Powiew świeżości – instalacja Meyer Sound w MOK Olsztyn

cze 30, 2020 | DiGiCo, Meyer Sound, Systemy Profesjonalne

Instalacja systemu Meyer Sound w MOK Olsztyn.

Dla Naszej branży realizacja dźwięku, koncerty, wydarzenia plenerowe, eventy to nie tylko praca, ale przede wszystkim pasja. Obecnie dostęp do Naszej wspólnej pasji jest bardzo mocno utrudniony. Aby nieco poprawić Nam wszystkim humor przedstawiamy, póki co na zasadzie ciekawostki, efekt jednej z Naszych ostatnich realizacji.

Każdy z Nas tęskni już za „sztukami”, a uruchomienie systemu Meyer Sound w Amfiteatrze im. Czesława Niemena było świetną okazją do poczucia tej cudownej atmosfery.

Meyer Sound MOK Olsztyn

Szkolenia użytkowników MOK w Olsztynie oraz uruchomienie systemu audio w przestrzeni docelowej przepięknego amfiteatru im. Czesława Niemena w Olsztynie stanowiło końcowy element dostawy. Była to istna kropka nad przysłowiowym i. W rzeczywistości ograniczonej pandemią wydarzenie było w sposób bezbłędny przygotowane, z zapewnieniem należytej ochrony oraz środków bezpieczeństwa.

Na początku wiosny przeprowadzona została dostawa najnowocześniejszego systemu elektroakustycznego MEYER SOUND na potrzeby działalności Miejskiego Ośrodka Kultury. Kompletny system złożony z odpornych na niekorzystne warunki atmosferyczne modułów line array LEOPARD oraz LINA, zestawów sub-niskotonowych 900-LFC oraz źródeł point-source serii ULTRA-X40, zarządzany przy pomocy platformy GALAXY. Cały system został dodatkowo wyposażony w kompletny system miksowania dźwięku DiGiCo oraz zestaw akcesoriów w postaci mikrofonów, okablowania oraz akcesoriów.

JEDEN SYSTEM, WIELE LOKALIZACJI.

Z racji rozszczepienia Miejskiego Ośrodka pomiędzy kilka przestrzeni artystyczno-kulturalnych, system jest skonfigurowany i skompletowany tak, aby można było podzielić go na wiele części. I w takiej koncepcji dostarczono komplet skrzyń transportowych oraz okablowania dedykowanego do zastosowań w najcięższych, estradowych warunkach.

Meyer Sound MOK Olsztyn

Przygotowanie, koncepcja, predykcja, montaż, pomiary i doskonały efekt finalny – gdy wiedza oraz najwyższej jakości system elektroakustyczny spotyka się ze świadomymi użytkownikami, efektem może być jedynie doskonały dźwięk.

MOK Olsztyn, jako świadomy użytkownik takiego systemu, pragnie zapewnić najwyższej jakości doznania dźwiękowe wszystkim widzom na tym szczególnym obiekcie. To świetny przykład Gospodarza, który dba o wysokiej jakości produkcje kulturalne dla swojej lokalnej społeczności i gości odwiedzających ten wspaniały region turystyczny.

W najbliższym czasie przedstawimy dokładny opis tej instalacji i szczegóły dotyczące jego dostrojenia do szczególnych warunków akustycznych amfiteatru w Olsztynie.

Meyer Sound MOK Olsztyn

Na potrzeby prezentacji system został zainstalowany jednorazowo do tymczasowej konstrukcji scenicznej. Szybka predykcja, prosta konfiguracja, nieznaczne ruchy optymalizujące doskonale zaprojektowanych zestawów i system gotowy był do wydania z siebie pierwszych dźwięków.

 Galeria:

Zapraszamy do zapoznania się z markami, których produkty zostały użyte podczas instalacji:

Zobacz też inne wpisy w tej kategorii

Axient Digital AD3 i ADX5D – test Artura Zielonki

Axient Digital AD3 i ADX5D – test Artura Zielonki

Praca na planie filmowym czy telewizyjnym charakteryzuje się zmiennymi warunkami pracy, a systemy rejestracji dźwięku często dobiera się pod specyfikę danej realizacji. Raz pracuje się z tzw. „torby” innym razem z wózka dźwiękowego. Niezależnie od sposobu pracy większość realizatorów dźwięku wybiera elementy systemu, które są lekkie oraz mają możliwość zasilania bateryjnego. Z tego względu systemy z serii Shure Axient Digital były poza moim zainteresowaniem, do czasu wprowadzenia do oferty odbiornika mobilnego ADX5D. Od momentu pojawienia się pierwszych informacji w internecie na temat ADX5D, byłem zainteresowany tym produktem, a możliwość dokładnego przetestowania zestawu z nadajnikiem plug-on AD3 napełniła mnie radością. Zapraszamy do testu i recenzji Artura Zielonki.

Studyjny dźwięk w każdym pomieszczeniu

Studyjny dźwięk w każdym pomieszczeniu

Chcesz poprawić komunikację w swoim biurze, ale masz wątpliwości? Dowiedz się jak uzyskać najwyższej jakości dźwięk zapewniający czystość i klarowność rozmowy podczas wideokonferencji.

Soundedit 22 – Relacja i podsumowanie wydarzenia

Soundedit 22 – Relacja i podsumowanie wydarzenia

Festiwal SoundEdit 2022 za nami! To były dla nas bardzo pracowite, ale jednocześnie inspirujące 3 dni. Dziękujemy wszystkim, który odwiedzili naszą przestrzeń prezentacyjną i zechcieli podzielić się z nami swoimi pytaniami i pomysłami.

Oprogramowanie teatralne w DiGiCo Quantum 338

Oprogramowanie teatralne w DiGiCo Quantum 338

DiGiCo prezentuje najnowsze oprogramowanie do konsolet z serii Quantum – Quantum338. Nowe oprogramowanie sprawia, że Quantum338 staje się idealną propozycją dla stacjonarnych i objazdowych produkcji teatralnych.

Nowy manager częstotliwości Shure AD600

Nowy manager częstotliwości Shure AD600

Shure zaprezentował następcę cenionego AXT600 Axient Spectrum Manager, nowy AD600 Axient Digital Spectrum Manager. AD600 jest potężnym narzędziem nowej generacji do planowania i zarządzania koordynacją częstotliwości w najbardziej wymagających profesjonalnych aplikacjach audio.

Audiotonix staje się bardziej wszechstronny dzięki przejęciu Slate Digital

Audiotonix staje się bardziej wszechstronny dzięki przejęciu Slate Digital

Audiotonix ogłosił przejęcie Slate Digital, jednego z wiodących na świecie twórców wtyczek programowych do tworzenia i produkcji dźwięku. Z portfolio marek, które obejmuje Allen & Heath, Calrec, DiGiCo, DiGiGrid, Group One Limited, KLANG:technologies, Solid State Logic i Sound Devices, ta transakcja jeszcze bardziej wzmacnia znaczącą obecność grupy na profesjonalnych rynkach tworzenia i produkcji dźwięku.