Shure przedstawia kapsułę KSM11

kw. 20, 2022 | Shure, Systemy Profesjonalne

SHURE PRZEDSTAWIA KSM11: NAJNOWOCZEŚNIEJSZĄ BEZPRZEWODOWĄ KAPSUŁĘ MIKROFONOWĄ ZAPEWNIAJĄCĄ PRZEŁOMOWĄ CZYSTOŚĆ WOKALU 

Zaprojektowana z myślą o najwyższej klasy występach wokalnych, kapsuła KSM11 rewolucjonizuje sposób miksowania koncertów na żywo.

Firma Shure zaprezentowała dziś kapsułę bezprzewodowego mikrofonu wokalnego KSM11 – nowego, najnowocześniejszego przetwornika mikrofonu pojemnościowego klasy premium. Dzięki połączeniu wyrazistości niskich i średnich tonów z niezwykle istotną szczegółowością wysokich tonów, KSM11 jest już stosowany przez największe gwiazdy. 

Wraz z rozwojem produkcji dźwięku na żywo na przestrzeni dekad, wokale coraz bardziej polegały na starannym przetwarzaniu sygnału, aby przebić się przez miks. Firma Shure opracowała model KSM11, aby zapewnić najbardziej naturalny, przejrzysty dźwięk o wysokiej klarowności bez konieczności stosowania dodatkowego przetwarzania podczas występów, transmisji, tłumaczeń symultanicznych i transmisji na żywo. Niezależnie od tego, czy publiczność słucha koncertu na żywo, czy też ogląda go w domu, KSM11 zapewnia niezrównaną czystość brzmienia wokalu. 

Kiedy szukamy mikrofonów do wokalu, chcemy, aby dawały one prawdziwy obraz artysty. Chcemy być w stanie usłyszeć wokal, jakiego ludzie oczekują. Od razu było jasne, że KSM11 robi to lepiej niż cokolwiek innego, czego używaliśmy w przeszłości… To był naprawdę prosty krok naprzód, bez żadnego wysiłku z naszej strony”. Jeśli miałbym spróbować podsumować KSM11 jednym słowem, byłoby to określenie ‚szczery’.” – Will Nicholson, FOH, Dua Lipa

Jako mikrofon wokalowy w teatrze muzycznym, gdzie osiągnięcie czystości wokalu jest absolutną podstawą przy projektowaniu dźwięku, moje pierwsze doświadczenia z tym mikrofonem (KSM11) są takie, że jest to wielki krok naprzód i naprawdę cieszę się z jego używania… Wokal jest w jakiś sposób bardziej wyrazisty“. – Gareth Owen, realizator dźwięku na Broadwayu, MJ the Musical

KSM11 gwarantuje pełne brzmienie niskich i czystych średnich tonów, typowe dla mikrofonów dynamicznych, oraz wysoką szczegółowość, charakterystyczną dla mikrofonów pojemnościowych, zapewniając przejrzystą i zachwycającą reprodukcję wokalu. W połączeniu z wyjątkowym tłumieniem pozaosiowym, znakomitą izolacją wstrząsów kapsuły i ochroną przed zgłoskami wybuchowymi, KSM11 zapewnia inżynierom dźwięku wolne od zakłóceń brzmienie, na którym mogą oprzeć swój miks. Oznacza to, że mogą poświęcić mniej czasu na obróbkę i skupić się na poprawie jakości całego występu.

Kiedy porównałem go z innym bardzo popularnym mikrofonem, byłem zaskoczony, że KSM11 ma znacznie lepsze brzmienie. Był o wiele delikatniejszy i bardziej naturalny. Radzę umieścić go w swoim arsenale, ponieważ będzie to świetnie brzmiący mikrofon“. – Paul Hager, FOH, Miley Cyrus

Raperzy, MCs – oni zawsze łapią za mikrofon. To notoryczny problem w hip-hopie. Rozmawiałem z firmą Shure i powiedziałem: ‘Chłopie, byłoby naprawdę miło, gdybyś miał mikrofon, który da sobie z tym radę. Przysłali mi więc kapsułę KSM11… A ja na to: “udało się, macie to”. Brzmienie jest stałe, bez względu na to, czy dany artysta zasłania ręką mikrofon czy nie. Po prostu mogę mu zaufać. Mogę zaufać, że ta kapsuła wykona swoją pracę“. – Paul Wichmann, FOH, Tyler the Creator

Ta kolejna generacja mikrofonów KSM, dostępna w wykończeniu czarnym i niklowym, przeznaczona do użytku z bezprzewodowymi nadajnikami doręcznymi firmy Shure, charakteryzuje się lżejszą, smukłą konstrukcją. Dzięki technologii opracowanej specjalnie dla mikrofonów bezprzewodowych, przetwornik KSM11 jest wyposażony w złotą membranę ¾” i wysokiej klasy elektronikę zapewniającą wiodący w branży zakres dynamiki.KSM11 precyzyjnie odzwierciedla wokale artystów z niespotykaną klarownością i praktycznie zerowym hałasem wynikającym z obsługi, dzięki zaawansowanemu systemowi zawieszenia kapsuły.

ksm11

Uwielbiam ją, bo dzięki niej moje występy nie wymagają większego wysiłku… W porównaniu z innymi kapsułami jest ona (KSM11) o wiele lepsza”. – Benny Dayal, artysta

Festiwal to najlepszy test, warunki pogodowe i wszystko inne. Kehlani wyszła na scenę i wciąż miała wyraźny głos!“. – Moshe Davenport, FOH, Kehlani

Dzięki naszym silnym relacjom z klientami i inżynierami dowiedzieliśmy się dokładnie, czego artyści oczekują od najwyższej klasy pojemnościowego mikrofonu wokalnego. Żaden szczegół nie został pominięty. Dlatego właśnie KSM11 jest tak wyjątkowy” – powiedział John Born, Associate Director, Global Product Management, Shure. “W połączeniu z naszą wiodącą w branży cyfrową technologią bezprzewodową, KSM11 dostarcza wokal w najczystszej formie, uwalniając realizatora od konieczności budowania miksu wokół najważniejszego kanału na swojej desce – artysty.”

Podsumowanie najważniejszych zalet KSM11 dla profesjonalnych użytkowników:

  • Opatentowana bezprzewodowa kapsuła pojemnościowa wykorzystująca złotą membranę ¾” i najwyższej klasy elektronikę zapewniająca wyjątkowy zakres dynamiki i odpowiedź transjentów 
  • Wysoce spójna, kardioidalna charakterystyka kierunkowa redukuje zniekształcenia fazowe poza osią, zapewniając reprodukcję wokalu z nieskazitelną ostrością, bogate i pełne pasmo niskich częstotliwości, liniowe i przejrzyste pasmo średnich częstotliwości oraz naturalną szczegółowość wysokich tonów
  • Zaawansowany system zawieszonej izolacji zapewniający praktycznie zerowy poziom szumu
  • Odporna na wgniecenia maskownica z hartowanej stali z redukcją zgłosek wybuchowych dla zapewnienia spójnego, wolnego od zniekształceń głosu
  • Dostępne w wersji czarnej lub niklowanej, do użytku z kompatybilnymi ręcznymi nadajnikami bezprzewodowymi Shure.

Zobacz też inne wpisy w tej kategorii

Axient Digital AD3 i ADX5D – test Artura Zielonki

Axient Digital AD3 i ADX5D – test Artura Zielonki

Praca na planie filmowym czy telewizyjnym charakteryzuje się zmiennymi warunkami pracy, a systemy rejestracji dźwięku często dobiera się pod specyfikę danej realizacji. Raz pracuje się z tzw. „torby” innym razem z wózka dźwiękowego. Niezależnie od sposobu pracy większość realizatorów dźwięku wybiera elementy systemu, które są lekkie oraz mają możliwość zasilania bateryjnego. Z tego względu systemy z serii Shure Axient Digital były poza moim zainteresowaniem, do czasu wprowadzenia do oferty odbiornika mobilnego ADX5D. Od momentu pojawienia się pierwszych informacji w internecie na temat ADX5D, byłem zainteresowany tym produktem, a możliwość dokładnego przetestowania zestawu z nadajnikiem plug-on AD3 napełniła mnie radością. Zapraszamy do testu i recenzji Artura Zielonki.

Studyjny dźwięk w każdym pomieszczeniu

Studyjny dźwięk w każdym pomieszczeniu

Chcesz poprawić komunikację w swoim biurze, ale masz wątpliwości? Dowiedz się jak uzyskać najwyższej jakości dźwięk zapewniający czystość i klarowność rozmowy podczas wideokonferencji.

Soundedit 22 – Relacja i podsumowanie wydarzenia

Soundedit 22 – Relacja i podsumowanie wydarzenia

Festiwal SoundEdit 2022 za nami! To były dla nas bardzo pracowite, ale jednocześnie inspirujące 3 dni. Dziękujemy wszystkim, który odwiedzili naszą przestrzeń prezentacyjną i zechcieli podzielić się z nami swoimi pytaniami i pomysłami.

Oprogramowanie teatralne w DiGiCo Quantum 338

Oprogramowanie teatralne w DiGiCo Quantum 338

DiGiCo prezentuje najnowsze oprogramowanie do konsolet z serii Quantum – Quantum338. Nowe oprogramowanie sprawia, że Quantum338 staje się idealną propozycją dla stacjonarnych i objazdowych produkcji teatralnych.

Nowy manager częstotliwości Shure AD600

Nowy manager częstotliwości Shure AD600

Shure zaprezentował następcę cenionego AXT600 Axient Spectrum Manager, nowy AD600 Axient Digital Spectrum Manager. AD600 jest potężnym narzędziem nowej generacji do planowania i zarządzania koordynacją częstotliwości w najbardziej wymagających profesjonalnych aplikacjach audio.

Audiotonix staje się bardziej wszechstronny dzięki przejęciu Slate Digital

Audiotonix staje się bardziej wszechstronny dzięki przejęciu Slate Digital

Audiotonix ogłosił przejęcie Slate Digital, jednego z wiodących na świecie twórców wtyczek programowych do tworzenia i produkcji dźwięku. Z portfolio marek, które obejmuje Allen & Heath, Calrec, DiGiCo, DiGiGrid, Group One Limited, KLANG:technologies, Solid State Logic i Sound Devices, ta transakcja jeszcze bardziej wzmacnia znaczącą obecność grupy na profesjonalnych rynkach tworzenia i produkcji dźwięku.