Audiotonix staje się bardziej wszechstronny dzięki przejęciu Slate Digital

paź 4, 2022 | DiGiCo, Systemy Profesjonalne

Audiotonix ogłosił przejęcie Slate Digital, jednego z wiodących na świecie twórców wtyczek programowych do tworzenia i produkcji dźwięku. Z portfolio marek, które obejmuje Allen & Heath, Calrec, DiGiCo, DiGiGrid, Group One Limited, KLANG:technologies, Solid State Logic i Sound Devices, ta transakcja jeszcze bardziej wzmacnia znaczącą obecność grupy na profesjonalnych rynkach tworzenia i produkcji dźwięku.

Firma Slate Digital została założona w 2008 roku przez Stevena Slate’a i Fabrice’a Gabriela z myślą o stworzeniu doskonałych cyfrowych narzędzi audio dla profesjonalnych producentów, realizatorów i inżynierów. Od tego czasu z powodzeniem opracowali wiele popularnych w branży wtyczek programowych, oprogramowania do przetwarzania dźwięku w procesie miksowania i masteringu, wirtualnego modelowania mikrofonów, próbek audio i kursów wideo.

Zespół Slate Digital posiada wiele kluczowych atrybutów, które mamy we wszystkich naszych markach; świetna technologia połączona z zaangażowanymi pracownikami z prawdziwą energią i pasją do tego, co robią” komentuje James Gordon, CEO Audiotonix. “Ich historia i reputacja w budowaniu znakomitych narzędzi programowych nie ma sobie równych, a z perspektywy biznesowej ich sukces w budowaniu silnego modelu subskrypcyjnego dodaje kolejny ukłon w stronę tego, jak rozwijamy się na rynku kreacji audio. Osobiście nie mogę się doczekać współpracy z zespołami z Grenoble i USA, aby wspierać ich w dążeniu do kontynuowania innowacji technicznych i komercyjnych, a przy okazji dobrze się bawić.

Steven Slate stwierdza: “Jestem bardzo dumny z tego, co nasz zespół był w stanie osiągnąć w ciągu ostatniej dekady, a jako część Audiotonix, Slate Digital będzie miał odpowiednie zaplecze, aby myśleć jeszcze szerzej i oferować o wiele większą wartość dla naszych klientów. Audiotonix podziela pasję do przesuwania granic w branży i nie mogę się doczekać, aby zobaczyć, jak Slate Digital uwolni jeszcze więcej możliwości dla twórców muzyki. Produkty, które wkrótce zostaną wprowadzone w tym nowym rozdziale, są bardziej odważne i innowacyjne. Wierzę, że nasi lojalni klienci Slate Digital będą zachwyceni tym, co nadejdzie.”

Przez ostatnie kilka lat pracowałem z zespołem programistów, aby przekazać swoje umiejętności i podejście, które zawsze mieliśmy podczas prac nad DSP. Teraz mając dostęp do dodatkowych zasobów technologicznych od Audiotonix bez wątpienia zainspirujemy zespół rozwojowy do wejścia na nowe wyżyny. To naprawdę ekscytująca perspektywa i jeden z głównych powodów, dla których uznaliśmy, że Audiotonix jest właściwym partnerem, któremu możemy przekazać Slate Digital” – dodaje Fabrice Gabriel. “Osobiście zamierzam współpracować z zespołami Audiotonix DSP, aby kontynuować naszą wymianę wiedzy i rozwój algorytmów“.

O Slate Digital

Slate Digital tworzy wtyczki audio, sprzęt do nagrywania, pakiety próbek i treści tutoriali produkcyjnych dla producentów muzycznych i inżynierów. Z siedzibą w Los Angeles i Grenoble, Slate Digital został założony w 2010 roku z celem umożliwienia producentom na wszystkich poziomach doświadczenia tworzenia świetnie brzmiącej muzyki. Jej innowacyjne produkty, w tym analogowe wtyczki emulacyjne, Virtual Microphone System i subskrypcja wtyczek All Access Pass zostały docenione w branży nagraniowej przez organizacje takie jak NAMM i Sound on Sound.

Zobacz też inne wpisy w tej kategorii

Axient Digital AD3 i ADX5D – test Artura Zielonki

Axient Digital AD3 i ADX5D – test Artura Zielonki

Praca na planie filmowym czy telewizyjnym charakteryzuje się zmiennymi warunkami pracy, a systemy rejestracji dźwięku często dobiera się pod specyfikę danej realizacji. Raz pracuje się z tzw. „torby” innym razem z wózka dźwiękowego. Niezależnie od sposobu pracy większość realizatorów dźwięku wybiera elementy systemu, które są lekkie oraz mają możliwość zasilania bateryjnego. Z tego względu systemy z serii Shure Axient Digital były poza moim zainteresowaniem, do czasu wprowadzenia do oferty odbiornika mobilnego ADX5D. Od momentu pojawienia się pierwszych informacji w internecie na temat ADX5D, byłem zainteresowany tym produktem, a możliwość dokładnego przetestowania zestawu z nadajnikiem plug-on AD3 napełniła mnie radością. Zapraszamy do testu i recenzji Artura Zielonki.

Studyjny dźwięk w każdym pomieszczeniu

Studyjny dźwięk w każdym pomieszczeniu

Chcesz poprawić komunikację w swoim biurze, ale masz wątpliwości? Dowiedz się jak uzyskać najwyższej jakości dźwięk zapewniający czystość i klarowność rozmowy podczas wideokonferencji.

Soundedit 22 – Relacja i podsumowanie wydarzenia

Soundedit 22 – Relacja i podsumowanie wydarzenia

Festiwal SoundEdit 2022 za nami! To były dla nas bardzo pracowite, ale jednocześnie inspirujące 3 dni. Dziękujemy wszystkim, który odwiedzili naszą przestrzeń prezentacyjną i zechcieli podzielić się z nami swoimi pytaniami i pomysłami.

Oprogramowanie teatralne w DiGiCo Quantum 338

Oprogramowanie teatralne w DiGiCo Quantum 338

DiGiCo prezentuje najnowsze oprogramowanie do konsolet z serii Quantum – Quantum338. Nowe oprogramowanie sprawia, że Quantum338 staje się idealną propozycją dla stacjonarnych i objazdowych produkcji teatralnych.

Nowy manager częstotliwości Shure AD600

Nowy manager częstotliwości Shure AD600

Shure zaprezentował następcę cenionego AXT600 Axient Spectrum Manager, nowy AD600 Axient Digital Spectrum Manager. AD600 jest potężnym narzędziem nowej generacji do planowania i zarządzania koordynacją częstotliwości w najbardziej wymagających profesjonalnych aplikacjach audio.

Mikrofony Shure w filmie “Elvis”

Mikrofony Shure w filmie “Elvis”

Król mógł odejść z tego świata, ale jego legenda wciąż trwa – a to wszystko dzięki filmowi Baz Lurhmanna o Elvisie, w którym występują Austin Butler i Tom Hanks. Historyk firmy Shure, Michael Pettersen, wyjaśnia, w jaki sposób pomógł zachować oryginalny charakter mikrofonów w filmie.