DiGiCo Quantum 338 na Lech Festiwal Inaczej

sie 21, 2020 | DiGiCo, Systemy Profesjonalne

Przedwczoraj odwiedziliśmy salę prób Źle i Tanio, w której trwają próby produkcyjne do finałowego koncertu Projektu LECH FESTIWAL INACZEJ.

Choć festiwal tworzony jest nieco inaczej, to wymagania wobec jakości pozostają bez zmian. Aby sprawnie przeprowadzić realizację miksów blisko 90 kanałów dla systemu monitorowego oraz przede wszystkim dedykowanego do rejestracji; zastosowano system oparty na systemach DiGiCo.

Szczegóły już niebawem!

Przygotowania produkcyjne odbywają się w sali prób Źle i Tanio.

Za realizację miksu głównego odpowiada Andrzej Dziadek (po prawej).
Za system monitorowy odpowiada Szczepan Buzun (po lewej).

Zespół KAMP – jeden z uczestników projektu podczas prób.

W tak zróżnicowanym muzycznie projekcie wymagane jest doświadczenie w realizacji monitorów.
Zadanie to zostało powierzone Szczepanowi Buzunowi.

Andrzej Dziadek – główny realizator i twórca koncepcji rejestracji – Mój udział w wywiadzie oraz doświadczenie z Q338 za kulisami studia Polsound sprawiło, iż przy najbliższej okazji zapragnąłem zagrać na Q338. Jakość brzmienia – nawet porównując do doskonałego SD5 jest świetna!

Czy takie stanowisko Pracy Wam odpowiada?:)

Zapraszamy też do obejrzenia wywiadu z Andrzejem Dziadkiem
z serii „Miksuj z realizatorami gwiazd”:

Zobacz też inne wpisy w tej kategorii

Shure przedstawia kapsułę KSM11

Shure przedstawia kapsułę KSM11

SHURE PRZEDSTAWIA KSM11: NAJNOWOCZEŚNIEJSZĄ BEZPRZEWODOWĄ KAPSUŁĘ MIKROFONOWĄ ZAPEWNIAJĄCĄ PRZEŁOMOWĄ CZYSTOŚĆ WOKALU. Zaprojektowana z myślą o najwyższej klasy występach wokalnych, kapsuła KSM11 rewolucjonizuje sposób miksowania koncertów na żywo.

Waves przedstawia SoundGrid V13

Waves przedstawia SoundGrid V13

Z przyjemnością informujemy o nowej wersji V13 wszystkich aplikacji Waves SoundGrid, w tym eMotion LV1 i SuperRack, a także o nowych aplikacjach do zdalnego sterowania: MyFOH i mRecall. Wszystkie aplikacje Waves SoundGrid są teraz kompatybilne z Windows 11 oraz z Apple M1 poprzez Rosettę.

Audio Engineering Society przyjęło AES75-2022 jako nowy standard pomiarowy

Audio Engineering Society przyjęło AES75-2022 jako nowy standard pomiarowy

Audio Engineering Society ogłosiło przyjęcie i publikację standardu AES75-2022, „Standard AES dla akustyki – Pomiar maksymalnego liniowego poziomu dźwięku głośnika za pomocą hałasu”. Nowy standard powstał z potrzeby praktycznej i spójnej procedury określania wydajności głośników. AES75 jest wynikiem szeroko zakrojonych prac grupy zadaniowej SC-04-03-A Komitetu Normalizacyjnego AES, której współprzewodniczą Merlijn van Veen (starszy specjalista ds. wsparcia technicznego i edukacji w Meyer Sound) i Roger Schwenke (starszy naukowiec i lider innowacji w Meyer Sound).

Shure KSM – test mikrofonów w Nebula Studio

Shure KSM – test mikrofonów w Nebula Studio

Nebula Studio to profesjonalne studio nagrań znajdujące się w Warszawie, które powstało z inicjatywy Macieja Karbowskiego i Tomasza Stołowskiego, którzy na codzień zajmują się grą w Tides From Nebula – zespole regularnie koncertującym na całym świecie. Panowie wzięli na warsztat 3 mikrofony z serii KSM – KSM137, KSM32 i KSM353 – pokazując ich zastosowanie podczas nagrywania perkusji w studio.

Meyer Sound odmienia centrum Cartuja Center CITE w Sewilli

Meyer Sound odmienia centrum Cartuja Center CITE w Sewilli

Centrum Cartuja Center CITE, położone w portowym mieście Sewilli, stało się jednym z najważniejszych miejsc w Hiszpanii, w których organizowane są spotkania, imprezy i przedstawienia artystyczne. W tym rozległym kompleksie znajduje się wiele różnej wielkości obiektów, ale największą uwagę podczas dużych koncertów i wydarzeń teatralnych przyciąga Sala Główna, obecnie w pełni wyposażona w ponad 300 głośników Meyer Sound.