DiGiCo ogłasza najnowszą konsoletę Quantum 225

lut 15, 2021 | DiGiCo, Systemy Profesjonalne

Nowa, kompaktowa konsoleta DiGiCo Quantum225 przynosi wielką moc i nowe możliwości

W styczniu DiGiCo ogłosiło konkurs Symbol Nowej Nadziei, rozdając trzem szczęśliwym zwycięzcom trzy wspaniałe nagrody – interfejs DiGiGrid MGB MADI do SoundGrid; pierwszy z nowo wprowadzonych do sprzedaży kontrolerów KLANG:kontroler – Serial Number 1; oraz konsoletę DiGiCo Quantum Range.

To, o czym uczestnicy nie wiedzieli w tamtym czasie, to fakt, że była to okazja do posiadania jednej z pierwszych konsolet Quantum225, zaprojektowanej tak, aby moc i funkcje Quantum Processing znalazły się w kompaktowej i solidnej obudowie.

Biorąc pod uwagę przerwę w rynku koncertów na dużą skalę, DiGiCo zaprojektowało Quantum225 w taki sposób, aby była ona poręczna i wszechstronna, pozwalając na dostosowanie systemu do wymagań zmieniającego się świata. W zestawie z nowym DQ-Rack ze zintegrowanym Dante otrzymujemy doskonały system do instalacji AV oraz spełniający wymagania środowiska sieciowego AoIP. Alternatywnie można wybrać system z MQ-Rack i korzystać ze znanej już łączności MADI dla infrastruktury touringowej, co pozwala na integrację Quantum225 z istniejącą infrastrukturą.

Quantum225 zawiera 72 kanały wejściowe z 36 szynami + Master Buss i matrycą 12×12. Cztery porty MADI i dwa porty DMI zapewniają dodatkowe możliwości połączeniowe, 8 x 8 kanałów analogowych i 4 kanały AES dla lokalnych wejść/wyjść, wbudowany UB MADI, opcjonalną optykę i Waves SoundGrid oraz podwójne zasilacze.

Quantum225 posiada również funkcje znane z istniejącej serii Quantum, w tym szyny kanałów Mustard Processing, wtyczki Spice Rack, natywne opcje przetwarzania FPGA, Nodal Processing i True Solo.

Zastosowano 17-calowy, w pełni kolorowy, jasny jak słońce ekran multitouch TFT z aplikacją Quantum Dark, znaną już z Quantum338, połączoną z 41 mini TFT rozmieszczonymi na całej powierzchni, w celu zapewnienia niezrównanego komfortu i interakcji z użytkownikiem.

Unikalną cechą Quantum225 jest zaprojektowany na specjalne potrzeby wielofunkcyjny wspornik montażowy, który szybko i łatwo mocuje się do lewego panelu konsoli. Może on pomieścić dodatkowy kanał lub ekran poglądowy, kontroler KLANG:controller, a także laptopa lub skrypt – szczególnie przydatne w zastosowaniach teatralnych. Uchwyt może być zainstalowany pod dwoma kątami z szybkim wypięciem, aby sprostać wszystkim preferencjom i zastosowaniom.

Nowe kompaktowe racki 6U DQ i MQ zostały zaprojektowane od podstaw specjalnie z myślą o nowoczesnych zastosowaniach. Posiadają 48 wejść mikrofonowych/liniowych, do 24 wyjść analogowych lub do 8x wyjść AES. Przemyślany projekt systemu audio pozwala użytkownikowi na rekonfigurację 4 analogowych wyjść liniowych jako wyjść analogowych lub podwójnych wyjść AES. Ta elastyczność I/O oraz inne zmiany konfiguracji są zarządzane z poziomu ekranu konfiguracyjnego TFT. Standardowe funkcje obejmują podwójny zasilacz i obsługę 48k lub 96k.

 

Gotowy, gdy Ty będziesz gotowy – zróbmy to razem!

Zobacz też inne wpisy w tej kategorii

Axient Digital AD3 i ADX5D – test Artura Zielonki

Axient Digital AD3 i ADX5D – test Artura Zielonki

Praca na planie filmowym czy telewizyjnym charakteryzuje się zmiennymi warunkami pracy, a systemy rejestracji dźwięku często dobiera się pod specyfikę danej realizacji. Raz pracuje się z tzw. „torby” innym razem z wózka dźwiękowego. Niezależnie od sposobu pracy większość realizatorów dźwięku wybiera elementy systemu, które są lekkie oraz mają możliwość zasilania bateryjnego. Z tego względu systemy z serii Shure Axient Digital były poza moim zainteresowaniem, do czasu wprowadzenia do oferty odbiornika mobilnego ADX5D. Od momentu pojawienia się pierwszych informacji w internecie na temat ADX5D, byłem zainteresowany tym produktem, a możliwość dokładnego przetestowania zestawu z nadajnikiem plug-on AD3 napełniła mnie radością. Zapraszamy do testu i recenzji Artura Zielonki.

Studyjny dźwięk w każdym pomieszczeniu

Studyjny dźwięk w każdym pomieszczeniu

Chcesz poprawić komunikację w swoim biurze, ale masz wątpliwości? Dowiedz się jak uzyskać najwyższej jakości dźwięk zapewniający czystość i klarowność rozmowy podczas wideokonferencji.

Soundedit 22 – Relacja i podsumowanie wydarzenia

Soundedit 22 – Relacja i podsumowanie wydarzenia

Festiwal SoundEdit 2022 za nami! To były dla nas bardzo pracowite, ale jednocześnie inspirujące 3 dni. Dziękujemy wszystkim, który odwiedzili naszą przestrzeń prezentacyjną i zechcieli podzielić się z nami swoimi pytaniami i pomysłami.

Oprogramowanie teatralne w DiGiCo Quantum 338

Oprogramowanie teatralne w DiGiCo Quantum 338

DiGiCo prezentuje najnowsze oprogramowanie do konsolet z serii Quantum – Quantum338. Nowe oprogramowanie sprawia, że Quantum338 staje się idealną propozycją dla stacjonarnych i objazdowych produkcji teatralnych.

Nowy manager częstotliwości Shure AD600

Nowy manager częstotliwości Shure AD600

Shure zaprezentował następcę cenionego AXT600 Axient Spectrum Manager, nowy AD600 Axient Digital Spectrum Manager. AD600 jest potężnym narzędziem nowej generacji do planowania i zarządzania koordynacją częstotliwości w najbardziej wymagających profesjonalnych aplikacjach audio.

Audiotonix staje się bardziej wszechstronny dzięki przejęciu Slate Digital

Audiotonix staje się bardziej wszechstronny dzięki przejęciu Slate Digital

Audiotonix ogłosił przejęcie Slate Digital, jednego z wiodących na świecie twórców wtyczek programowych do tworzenia i produkcji dźwięku. Z portfolio marek, które obejmuje Allen & Heath, Calrec, DiGiCo, DiGiGrid, Group One Limited, KLANG:technologies, Solid State Logic i Sound Devices, ta transakcja jeszcze bardziej wzmacnia znaczącą obecność grupy na profesjonalnych rynkach tworzenia i produkcji dźwięku.