Zmiana organizacji pracy firmy Polsound

Mar 20, 2020 | Elektronika Użytkowa

UWAGA!

Pragniemy Was poinformować, że w związku z panującą sytuacją w Polsce oraz troską o nasze i Wasze zdrowie – pracownicy firmy Polsound będą pracować w trybie home office.
Dołożymy wszelkich starań, aby każdy z naszych klientów został obsłużony na najwyższym poziomie.

  • Stanowiska, które wymagają obecności w firmie – będą pracowały w formie dyżurów.
  • Od 23.03.2020 pracujemy w godzinach 9:00 – 16:00
  • Sprzedaż, wystawianie dokumentów oraz wysyłkę prowadzimy bez zmian,
  • Jesteśmy dostępni poprzez e-mail, telefon i wideokonferencje.

Przepraszamy za utrudnienia, będziemy obserwować rozwój sytuacji i poinformujemy Was o następnych zmianach.
Zachęcamy do pozostania w domu przez najbliższy czas.

Najnowsze