Nowa aktualizacja dla konsolet DiGiCo serii SD

wrz 14, 2020 | DiGiCo, Systemy Profesjonalne

Uaktualnienie do wersji 1280 dla konsolet DiGiCo serii SD przynosi następujące zmiany, usprawnienia i poprawy zauważonych błędów:

  • Dante IO Control – zarządzanie konfiguracją połączeń Dante dla konsolet serii SD wyposażonych w złącza kart DMI. Uaktualnienie umożliwia zarządzanie stage-rackami A168D oraz A164D podłączonymi poprzez kartę DMI Dante 64@96. Zarządzanie rutingiem urządzeń Dante odbywa się z poziomu aplikacji Audinate Dante Controller. Sieć Dante może teraz składać się z większej ilości konsolet i racków. Dzięki temu można uzyskać niezależną komutację kanałów we wszystkich podłączonych urządzeniach DiGiCo i Dante,
  • Large Bank Overview Option – możliwość wyświetlenia większego okna Overview dla dowolnego banku Layout. Dzięki temu tłumiki i przyciski kanałów mogą być teraz kontrolowane z poziomu tego okna,

  • Solo Displays Aux Nodal Processing (dla konsolet Quantum) /Klang,

  • CG Spill – dzięki tej funkcji można teraz bezpośrednio przydzielać kanały do grupy Spill z poziomu okna zarządzania kanałami CG (Control Group),
  • DMI-KLANG (dla konsolet serii SD wyposażonych w złącza DMI)
  • Wsparcie dla obsługi 64 kanałów wejściowych i 16 miksów (stereo). Zarządzanie ustawieniami KLANG odbywa się z poziomu panelu kontrolnego w oknie Audio I/O,

  • Individual Aux Sends Safes – poszczególne wysyłki Aux mogą być teraz niezależnie zabezpieczane przed przywołaniem.
  • Up & Down Buttons in Channel List – kanały w liście mogą być teraz przeglądane
    w górę i w dół za pomocą dedykowanych przycisków w oknie Edit Channel List,

  • Auto Revert to Solo – załączenie tej funkcji umożliwia automatyczny powrót przycisków LCD z dowolnie wybranej funkcji do domyślnej funkcji Solo,
    po przekroczeniu zadanego czasu.
  • Ripple routing follows channel order – automatyczna komutacja kanałów może odbywać się teraz wyłącznie w zakresie aktualnie wybranego banku,
  • Panel Join Group i Aux to Faders – teraz posiada możliwość automatycznego wychodzenia z trybu Sends to Faders przy zamknięciu okna panelu. 
  • Globalne Tap Tempo dla efektów typu Delay – funkcja umożliwia grupowe zmiany tempa dla zaznaczonych efektów typu Delay. Możliwe jest teraz skalowanie czasu między powtórzeniami dla poszczególnych procesorów przy jednoczesnym, wspólnym nabijaniu tempa za pomocą jednego przycisku Makro,
  • Channel Order Button – długo wyczekiwana funkcja wreszcie dostępna a umożliwia ona niezależne przestawianie kolejności kanałów w sesji, a także ich dodawanie i odejmowanie wprost z okna Session Structure,
  • Outputs colums on channel list – dotkniecie pola Outputs w liście kanałów (Channel List) umożliwia teraz podgląd, które fizyczne wyjścia zostały użyte do wyprowadzenia sygnału z tego wyjścia,

  • ack PSU voltages on the Audio I/O tab – w zakładce System > Diagnostics > Audio I/O wyświetlana jest teraz informacja o napięciu w zasilaczach stage-racków podłączonych do konsolety poprzez Optocore lub złączami MADI.
  • Disable Master Mute – w zakładce Options > Disable możliwe jest teraz zablokowanie możliwości wyciszenia szyny Master.
  • SD Convert – umożliwia teraz usuwanie niepotrzebnych kanałów poniżej ich maksymalnej wartości podczas konwertowania sesji między konsoletami.
  • Duplikacja funkcji Makro – automatycznie kopiuje teraz również zadaną nazwę Makro.
  • Pink Noise Buss – na wszystkich szynach wyjściowych można teraz oprócz szybkiego dostępu do tonu testowego oscylatora użyć również sygnału szumu różowego.
  • Copy Audio USB and Waves – oprogramowanie umożliwia teraz również szybki ruting sygnałów z portu USB oraz Waves.
  • Karta DMI Dante 64@96 posiada teraz funkcję automatycznego SRC (sample rate converting). Ustawienia manualne zostały usunięte z panelu Audio I/O.

Zobacz też inne wpisy w tej kategorii

Axient Digital AD3 i ADX5D – test Artura Zielonki

Axient Digital AD3 i ADX5D – test Artura Zielonki

Praca na planie filmowym czy telewizyjnym charakteryzuje się zmiennymi warunkami pracy, a systemy rejestracji dźwięku często dobiera się pod specyfikę danej realizacji. Raz pracuje się z tzw. „torby” innym razem z wózka dźwiękowego. Niezależnie od sposobu pracy większość realizatorów dźwięku wybiera elementy systemu, które są lekkie oraz mają możliwość zasilania bateryjnego. Z tego względu systemy z serii Shure Axient Digital były poza moim zainteresowaniem, do czasu wprowadzenia do oferty odbiornika mobilnego ADX5D. Od momentu pojawienia się pierwszych informacji w internecie na temat ADX5D, byłem zainteresowany tym produktem, a możliwość dokładnego przetestowania zestawu z nadajnikiem plug-on AD3 napełniła mnie radością. Zapraszamy do testu i recenzji Artura Zielonki.

Studyjny dźwięk w każdym pomieszczeniu

Studyjny dźwięk w każdym pomieszczeniu

Chcesz poprawić komunikację w swoim biurze, ale masz wątpliwości? Dowiedz się jak uzyskać najwyższej jakości dźwięk zapewniający czystość i klarowność rozmowy podczas wideokonferencji.

Soundedit 22 – Relacja i podsumowanie wydarzenia

Soundedit 22 – Relacja i podsumowanie wydarzenia

Festiwal SoundEdit 2022 za nami! To były dla nas bardzo pracowite, ale jednocześnie inspirujące 3 dni. Dziękujemy wszystkim, który odwiedzili naszą przestrzeń prezentacyjną i zechcieli podzielić się z nami swoimi pytaniami i pomysłami.

Oprogramowanie teatralne w DiGiCo Quantum 338

Oprogramowanie teatralne w DiGiCo Quantum 338

DiGiCo prezentuje najnowsze oprogramowanie do konsolet z serii Quantum – Quantum338. Nowe oprogramowanie sprawia, że Quantum338 staje się idealną propozycją dla stacjonarnych i objazdowych produkcji teatralnych.

Nowy manager częstotliwości Shure AD600

Nowy manager częstotliwości Shure AD600

Shure zaprezentował następcę cenionego AXT600 Axient Spectrum Manager, nowy AD600 Axient Digital Spectrum Manager. AD600 jest potężnym narzędziem nowej generacji do planowania i zarządzania koordynacją częstotliwości w najbardziej wymagających profesjonalnych aplikacjach audio.

Audiotonix staje się bardziej wszechstronny dzięki przejęciu Slate Digital

Audiotonix staje się bardziej wszechstronny dzięki przejęciu Slate Digital

Audiotonix ogłosił przejęcie Slate Digital, jednego z wiodących na świecie twórców wtyczek programowych do tworzenia i produkcji dźwięku. Z portfolio marek, które obejmuje Allen & Heath, Calrec, DiGiCo, DiGiGrid, Group One Limited, KLANG:technologies, Solid State Logic i Sound Devices, ta transakcja jeszcze bardziej wzmacnia znaczącą obecność grupy na profesjonalnych rynkach tworzenia i produkcji dźwięku.