• D5T

    Konsoleta nadawcza z technologią przetwarzania Stealth



    Główne cechy

    Główne cechy

    • Aliasy kanałów z uaktualnianiem w czasie rzeczyiwstym
    • Matryca wyjściowa 32 x 32 z pełnym przetwarzaniem sygnału
    • 72 definiowane przez użytkownika podgrupy i auxy
    • Sterowanie DiGiCo Cue Editor Control
    • Listy zestawów VCA
    • Specyficzne dla teatru sterowanie zdalne (TC, RC, 12 Fader Pod)




  • SD7T

    Profesjonalna konsoleta Audio, oparta na cyfrowej technologii przetwarzania Super FPGA



    Główne cechy

    Nowość na rok 2012
    Rozszerzenie SD7 Mach 3 obejmuje:

    • Regulację charakterystyki kolana kompresji
    • De-essery 
    • Funkcję duckingu
    • Poszerzenie wyboru korektorów
    • Presety dla wysyłek Aux
    • Sterowanie Aux poprzez VCA
    • SETS
    • Dodatkowe funkcje miksu surround
    • Funkcje Multi Channel oraz Folding

    Potężny i udoskonalony osprzęt SD7, wraz z silnikiem Stealth, gotowy jest do spełnienia najwyższych wymagań w dziedzinie dźwięku w teatrze, zaś opcjonalny pakiet oprogramowania SD7T (Theatre) znacząco poszerza funkcjonalność konsolety, a możliwość rekonfiguracji obszaru roboczego pozwala na jej pełne wykorzystanie.

    GŁÓWNE CECHY

    • 256 ścieżek pełnego przetwarzania z częstotliwością próbkowania 96 kHz
    • Korekcja dynamiczna i kompresja wielopasmowa na wszystkich ścieżkach
    • Do 48 efektów stereo + 32 korektory graficzne
    • Pełna automatyka snapshotów ze szczegółowym określeniem zakresu i uaktualnianiem względnym
    • Całkowicie elastyczny układ obszaru roboczego
    • Konfigurowalne zestawy mierników na ekranach TFT
    • Maksymalnie 1392 połączenia we/wy
    • Zewnętrzne monitorowanie wideo, komutacja i kamera




  • SD9T

    Profesjonalna konsoleta Audio, oparta na cyfrowej technologii przetwarzania Super FPGA

    Główne cechy



    DIGICO SD9 THEATRE
    Narzędzia niezbędne dla programowania i realizacji produkcji teatralny

    SD9T wyposaża mniejszą konsoletę SD9 we wszystkie zaawansowane funkcje teatralne, jakimi dysponuje flagowy model SD7T.
    Przez ponad dekadę DiGiCo współpracowało ze światowej klasy sound designerami, w tym z Andrew Brucem (Les Misérables, Chess, Miss Saigon, Mary Poppins) przy opracowywaniu pakietu oprogramowania, który dostarczy narzędzi niezbędnych do pracy w tak wymagającej dziedzinie, jak realizacja dźwięku live w teatrach.

    W rezultacie tych prac SD7T stała się standardem w produkcjach na Broadwayu i West Endzie. Ten zestaw funkcji stał się obecnie dostępny dla jeszcze szerszej rzeszy teatralnych realizatorów dźwięku, a to dzięki zaimplementowaniu ich w mniejszej, ale znacznie przystępniejszej cenowo konsolecie SD9T.


    Jeden z największych problemów w realizacji dźwięku live w teatrze związany jest z pozycjonowaniem głosów przemieszczających się artystów, którzy na dodatek od czasu do czasu nakładają rozmaite nakrycia głowy, co, z uwagi na bliskość mikrofonów nagłownych, powoduje istotną zmianę brzmienia.


    W rezultacie projektant widowiska musi przygotować duży plik z długa listą scen, wykorzystując do tego celu specyficzne narzędzia, takie jak system Auto Update oraz aliasy scen, a także opóźnienia w punktach krosowania matrycy, by precyzyjnie zaprogramować pozycjonowanie dźwięku.


    Działanie teatralnego wariantu funkcji Auto Update polega na natychmiastowym uaktualnianiu parametrów kanału we wszystkich scenach, zaś dzięki użyciu aliasów oddziałuje wyłącznie na te sceny, w których dany parametr jest taki sam. Na przykład, jeśli chcielibyśmy dokonać zmiany korekcji w kanale aktora „Robert”, jednak z pominięciem tych scen, w których Robert ma na głowie kapelusz, możemy wówczas utworzyć alias „Robert w kapeluszu” i wszelkie modyfikacje wprowadzone w odniesieniu do „Roberta” zostaną wprowadzone we wszystkich scenach, jednak z wyłączeniem aliasu „Robert w kapeluszu” i na odwrót.

    Ponadto z uwagi na to, że podczas widowisk teatralnych znacznie częściej korzysta się z grup sterowania (Control Groups - znane także jako VCA) niż w tradycyjnym programowaniu live. DiGiCo udostępnia interfejs do wizualnego programowaniu CG. Funkcja ta, w połączeniu z 12 kanałami CG konsolety SD9T, pozwala inżynierowi na zachowanie kontroli nad ciągłymi zmianami obsady na scenie poprzez szybkie przypisywanie i wyłączanie kanałów składowych CG zgodnie z listą scen.


    Jednym z najnowszych, oszczędzających czas narzędzi jest funkcja Players. Pozwala ona inżynierowi dźwięku na szybką obsługę zmian obsady na scenie. To, co dotychczas całym procesem, polegającym na przywoływaniu właściwych presetów dla każdego aliasu,  obecnie sprowadza się do wybrania aktora odgrywającego daną rolę. Następuje wówczas automatyczne uaktualnienie ustawień widowiska i wszystkich ustawień dla danego aktora.


    Wśród dodatkowych narzędzi wskazać należy szablony sesji oraz Sets (dotychczas dostępne wyłącznie w SD7T), którą rozbudowano w taki sposób, aby umożliwiała korzystanie z funkcji 'Set Spill'. Umożliwia ona użytkownikowi tworzenie setów i, jednym prostym naciśnięciem przycisku, zmianę układu konsolety w celu wyświetlenia składników danego setu.

    • 48kHz / 96kHz
    • 48 kanałów Flexi (odpowiednik 96 kanałów DSP)
    • 47 szyn, w tym 16 Flexi plus L/R, L/C/R Master, 2 szyny Solo, matryca 12x8
    • 8 instancji DiGiTuBe
    • 8 korektorów dynamicznych
    • 8 kompresorów wielopasmowych
    • 8 efektów cyfrowych
    • 16 x 32-pasmowy korektor graficzny
    • Funkcja Multi Channel Folding
    • Funkcja zmiany układu szyn




  • SD10T

    Profesjonalna konsoleta Audio, oparta na cyfrowej technologii przetwarzania Super FPGA

     

    Główne cechy

    DIGICO SD10 THEATRE

    Narzędzia niezbędne dla programowania i realizacji produkcji teatralnych

    Uaktualnienie Theatre dla oprogramowania konsolety SD Ten wnosi szereg wydajnych funkcji na tę platformę, dostarczając narzędzi niezbędnych dla programowania i realizacji produkcji teatralnych. Poszerzając standardowe możliwości przetwarzania oprogramowanie Theatre wprowadza potężny system Auto Update, wspomagający programowanie scen, a także aliasy kanałów, nową funkcję Players oraz opóźnienia w punktach krosowania matrycy.


    System Auto Update, automatycznie uaktualniając parametry kanałów we wszystkich scenach, zapewnia niespotykany poziom kontroli miksu. Gdy ustawienia kanału muszą zmieniać się wraz ze zmianami kostiumu aktora, wówczas aliasy pozwalają na łatwe uaktualnianie całego zestawu parametrów. Zmiany są wprowadzane dla jednej postaci lub dla określonego kostiumu – na przykład zmiana korekcji – tylko w odniesieniu do danego aliasu, podczas gdy pozostałe aliasy pozostają bez zmian.


    Gdy tę samą rolę odgrywa kilka osób, wtedy to funkcja Players przejmuje zadanie przełączania indywidualnych ustawień kanałów poszczególnych aktorów - korekcji, filtrów, dynamiki itd. Wszelkie pieczołowicie zaprogramowane aliasy i zmiany ustawień pomiędzy scenami zostają zachowane, a są jedynie uaktualniane do specyficznych ustawień dla danego aktora.


    Programowanie VCA przy użyciu funkcji Channel Sets staje się czystą przyjemnością, gdyż pozwala ona na łatwe alokowanie grup kanałów – na przykład wszystkich członków chóru czy zespołu na scenie. Ponieważ w większości produkcji teatralnych wykorzystuje się rozproszone systemy głośnikowe, udostępnienie funkcji opóźniania sygnału w punktach węzłowych matrycy pozwala sound designerom na zachowanie niezbędnej i pełnej kontroli nad dźwiękiem. Możliwość opóźnienia sygnału o maksymalnie 1,3 sekundy w każdym punkcie krosowania i indywidualnego przywoływania opóźnień w poszczególnych scenach umożliwia bardzo dokładne pozycjonowanie dźwięku i wyrównanie czasowe.


    Ten niezmiernie efektywny zestaw narzędziowy znakomicie uzupełnia wydajne, najwyższej jakości procesy, w które standardowo wyposażona jest każda konsoleta SD Ten, dając realizatorowi do ręki środki, które pozwolą mu na wykonanie pracy w sposób logiczny i metodyczny, dzięki czemu może on w większym stopniu skoncentrować się na kreatywności.

     

    Właściwości

    • 48kHz / 96kHz
    • 96 kanałów, 12 Flexi
    • 47 szyn z pełnym przetwarzaniem, 2 szyny Solo, matryca 16x16
    • 16 instancji DiGiTuBe
    • 16 korektorów dynamicznych
    • 16 kompresorów wielopasmowych
    • 16 efektów cyfrowych
    • 24 x 32-pasmowy korektor graficzny
    • Funkcja Multi Channel Folding
    • Funkcja zmiany układu szyn

     

jesteśmy przedstawicielem

Shure - mikrofony i słuchawki
Meyer Sound - nagłośnienie
DiGiCo - konsolety cyfrowe
Systemy interkomowe
Tascam - sprzęt studyjny
Symetrix - procesory dźwięku
Tannoy - nagłośnienie
LabGruppen - wzmacniacze
Lake - wzmacniacze
Orban - procesory emisyjne
DiGiGrid - akcesoria
TiMax
AtteroTech
Stewart Audio