• SD7B

    DiGiCo SD7B oferuje szerokie możliwości komutacji, wydajność przetwarzania i wygodny interfejs użytkownika, dzięki czemu może stanowić serce nawet najbardziej złożonej dźwiękowej produkcji nadawczej.

    Główne cechy

    Nowość na rok 2012 MACH 3

    Rozszerzenie Mach 3 dla SD7 obejmuje:

    • Kompresory z regulacją progu zadziałania
    • De-essery
    • Funkcje duckingu
    • Poszerzony wybór korektorów
    • Presety dla wysyłek aux
    • Sterowanie auxami za pomocą VCA
    • SETS
    • Dodatkowe funkcje miksowania surround
    • Obsługa Multi Channel z funkcją Folding

    Główne cechy

    • 256 ścieżek z pełnym przetwarzaniem przy częstotliwości próbkowania 96 kHz
    • Korekcja dynamiczna i kompresja pasmowa na każdej ścieżce
    • Do 48 efektów stereo + 32 korektory graficzne
    • Pełna automatyka snapshotów ze szczegółową kontrolą zakresu oraz funkcją względnego uaktualniania
    • W pełni elastyczna konfiguracja przestrzeni roboczej
    • Opcje konfigurowania mierników na wyświetlaczach TFT
    • Maksymalnie 1392 połączenia we/wy
    • Funkcje zewnętrznego monitorowania wideo, komutacji i przyłączania kamery

     

  • SD9B

    Profesjonalna konsoleta Audio, oparta na cyfrowej technologii przetwarzania Super FPGA

    Główne cechy

    DIGICO SD9 BROADCAST

    Prawdziwa moc dla złożonych produkcji

    DiGiCo SD9B bazuje na cenionej platformie SD9, oferując przetwarzanie dużej liczby kanałów,  przy niedużych wymiarach urządzenia. Udostępniając 48 kanałów wejściowych Flexi oraz 16 szyn Flexi uaktualnienie Broadcast wprowadza cały zbiór funkcji i opcji przystosowanych do wymogów sektora nadawczego.


    Obszar roboczy z 24 tłumikami i dużym, 15-calowym ekranem dotykowym tworzy idealny interfejs użytkownika. Dzięki licznym opcjom komunikacji SD9B bardzo płynnie współpracuje z wieloma innymi systemami. Użytkownik ma do dyspozycji 8 analogowych wejść mikrofonowo-liniowych, 8 wyjść liniowych oraz 4 wejścia/wyjścia AES, a oprócz tego możliwość przyłączenia dwóch stageboksów DiGiCo D-Rack poprzez porty CAT5. Każdy z nich oferuje 32 wejścia mikrofonowe i maksymalnie 16 wyjść.


    Kolejne przyłącza to port MADI, GPI/O, MIDI Word Clock, a także opcja uzbrojenia SD9B w złącza Optocore. To wielokanałowe łącze światłowodowe pozwala na integrowanie SD9B z sieciami audio DiGiCo i współdzielenie zasobów wejściowo-wyjściowych z innymi konsoletami SD oraz modułami we/wy. Obsługa protokołów transmisji światłowodowej jest, obok obsługi HD-SDI oraz AES3 na złączach BNC, podstawowym wymogiem ze strony nadawców.


    Standardowy zestaw funkcji przetwarzania sygnału w SD9B obejmuje zaawansowane narzędzia korekcji i kształtowania dynamiki, dzięki którym może ona rywalizować ze znacznie większymi konsoletami.

    Dwuwejściowe kanały Flexi umożliwiają przełączanie wjeść „głównych” i „alternatywnych”, co jest rozwiązaniem idealnym dla produkcji wymagających użycia dużej liczby mikrofonów.


    Wszystkie kanały, tak wejściowe, jak i szyny wyjściowe, pozwalają na wszechstronną obróbkę sygnału, a zestaw dostępnych narzędzi obejmuje opóźnienie, filtr dolno- i górnoprzepustowy o stromości 24dB/oktawę, 4-pasmowy korektor parametryczny z opcją korekcji dynamicznej, elastycznie działające podwójne procesory dynamiki, w tym kompresory jedno i wielopasmowe, de-esser, bramkę, ducker oraz kompresor z wejściem sygnału side-chain.


    Uaktualnienie Broadcast rozszerza ów zbiór narzędzi, wprowadzając funkcje takie jak Backstop PFL, Surround Sound z komutacją 5.1 oraz pełna matryca monitorowa.


    Monitor Matrix pozwala użytkownikowi na zdefiniowanie 8 źródeł monitoringu, z obsługą trybu 5.1 dla każdego z nich. Sygnały komutowane są do trzech zestawów głośników, także z obsługą pełnego zestawu 5.1 surround. Dzięki dostępności punktów insertowych oraz kalibracji poziomów odsłuchu możliwości monitoringu w SD9B spełniają wymagania każdego środowiska nadawczego.
    Funkcje Backstop PFL oraz Auto (Fader) PFL, w połączeniu z 2 szynami solo, dopełniają konfigurację monitoringu.


    Wejścia i wyjścia 5.1 są efektywnie obsługiwane przy użyciu funkcji wielokanałowych. Pojedynczy kanał wejściowy 5.1, lub szyna główna 5.1, może zostać rozwinięty tak, by wyświetlane były indywidualne kanały składowe i możliwe było wprowadzenie regulacji każdego z nich. Dla zapewnienia całkowitej elastyczności obsługiwane są także formaty LCR oraz LCRS.

  • SD10B

    Profesjonalna konsoleta Audio, oparta na cyfrowej technologii przetwarzania Super FPGA

    Główne cechy

    Nowość na rok 2012
    Nitrous istotnie poszerza możliwości konsolety poprzez zwiększenie liczby korektorów dynamicznych, kompresorów wielopasmowych i efektów oraz rozszerzenie matrycy wyjściowej z 16 x 12 do 16 x 16. Oprócz tego oferuje implementację DiGiTuBe, a także funkcji Reorder of Busses oraz wejść wielokanałowych. Udostępniając aż 16 procesorów korekcji dynamicznej, dostępnych jednocześnie, dodatkowo poszerza olbrzymie możliwości konsolety w zakresie przetwarzania sygnałów. 

     

    GŁÓWNE CECHY

    • 96 kanałów z pełnym przetwarzaniem, z których 12 można skonfigurować jako pełne kanały Flexi
    • 48 przypisywanych szyn, które można konfigurować jako monofoniczne lub stereofoniczne szyny grupowe lub pomocnicze
    • Duży 15-calowy ekran dotykowy, umożliwiający szybkie sterowanie
    • Współpraca z D-Rack, SD-Rack Stage Rack + lokalne we/wy
    • 16 instancji DiGiTuBe
    • Multi Channel
    • Matryca wyjściowa 16x16
    • Podwójna szyna Solo
    • Makra Smart Key Macros, dostępne na czterech warstwach przy użyciu dziesięciu podświetlanych przycisków
    • Sterowanie przy użyciu snapshotów z funkcją uaktualniania względnego i edycji offline
    • Pokładowe, insertowane efekty FX i korektory graficzne 
    • Powierzchnia obszaru roboczego z anodyzowanego aluminium i poliwęglanowe panele
    • 37 zmotoryzowanych tłumików z wysokiej rozdzielczości miernikami słupkowymi
  • SD11B

    Profesjonalna konsoleta Audio, oparta na cyfrowej technologii przetwarzania Super FPGA

     

    Główne cechy

    SD11B: cyfrowa konsoleta nadawcza do montażu w raku/stołowa

    • Używana zarówno jako konsoleta stołowa, jak i montowana w raku
    • 32 kanały wejściowe z pełnym przetwarzaniem, z których WSZYSTKIE mogą być skonfigurowane jako pełne kanały Flexi
    • 12 szyn Flexi, które można konfigurować jako mono lub stereo (np. 12 miksów stereo odpowiada 24 szynom)
    • Szyna główna LR/LCR/LCRS/5.1
    • Matryca wyjściowa 8x8
    • 6 instancji DiGiTuBe
    • 6 kompresorów wielopasmowych
    • 6 korektorów dynamicznych
    • 6 insertowanych modułów Stealth FX units i 12 korektorów graficznych
    • Set Spill
    • Pełna zgodność ze specyfikacją opartą na FPGA
    • 16 przedwzmacniaczy mikrofonowych, osiem wyjść liniowych i dwa monofoniczne we/wy AES
    • Opcjonalne połączenie z D-Rack poprzez port CAT5E. Jest to zdalny moduł we/wy z dodatkowymi 32 wejściami mikrofonowymi i maksymalnie 16 wyjściami
    • Port MADI, GPI/O, MIDI, wyjście dla monitora Overview, we/wy Word Clock, port Ethernet do zdalnego sterowania/komunikacji sieciowej plus port USB do wymiany i archiwizowania sesji
    • Nieograniczona liczba zapisywanych i przywoływanych scen

jesteśmy przedstawicielem

Shure - mikrofony i słuchawki
Meyer Sound - nagłośnienie
DiGiCo - konsolety cyfrowe
Systemy interkomowe
Tascam - sprzęt studyjny
Symetrix - procesory dźwięku
Tannoy - nagłośnienie
LabGruppen - wzmacniacze
Lake - wzmacniacze
Orban - procesory emisyjne
DiGiGrid - akcesoria
TiMax
AtteroTech
Stewart Audio