interfejsów audio Tascam.

SoundEdit 2022 był również idealną okazją do dwóch premier – swoją premierę miał najnowszy cyfrowy skaner widma radiowego nowej generacji ze skanowaniem i monitorowaniem w czasie rzeczywistym w połączeniu z zaawansowaną koordynacją częstotliwości – Shure AD600, jak również wspomniane wcześniej oprogramowanie teatralne do konsolety DiGiCo Quantum 338T.

Jeżeli jakiekolwiek z prezentowanych rozwiązań podczas SoundEdit 2022 Was zainteresuje – zapraszamy do kontaktu i umówienia z nami prezentacji indywidualnej. Zachęcamy również do śledzenia Naszych kanałów społecznościowych oraz nowości w ofercie firmy Polsound – renomowanego dystrybutora rozwiązań ProAudio na terenie Polski.

Gratulujemy organizatorom znakominego wydarzenia i do zobaczenia najpóźniej za rok!

Może Cię zainteresować:

Metallica i Meyer Sound: Nowa Era Koncertów Stadionowych

Metallica i Meyer Sound: Nowa Era Koncertów Stadionowych

Trasa koncertowa M72 World Tour zespołu Metallica, która rozpoczęła się w kwietniu 2023 roku, to wydarzenie, które nie tylko cieszy fanów tej legendarnej grupy, ale również ustanawia nowy standard jakości dźwięku na koncertach...

Bezpieczeństwo dźwięku kluczowym elementem ochrony sieci AV

Bezpieczeństwo dźwięku kluczowym elementem ochrony sieci AV

W dzisiejszych czasach sieciowe rozwiązania audio stają się coraz bardziej powszechne w firmach i instytucjach, które stawiają na zdalną współpracę. Urządzenia takie jak mikrofony, głośniki czy procesory sygnałowe umożliwiają efektywne prowadzenie spotkań i zapewniają...

Nominacje do prestiżowej nagrody NAMM TEC Awards 2025

Nominacje do prestiżowej nagrody NAMM TEC Awards 2025

Ceremonia wręczenia nagród odbędzie się 23 stycznia 2025 roku w Kalifornii, jako część wydarzenia The 2025 NAMM Show. Co więcej, wśród nominowanych produktów znalazły się rozwiązania dystrybuowane przez Polsound, co dodatkowo podkreśla naszą rolę...