Nowy dyrektor marketingu kinowego w Meyer Sound

W nowo utworzonej roli Mayfield będzie kierował strategiczną ekspansją Meyer Sound na rynku kinowym, potwierdzając pozycję firmy jako lidera w dziedzinie profesjonalnych rozwiązań audio dla kin

Mayfield wnosi bogate doświadczenie obejmujące wiele aspektów branży, w tym sprzedaż, marketing, edukację oraz rozwój nowych produktów. Jego szerokie doświadczenie w sektorze kinowym, pro-audio i AV poparte jest stanowiskami menedżerskimi w takich firmach jak Bose, JBL Professional, Eastern Acoustic Works oraz QSC. Podczas pracy w JBL Professional współtworzył pierwszy praktyczny trójdrożny system głośników do kanałów ekranowych, który został zainstalowany w Samuel Goldwyn Theatre kalifornijskiej Akademii Sztuki i Wiedzy Filmowej.

Mayfield był także członkiem kadry dydaktycznej InfoComm Academy pełniąc funkcję dyrektora redakcyjnego magazynów Sound & Video Contractor oraz Pro AV, a także był założycielem i współtwórcą magazynu AV Technology, koncentrującego się na konwergencji AV i IT. Te różnorodne doświadczenia doskonale przygotowują go do roli lidera w Meyer Sound, gdzie wykorzysta swoje wszechstronne umiejętności, aby napędzać działania marketingowe w branży kinowej w miarę postępów firmy w tym segmencie.

Meyer Sound

W czasie, gdy inni producenci audio wycofują się z technologii kinowych, Meyer Sound idzie w przeciwnym kierunku, podwajając nasze inicjatywy w tej dziedzinie” – mówi John McMahon, starszy wiceprezes – „Mamy przed sobą ekscytujące projekty i Mark dołączył do nas w idealnym momencie. Jego wiedza, szeroka sieć kontaktów w branży i ogromne doświadczenie będą niezwykle pomocne.

W erze Dolby Atmos i technologii wizualnych ultra-wysokich rozdzielczości, ludzie oczekują więcej od doświadczeń kinowych” – kontynuuje McMahon – „Jednocześnie studia produkują niespotykaną ilość treści premium, które wykorzystują wysokowydajne głośniki. Jeśli chodzi o rozwiązania kinowe, Meyer Sound ma niesamowitą historię do opowiedzenia i cieszymy się, że Mark poprowadzi te działania.

Uważam, że branża kinowa jest na progu kolejnego skoku jakości w zakresie prezentacji” – mówi Mayfield – „Podziwiam Meyer Sound i przełomowe technologie audio tej firmy od momentu, gdy w 1989 roku legendarny inżynier Roger Nichols zademonstrował monitor studyjny HD-1. Cieszę się, że będę mógł odegrać rolę w umacnianiu pozycji Meyer Sound jako wiodącego dostawcy doskonałego dźwięku kinowego, od studiów dubbingowych po najlepsze kina.

Mayfield posiada tytuł MBA w zakresie marketingu i jest certyfikowanym menedżerem produktu AIPMM. Obecnie pełni funkcję wiceprezesa International Cinema Technology Association, współprzewodniczącego Komitetu ds. Edukacji i Szkolenia oraz przewodniczącego programu dorocznego seminarium ICTA w Los Angeles, USA

Może Cię zainteresować:

Optimal Audio – systemy nagłośnieniowe dla branży fitness

Optimal Audio – systemy nagłośnieniowe dla branży fitness

W świecie edukacji, droga do sukcesu zaczyna się od krystalicznie czystego dźwięku. Badania pokazują, że wysokiej jakości dźwięk to nie tylko przyjemność dla uszu - to klucz do odblokowania lepszego rozumienia, zapamiętywania i uczestnictwa w zajęciach wśród...

Rozwiązania KLANG:technologies podbijają Japonię

Rozwiązania KLANG:technologies podbijają Japonię

Firma nadzoruje usługi dźwiękowe dla prestiżowych obiektów w Japonii, takich jak Teatr Kabuki-za, Teatr Shinbashi Enbujo, Teatr Minamiza w regionie Kansai, Teatr Osaka Shochikuza oraz Teatr Shin Kabuki-za, wnoszących znaczący wkład w dziedzictwo...