Zepsuty sprzęt?

Serwis Polsound

Zleć naprawę gwarancyjną lub pogwarancyjną dystrybuowanych produktów.

Procedura serwisowa

  1. Prosimy o wypełnienie formularza serwisowego dostępnego na stronie www.polsound.pl/serwis.
  2. Należy odpowiednio zabezpieczyć sprzęt przed uszkodzeniami (np. karton, styropian, gąbka) i dostarczyć go (osobiście lub kurierem) na adres podany w e-mailu, który zostanie wysłany po złożeniu zgłoszenia serwisowego.
  3. Dostarczony sprzęt musi posiadać czytelny numer seryjny (nie dotyczy zgłoszeń pogwarancyjnych). W przypadku urządzeń, na których numer seryjny nie został umieszczony, należy dostarczyć sprzęt w oryginalnym opakowaniu, na którym ten numer jest widoczny. Gwarancja nie będzie udzielona, jeśli numer seryjny nie będzie widoczny na dokumencie zakupu lub opakowaniu.
  4. Po zrealizowaniu reklamacji sprzęt należy odebrać w miejscu zgłoszenia reklamacji, lub jeśli reklamacja została złożona wysyłkowo, serwis prześle sprzęt na adres z dowodu zakupu, na własny koszt firmą kurierską.
  5. Nabywca otrzyma dokument „Potwierdzenie Odbioru Towaru z Naprawy Gwarancyjnej”, który będzie stanowił podstawę do przedłużenia okresu gwarancyjnego o czas naprawy oraz ewentualnej wymiany sprzętu na nowy.
  6. Warunki gwarancji zawarte w tym dokumencie mogą być przeniesione na firmy lub osoby trzecie, po poinformowaniu zainteresowanych stron.

Kontakt i adres:

Serwis Polsound
ul. Graniczna 17
Łomianki
tel.: 22 2041 150
e-mail: serwis@polsound.pl