DiGiCo Quantum 338 na Lech Festiwal Inaczej

sie 21, 2020 | DiGiCo, Systemy Profesjonalne

Przedwczoraj odwiedziliśmy salę prób Źle i Tanio, w której trwają próby produkcyjne do finałowego koncertu Projektu LECH FESTIWAL INACZEJ.

Choć festiwal tworzony jest nieco inaczej, to wymagania wobec jakości pozostają bez zmian. Aby sprawnie przeprowadzić realizację miksów blisko 90 kanałów dla systemu monitorowego oraz przede wszystkim dedykowanego do rejestracji; zastosowano system oparty na systemach DiGiCo.

Szczegóły już niebawem!

Przygotowania produkcyjne odbywają się w sali prób Źle i Tanio.

Za realizację miksu głównego odpowiada Andrzej Dziadek (po prawej).
Za system monitorowy odpowiada Szczepan Buzun (po lewej).

Zespół KAMP – jeden z uczestników projektu podczas prób.

W tak zróżnicowanym muzycznie projekcie wymagane jest doświadczenie w realizacji monitorów.
Zadanie to zostało powierzone Szczepanowi Buzunowi.

Andrzej Dziadek – główny realizator i twórca koncepcji rejestracji – Mój udział w wywiadzie oraz doświadczenie z Q338 za kulisami studia Polsound sprawiło, iż przy najbliższej okazji zapragnąłem zagrać na Q338. Jakość brzmienia – nawet porównując do doskonałego SD5 jest świetna!

Czy takie stanowisko Pracy Wam odpowiada?:)

Zapraszamy też do obejrzenia wywiadu z Andrzejem Dziadkiem
z serii “Miksuj z realizatorami gwiazd”:

Zobacz też inne wpisy w tej kategorii

Axient Digital AD3 i ADX5D – test Artura Zielonki

Axient Digital AD3 i ADX5D – test Artura Zielonki

Praca na planie filmowym czy telewizyjnym charakteryzuje się zmiennymi warunkami pracy, a systemy rejestracji dźwięku często dobiera się pod specyfikę danej realizacji. Raz pracuje się z tzw. „torby” innym razem z wózka dźwiękowego. Niezależnie od sposobu pracy większość realizatorów dźwięku wybiera elementy systemu, które są lekkie oraz mają możliwość zasilania bateryjnego. Z tego względu systemy z serii Shure Axient Digital były poza moim zainteresowaniem, do czasu wprowadzenia do oferty odbiornika mobilnego ADX5D. Od momentu pojawienia się pierwszych informacji w internecie na temat ADX5D, byłem zainteresowany tym produktem, a możliwość dokładnego przetestowania zestawu z nadajnikiem plug-on AD3 napełniła mnie radością. Zapraszamy do testu i recenzji Artura Zielonki.

Studyjny dźwięk w każdym pomieszczeniu

Studyjny dźwięk w każdym pomieszczeniu

Chcesz poprawić komunikację w swoim biurze, ale masz wątpliwości? Dowiedz się jak uzyskać najwyższej jakości dźwięk zapewniający czystość i klarowność rozmowy podczas wideokonferencji.

Soundedit 22 – Relacja i podsumowanie wydarzenia

Soundedit 22 – Relacja i podsumowanie wydarzenia

Festiwal SoundEdit 2022 za nami! To były dla nas bardzo pracowite, ale jednocześnie inspirujące 3 dni. Dziękujemy wszystkim, który odwiedzili naszą przestrzeń prezentacyjną i zechcieli podzielić się z nami swoimi pytaniami i pomysłami.

Oprogramowanie teatralne w DiGiCo Quantum 338

Oprogramowanie teatralne w DiGiCo Quantum 338

DiGiCo prezentuje najnowsze oprogramowanie do konsolet z serii Quantum – Quantum338. Nowe oprogramowanie sprawia, że Quantum338 staje się idealną propozycją dla stacjonarnych i objazdowych produkcji teatralnych.

Nowy manager częstotliwości Shure AD600

Nowy manager częstotliwości Shure AD600

Shure zaprezentował następcę cenionego AXT600 Axient Spectrum Manager, nowy AD600 Axient Digital Spectrum Manager. AD600 jest potężnym narzędziem nowej generacji do planowania i zarządzania koordynacją częstotliwości w najbardziej wymagających profesjonalnych aplikacjach audio.

Audiotonix staje się bardziej wszechstronny dzięki przejęciu Slate Digital

Audiotonix staje się bardziej wszechstronny dzięki przejęciu Slate Digital

Audiotonix ogłosił przejęcie Slate Digital, jednego z wiodących na świecie twórców wtyczek programowych do tworzenia i produkcji dźwięku. Z portfolio marek, które obejmuje Allen & Heath, Calrec, DiGiCo, DiGiGrid, Group One Limited, KLANG:technologies, Solid State Logic i Sound Devices, ta transakcja jeszcze bardziej wzmacnia znaczącą obecność grupy na profesjonalnych rynkach tworzenia i produkcji dźwięku.