Nowa wersja oprogramowania do DiGiCo S21 i S31

cze 1, 2020 | DiGiCo, Systemy Profesjonalne

Dziś mamy przyjemność zaprezentować Wam aktualizację oprogramowania konsolet DiGiCo S21 oraz S31.

Największymi nowościami w konsolecie są:

  • Długo wyczekiwany, ale za to doskonale pracujący RTA (Real Time Analyser) w oknie EQ kanałów zarówno wejściowych jak i wyjściowych. Stanowi to doskonałe uzupełnienie ogromnego potencjału w postaci, aż łącznie 21 dostępnych instancji DynamicEq, które również może być wykorzystane dla kanałów wejściowych i wyjściowych. Daje to jeszcze większą kontrolę nad charakterystyką tonalną sygnałów.
  • Wsparcie dla urządzeń A168D i A164D podłączanych poprzez karty DMI-Dante 64@96. Z racji popularności standardu oraz dążenia do wykorzystania pełnego potencjału Serii S, pracującej bez ograniczeń w procesingu z częstotliwością 96 kHz, teraz mamy możliwość podłączenia przy pomocy karty DMI-DANTE 64/96. Stanowi to idealne rozwiązanie dla instalacji stałych oraz zespołów, pragnących zapomnieć o analogowych przewodach wieloparowych na scenie.
  • Największym jednak udoskonaleniem jest pełne wsparcie dla kart DMI-Klang Klang Polska co umożliwia teraz krosowanie sygnałów audio z/do konsolety do wielokanałowych miksów 3D (kontrola poprzez aplikację #Klang Controller). Jest to niedoścignione rozwiązanie w zakresie konsolet w tym pułapie cenowym.

Oprócz powyższych elementów, udoskonalono pewne funkcje oraz tradycyjnie już poprawiono niedociągnięcia wynikające z poprzednich wersji softu. Oprogramowanie dostępne na stronie DiGiCo:

#DiGiCoS21 – https://digico.biz/base_product/s21/
#DiGiCoS31 – https://digico.biz/base_product/s31/

Zobacz też inne wpisy w tej kategorii

Axient Digital AD3 i ADX5D – test Artura Zielonki

Axient Digital AD3 i ADX5D – test Artura Zielonki

Praca na planie filmowym czy telewizyjnym charakteryzuje się zmiennymi warunkami pracy, a systemy rejestracji dźwięku często dobiera się pod specyfikę danej realizacji. Raz pracuje się z tzw. „torby” innym razem z wózka dźwiękowego. Niezależnie od sposobu pracy większość realizatorów dźwięku wybiera elementy systemu, które są lekkie oraz mają możliwość zasilania bateryjnego. Z tego względu systemy z serii Shure Axient Digital były poza moim zainteresowaniem, do czasu wprowadzenia do oferty odbiornika mobilnego ADX5D. Od momentu pojawienia się pierwszych informacji w internecie na temat ADX5D, byłem zainteresowany tym produktem, a możliwość dokładnego przetestowania zestawu z nadajnikiem plug-on AD3 napełniła mnie radością. Zapraszamy do testu i recenzji Artura Zielonki.

Studyjny dźwięk w każdym pomieszczeniu

Studyjny dźwięk w każdym pomieszczeniu

Chcesz poprawić komunikację w swoim biurze, ale masz wątpliwości? Dowiedz się jak uzyskać najwyższej jakości dźwięk zapewniający czystość i klarowność rozmowy podczas wideokonferencji.

Soundedit 22 – Relacja i podsumowanie wydarzenia

Soundedit 22 – Relacja i podsumowanie wydarzenia

Festiwal SoundEdit 2022 za nami! To były dla nas bardzo pracowite, ale jednocześnie inspirujące 3 dni. Dziękujemy wszystkim, który odwiedzili naszą przestrzeń prezentacyjną i zechcieli podzielić się z nami swoimi pytaniami i pomysłami.

Oprogramowanie teatralne w DiGiCo Quantum 338

Oprogramowanie teatralne w DiGiCo Quantum 338

DiGiCo prezentuje najnowsze oprogramowanie do konsolet z serii Quantum – Quantum338. Nowe oprogramowanie sprawia, że Quantum338 staje się idealną propozycją dla stacjonarnych i objazdowych produkcji teatralnych.

Nowy manager częstotliwości Shure AD600

Nowy manager częstotliwości Shure AD600

Shure zaprezentował następcę cenionego AXT600 Axient Spectrum Manager, nowy AD600 Axient Digital Spectrum Manager. AD600 jest potężnym narzędziem nowej generacji do planowania i zarządzania koordynacją częstotliwości w najbardziej wymagających profesjonalnych aplikacjach audio.

Audiotonix staje się bardziej wszechstronny dzięki przejęciu Slate Digital

Audiotonix staje się bardziej wszechstronny dzięki przejęciu Slate Digital

Audiotonix ogłosił przejęcie Slate Digital, jednego z wiodących na świecie twórców wtyczek programowych do tworzenia i produkcji dźwięku. Z portfolio marek, które obejmuje Allen & Heath, Calrec, DiGiCo, DiGiGrid, Group One Limited, KLANG:technologies, Solid State Logic i Sound Devices, ta transakcja jeszcze bardziej wzmacnia znaczącą obecność grupy na profesjonalnych rynkach tworzenia i produkcji dźwięku.