Meyer Sound wprowadza nowe rozwiązanie LEOPARD

sty 22, 2021 | Meyer Sound, Systemy Profesjonalne

Meyer Sound ogłosił dostępność LEOPARD-M80nowego elementu systemu Line Array LEOPARD, przeznaczonego do zastosowań wymagających dużego zasięgu. LEOPARD-M80 jest tożsamy z istniejącą konstrukcją LEOPARD, z tą różnicą, że zapewnia precyzyjnie kontrolowaną dyspersję poziomą 80° zamiast 110°, jak w przypadku oryginalnego modelu.

“LEOPARD był jednym z najbardziej udanych zestawów głośnikowych w historii naszej firmy i zdecydowanie najlepiej sprzedającym się produktem wśród naszych liniowych zestawów głośnikowych. Wraz z wprowadzeniem LEOPARD-M80, rozszerzymy ten niezwykły sukces, oferując projektantom systemów więcej opcji dopasowania pokrycia do dokładnych wymagań danego miejsca.”

wiceprezes Meyer Sound i główny projektant
zestawów głośnikowych Pablo Espinosa.

Ponieważ pokrycie pionowe i osprzęt do zawieszania są identyczne jak w oryginalnym LEOPARD, nowy LEOPARD-M80 może być skonfigurowany w mieszanych gronach obu wariantów. Elementy LEOPARD-M80 w górnej częściach grona zapewniają skupione pokrycie dalekiego rzutu, podczas gdy elementy LEOPARD poniżej oferują szersze poziome pokrycie dla bliższych części widowni. Matryce skonfigurowane tylko z elementami LEOPARD-M80 mogą oferować daleki rzut z bardziej precyzyjnym pokryciem. Może to być korzystne w wąskich salach przy odbiciach ze ścian bocznych, jak również w zastosowaniach zewnętrznych, gdzie należy uzyskać bardziej precyzyjne pokrycie, aby spełnić wymagania przepisów dotyczących hałasu.

LEOPARD-M80 oferuje rozszerzone opcje konfiguracji systemu. LEOPARD umożliwia ściślejszą kontrolę poziomą w szerokim spektrum zastosowań outfill, center fill i delay, gdy jest używany w dużych systemach z głównymi systemami liniowymi LEOLYON. Wszystkie obecne zestawy głośnikowe Meyer Sound Line Array posiadają wspólną sygnaturę akustyczną, zapewniającą płynne przejścia pomiędzy zestawami głównymi i pomocniczymi.

W obu wariantach LEOPARD, innowacyjny wzmacniacz, przetwornik i konstrukcja tuby, zapewniają niezwykle liniową odpowiedź w szerokim zakresie dynamiki. LEOPARD oferuje również wyjątkową spójność fazową, spójne pokrycie, ekstremalnie niskie zniekształcenia oraz wysoki stosunek mocy do rozmiaru i wagi. Podstawowe grona LEOPARD mogą być szybko skonfigurowane w trybie Native Mode dla uzyskania optymalnej wydajności przy minimalnym przetwarzaniu zewnętrznym. Wąski profil i ograniczona waga czynią LEOPARD idealnym wyborem dla średniej wielkości tras koncertowych i instalacji stałych, gdzie mobilność, skalowalność i łatwość zawieszania są kluczowe.

“Dzięki LEOPARD-M80 oferujemy projektantom systemów i firmom rentalowym jeszcze jedną opcję tworzenia wysokowydajnych, ekonomicznych systemów dla każdej aplikacji. Od małego klubu z gronami LINA do masywnych systemów stadionowych i festiwalowych z głównymi gronami LEO uzupełniającymi w dół poprzez systemy wypełniające i opóźniające LYON i LEOPARD. LEOPARD-M80 jest ważnym nowym dodatkiem do największej i najlepiej przyjętej w branży rodziny aktywnych systemów line array.”

Zobacz też inne wpisy w tej kategorii

Axient Digital AD3 i ADX5D – test Artura Zielonki

Axient Digital AD3 i ADX5D – test Artura Zielonki

Praca na planie filmowym czy telewizyjnym charakteryzuje się zmiennymi warunkami pracy, a systemy rejestracji dźwięku często dobiera się pod specyfikę danej realizacji. Raz pracuje się z tzw. „torby” innym razem z wózka dźwiękowego. Niezależnie od sposobu pracy większość realizatorów dźwięku wybiera elementy systemu, które są lekkie oraz mają możliwość zasilania bateryjnego. Z tego względu systemy z serii Shure Axient Digital były poza moim zainteresowaniem, do czasu wprowadzenia do oferty odbiornika mobilnego ADX5D. Od momentu pojawienia się pierwszych informacji w internecie na temat ADX5D, byłem zainteresowany tym produktem, a możliwość dokładnego przetestowania zestawu z nadajnikiem plug-on AD3 napełniła mnie radością. Zapraszamy do testu i recenzji Artura Zielonki.

Studyjny dźwięk w każdym pomieszczeniu

Studyjny dźwięk w każdym pomieszczeniu

Chcesz poprawić komunikację w swoim biurze, ale masz wątpliwości? Dowiedz się jak uzyskać najwyższej jakości dźwięk zapewniający czystość i klarowność rozmowy podczas wideokonferencji.

Soundedit 22 – Relacja i podsumowanie wydarzenia

Soundedit 22 – Relacja i podsumowanie wydarzenia

Festiwal SoundEdit 2022 za nami! To były dla nas bardzo pracowite, ale jednocześnie inspirujące 3 dni. Dziękujemy wszystkim, który odwiedzili naszą przestrzeń prezentacyjną i zechcieli podzielić się z nami swoimi pytaniami i pomysłami.

Oprogramowanie teatralne w DiGiCo Quantum 338

Oprogramowanie teatralne w DiGiCo Quantum 338

DiGiCo prezentuje najnowsze oprogramowanie do konsolet z serii Quantum – Quantum338. Nowe oprogramowanie sprawia, że Quantum338 staje się idealną propozycją dla stacjonarnych i objazdowych produkcji teatralnych.

Nowy manager częstotliwości Shure AD600

Nowy manager częstotliwości Shure AD600

Shure zaprezentował następcę cenionego AXT600 Axient Spectrum Manager, nowy AD600 Axient Digital Spectrum Manager. AD600 jest potężnym narzędziem nowej generacji do planowania i zarządzania koordynacją częstotliwości w najbardziej wymagających profesjonalnych aplikacjach audio.

Audiotonix staje się bardziej wszechstronny dzięki przejęciu Slate Digital

Audiotonix staje się bardziej wszechstronny dzięki przejęciu Slate Digital

Audiotonix ogłosił przejęcie Slate Digital, jednego z wiodących na świecie twórców wtyczek programowych do tworzenia i produkcji dźwięku. Z portfolio marek, które obejmuje Allen & Heath, Calrec, DiGiCo, DiGiGrid, Group One Limited, KLANG:technologies, Solid State Logic i Sound Devices, ta transakcja jeszcze bardziej wzmacnia znaczącą obecność grupy na profesjonalnych rynkach tworzenia i produkcji dźwięku.