Waves LV1 – kompletne narzędzie do streamingu

gru 14, 2020 | Systemy Profesjonalne

Najbardziej przystępny cenowo kompletny system miksowania na żywo Waves, idealny dla 16, 32 lub 64-kanałowych konfiguracji do pracy na żywo, które dążą do zapewnienia nieskazitelnej, światowej klasy jakości dźwięku.

Zapomnij o ciężkich, uciążliwych stołach mikserskich: Przełącz się na lekki system cyfrowy, posiadający wszystko, czego potrzebujesz, aby zapewnić urzekające wrażenia dźwiękowe podczas streamingu, do tego w przystępnej cenie. A co najlepsze: System eMotion LV1 daje Ci dostęp do największego na świecie wyboru wtyczek audio, które możesz uruchomić bezpośrednio w swoim mikserze eMotion LV1.

Jeżeli potrzebujesz gotowego narzędzia do miksowania dzwieku na potrzeby streamingu, LV1 jest do tego celu idealne. W konsolecie LIVE znajdują się wszystkie procesory oraz mierniki potrzebne do przygotowania miksu dla wybranej platformy streamingowej na platformach YouTube, Facebook, Vimeo czy innych.

Zobacz też inne wpisy w tej kategorii

Axient Digital AD3 i ADX5D – test Artura Zielonki

Axient Digital AD3 i ADX5D – test Artura Zielonki

Praca na planie filmowym czy telewizyjnym charakteryzuje się zmiennymi warunkami pracy, a systemy rejestracji dźwięku często dobiera się pod specyfikę danej realizacji. Raz pracuje się z tzw. „torby” innym razem z wózka dźwiękowego. Niezależnie od sposobu pracy większość realizatorów dźwięku wybiera elementy systemu, które są lekkie oraz mają możliwość zasilania bateryjnego. Z tego względu systemy z serii Shure Axient Digital były poza moim zainteresowaniem, do czasu wprowadzenia do oferty odbiornika mobilnego ADX5D. Od momentu pojawienia się pierwszych informacji w internecie na temat ADX5D, byłem zainteresowany tym produktem, a możliwość dokładnego przetestowania zestawu z nadajnikiem plug-on AD3 napełniła mnie radością. Zapraszamy do testu i recenzji Artura Zielonki.

Studyjny dźwięk w każdym pomieszczeniu

Studyjny dźwięk w każdym pomieszczeniu

Chcesz poprawić komunikację w swoim biurze, ale masz wątpliwości? Dowiedz się jak uzyskać najwyższej jakości dźwięk zapewniający czystość i klarowność rozmowy podczas wideokonferencji.

Soundedit 22 – Relacja i podsumowanie wydarzenia

Soundedit 22 – Relacja i podsumowanie wydarzenia

Festiwal SoundEdit 2022 za nami! To były dla nas bardzo pracowite, ale jednocześnie inspirujące 3 dni. Dziękujemy wszystkim, który odwiedzili naszą przestrzeń prezentacyjną i zechcieli podzielić się z nami swoimi pytaniami i pomysłami.

Oprogramowanie teatralne w DiGiCo Quantum 338

Oprogramowanie teatralne w DiGiCo Quantum 338

DiGiCo prezentuje najnowsze oprogramowanie do konsolet z serii Quantum – Quantum338. Nowe oprogramowanie sprawia, że Quantum338 staje się idealną propozycją dla stacjonarnych i objazdowych produkcji teatralnych.

Nowy manager częstotliwości Shure AD600

Nowy manager częstotliwości Shure AD600

Shure zaprezentował następcę cenionego AXT600 Axient Spectrum Manager, nowy AD600 Axient Digital Spectrum Manager. AD600 jest potężnym narzędziem nowej generacji do planowania i zarządzania koordynacją częstotliwości w najbardziej wymagających profesjonalnych aplikacjach audio.

Audiotonix staje się bardziej wszechstronny dzięki przejęciu Slate Digital

Audiotonix staje się bardziej wszechstronny dzięki przejęciu Slate Digital

Audiotonix ogłosił przejęcie Slate Digital, jednego z wiodących na świecie twórców wtyczek programowych do tworzenia i produkcji dźwięku. Z portfolio marek, które obejmuje Allen & Heath, Calrec, DiGiCo, DiGiGrid, Group One Limited, KLANG:technologies, Solid State Logic i Sound Devices, ta transakcja jeszcze bardziej wzmacnia znaczącą obecność grupy na profesjonalnych rynkach tworzenia i produkcji dźwięku.