Marka Fluid Audio narodziła się ze wspólnej pasji do muzyki i zaangażowania w tworzenie wysokiej jakości narzędzi audio.

O marce Fluid Audio

Fluid Audio to marka, która powstała z pasji do muzyki i zaangażowania w tworzenie wysokiej jakości narzędzi audio. Założona przez Kevina Zuccaro, doświadczonego inżyniera dźwięku, Fluid Audio ma na celu dostarczanie profesjonalnych rozwiązań, które są nie tylko niezawodne, ale także dostępne dla szerokiego grona użytkowników.

Od momentu rozpoczęcia kariery w JBL w 1990 roku, Kevin zdobywał wiedzę w zakresie projektowania głośników, od systemów hi-fi po monitory studyjne. Jego misją od zawsze było tworzenie sprzętu, który pozwala muzykom i producentom na osiąganie ich artystycznych celów w sposób intuicyjny i efektywny.

Fluid Audio

Doświadczenie w branży

Fluid Audio wywodzi się z bogatego doświadczenia Kevina Zuccaro, zdobytego w takich firmach jak JBL, Cerwin-Vega i M-Audio.

Jego wszechstronna wiedza na temat dźwięku i projektowania monitorów pozwoliła mu stworzyć markę, która łączy zaawansowaną technologię z praktycznymi rozwiązaniami dla twórców muzyki.

Użytkownik w centrum uwagi

Fluid Audio stawia na prostotę użytkowania swoich produktów, aby nawet początkujący muzycy i producenci mogli bez problemu korzystać z profesjonalnych narzędzi.

Produkty marki są intuicyjne, funkcjonalne i dostępne cenowo, co sprawia, że każdy może cieszyć się ich jakością.

Fluid Audio
Fluid Audio

Precyzja dźwięku

Marka nie koncentruje się wyłącznie na specyfikacjach technicznych, ale na całościowym doświadczeniu słuchania.

Fluid Audio kładzie nacisk na koherencję fazową, co zapewnia głęboki, precyzyjny i inspirujący dźwięk, idealny zarówno dla twórców muzyki, jak i profesjonalistów.

Dowiedz się więcej o marce Fluid Audio

Dlaczego subwoofer w studio jest kluczem do solidnego miksu?

Dlaczego subwoofer w studio jest kluczem do solidnego miksu?

Podczas miksowania muzyki, realizatorzy dźwięku najczęściej zaczynają od precyzyjnego wyważenia niskich częstotliwości, co stanowi fundament całego miksu. Jeśli dolne pasmo nie zostanie odpowiednio wyrównane, żadne inne elementy nie będą brzmiały...