Nowy dyrektor marketingu kinowego w Meyer Sound

W nowo utworzonej roli Mayfield będzie kierował strategiczną ekspansją Meyer Sound na rynku kinowym, potwierdzając pozycję firmy jako lidera w dziedzinie profesjonalnych rozwiązań audio dla kin

06-06-2024

Mayfield wnosi bogate doświadczenie obejmujące wiele aspektów branży, w tym sprzedaż, marketing, edukację oraz rozwój nowych produktów. Jego szerokie doświadczenie w sektorze kinowym, pro-audio i AV poparte jest stanowiskami menedżerskimi w takich firmach jak Bose, JBL Professional, Eastern Acoustic Works oraz QSC. Podczas pracy w JBL Professional współtworzył pierwszy praktyczny trójdrożny system głośników do kanałów ekranowych, który został zainstalowany w Samuel Goldwyn Theatre kalifornijskiej Akademii Sztuki i Wiedzy Filmowej.

Mayfield był także członkiem kadry dydaktycznej InfoComm Academy pełniąc funkcję dyrektora redakcyjnego magazynów Sound & Video Contractor oraz Pro AV, a także był założycielem i współtwórcą magazynu AV Technology, koncentrującego się na konwergencji AV i IT. Te różnorodne doświadczenia doskonale przygotowują go do roli lidera w Meyer Sound, gdzie wykorzysta swoje wszechstronne umiejętności, aby napędzać działania marketingowe w branży kinowej w miarę postępów firmy w tym segmencie.

Meyer Sound

W czasie, gdy inni producenci audio wycofują się z technologii kinowych, Meyer Sound idzie w przeciwnym kierunku, podwajając nasze inicjatywy w tej dziedzinie” – mówi John McMahon, starszy wiceprezes – „Mamy przed sobą ekscytujące projekty i Mark dołączył do nas w idealnym momencie. Jego wiedza, szeroka sieć kontaktów w branży i ogromne doświadczenie będą niezwykle pomocne.

W erze Dolby Atmos i technologii wizualnych ultra-wysokich rozdzielczości, ludzie oczekują więcej od doświadczeń kinowych” – kontynuuje McMahon – „Jednocześnie studia produkują niespotykaną ilość treści premium, które wykorzystują wysokowydajne głośniki. Jeśli chodzi o rozwiązania kinowe, Meyer Sound ma niesamowitą historię do opowiedzenia i cieszymy się, że Mark poprowadzi te działania.

Uważam, że branża kinowa jest na progu kolejnego skoku jakości w zakresie prezentacji” – mówi Mayfield – „Podziwiam Meyer Sound i przełomowe technologie audio tej firmy od momentu, gdy w 1989 roku legendarny inżynier Roger Nichols zademonstrował monitor studyjny HD-1. Cieszę się, że będę mógł odegrać rolę w umacnianiu pozycji Meyer Sound jako wiodącego dostawcy doskonałego dźwięku kinowego, od studiów dubbingowych po najlepsze kina.

Mayfield posiada tytuł MBA w zakresie marketingu i jest certyfikowanym menedżerem produktu AIPMM. Obecnie pełni funkcję wiceprezesa International Cinema Technology Association, współprzewodniczącego Komitetu ds. Edukacji i Szkolenia oraz przewodniczącego programu dorocznego seminarium ICTA w Los Angeles, USA

Może Cię zainteresować:

Shure wprowadza innowacyjny system odsłuchu Axient Digital PSM

Shure wprowadza innowacyjny system odsłuchu Axient Digital PSM

Shure prezentuje najnowszy system odsłuchu dousznego Axient Digital PSM, który redefiniuje standardy w branży audio. Wprowadzając WMAS, system ten oferuje niezrównaną elastyczność i skalowalność, co czyni go idealnym rozwiązaniem dla profesjonalnych realizatorów...

Metallica i Meyer Sound: Nowa Era Koncertów Stadionowych

Metallica i Meyer Sound: Nowa Era Koncertów Stadionowych

Trasa koncertowa M72 World Tour zespołu Metallica, która rozpoczęła się w kwietniu 2023 roku, to wydarzenie, które nie tylko cieszy fanów tej legendarnej grupy, ale również ustanawia nowy standard jakości dźwięku na koncertach...

Bezpieczeństwo dźwięku kluczowym elementem ochrony sieci AV

Bezpieczeństwo dźwięku kluczowym elementem ochrony sieci AV

W dzisiejszych czasach sieciowe rozwiązania audio stają się coraz bardziej powszechne w firmach i instytucjach, które stawiają na zdalną współpracę. Urządzenia takie jak mikrofony, głośniki czy procesory sygnałowe umożliwiają efektywne prowadzenie spotkań i zapewniają...