Klang dopełnieniem bogatego wyposażenia Target Sound

maj 10, 2021 | DiGiCo, Klang, Systemy Profesjonalne

Klang i Target Sound

 

Firma Target Sound z Chorzowa to jeden z największych graczy na polskim rynku nagłośnieniowym, która oferuje szeroki zakres usług, często wykraczających poza standardowe działania tego typu przedsiębiorstw.

W trudnym dla tej branży okresie Target Sound stworzył własną platformę streamingu koncertów i innych wydarzeń, które korzystają z niezwykle bogatego wyposażenia profesjonalnych urządzeń. Firma posiada szeroki wachlarz konsolet DiGiCo, w tym SD5SD12, które posiadają możliwość bezpośredniej integracji z osprzętem oraz oprogramowaniem firmy KLANG Technologies.

Ostatnio firma kupiła w tym celu dwa procesory KLANG:fabrik, które umożliwiają immersyjny odsłuch miksów monitorowych. Wszystko perfekcyjnie zintegrowane i zarządzane bezpośrednio z poziomu konsolet DiGiCo.

„To zupełnie nowa jakość odsłuchu i komfortu dla naszych artystów. Mogą stworzyć dla siebie indywidualny miks z zarówno poziomów jak i lokalizacji monitorowanych źródeł dźwięku w przestrzeni trójwymiarowej” mówi Dariusz Kowolik – Dyrektor Techniczny Target Sound.
Klang target sound
Na zdjęciu realizator dźwięku Tomek Starosta miksujący na konsolecie Digico SD12
immersyjny monitor dla koncertu orkiestry NOSPR wraz z solistami MIUOSH, ROGUCKI, PIEKARCZYK oraz innymi.

Zobacz też inne wpisy w tej kategorii

Axient Digital AD3 i ADX5D – test Artura Zielonki

Axient Digital AD3 i ADX5D – test Artura Zielonki

Praca na planie filmowym czy telewizyjnym charakteryzuje się zmiennymi warunkami pracy, a systemy rejestracji dźwięku często dobiera się pod specyfikę danej realizacji. Raz pracuje się z tzw. „torby” innym razem z wózka dźwiękowego. Niezależnie od sposobu pracy większość realizatorów dźwięku wybiera elementy systemu, które są lekkie oraz mają możliwość zasilania bateryjnego. Z tego względu systemy z serii Shure Axient Digital były poza moim zainteresowaniem, do czasu wprowadzenia do oferty odbiornika mobilnego ADX5D. Od momentu pojawienia się pierwszych informacji w internecie na temat ADX5D, byłem zainteresowany tym produktem, a możliwość dokładnego przetestowania zestawu z nadajnikiem plug-on AD3 napełniła mnie radością. Zapraszamy do testu i recenzji Artura Zielonki.

Studyjny dźwięk w każdym pomieszczeniu

Studyjny dźwięk w każdym pomieszczeniu

Chcesz poprawić komunikację w swoim biurze, ale masz wątpliwości? Dowiedz się jak uzyskać najwyższej jakości dźwięk zapewniający czystość i klarowność rozmowy podczas wideokonferencji.

Soundedit 22 – Relacja i podsumowanie wydarzenia

Soundedit 22 – Relacja i podsumowanie wydarzenia

Festiwal SoundEdit 2022 za nami! To były dla nas bardzo pracowite, ale jednocześnie inspirujące 3 dni. Dziękujemy wszystkim, który odwiedzili naszą przestrzeń prezentacyjną i zechcieli podzielić się z nami swoimi pytaniami i pomysłami.

Oprogramowanie teatralne w DiGiCo Quantum 338

Oprogramowanie teatralne w DiGiCo Quantum 338

DiGiCo prezentuje najnowsze oprogramowanie do konsolet z serii Quantum – Quantum338. Nowe oprogramowanie sprawia, że Quantum338 staje się idealną propozycją dla stacjonarnych i objazdowych produkcji teatralnych.

Nowy manager częstotliwości Shure AD600

Nowy manager częstotliwości Shure AD600

Shure zaprezentował następcę cenionego AXT600 Axient Spectrum Manager, nowy AD600 Axient Digital Spectrum Manager. AD600 jest potężnym narzędziem nowej generacji do planowania i zarządzania koordynacją częstotliwości w najbardziej wymagających profesjonalnych aplikacjach audio.

Audiotonix staje się bardziej wszechstronny dzięki przejęciu Slate Digital

Audiotonix staje się bardziej wszechstronny dzięki przejęciu Slate Digital

Audiotonix ogłosił przejęcie Slate Digital, jednego z wiodących na świecie twórców wtyczek programowych do tworzenia i produkcji dźwięku. Z portfolio marek, które obejmuje Allen & Heath, Calrec, DiGiCo, DiGiGrid, Group One Limited, KLANG:technologies, Solid State Logic i Sound Devices, ta transakcja jeszcze bardziej wzmacnia znaczącą obecność grupy na profesjonalnych rynkach tworzenia i produkcji dźwięku.