• SD-Nano Rack

     SD-Nano Rack: sceniczny moduł we/wy DiGiCo o wysokości 2U

    Opis

    SD-Nano Rack

    SD-Nano Rack jest nowym członkiem rodziny modułów scenicznych DiGiCo pracujących z wysoką częstotliwością próbkowania, uzupełniającym modele SD, SD-Mini oraz D, wraz z którymi pozwala w elastyczny sposób dostosować konfigurację do dowolnej sytuacji scenicznej.

    SD-Nano jest modułem o wysokości 2U i można w nim instalować karty wejść i wyjść SD, analogowe bądź cyfrowe, w tym AES/EBU, Dante, AES-42, ADAT, HD-SDI oraz Aviom. Działając w pełni w domenie cyfrowej Nano może obsłużyć do 16 wejść i wyjść lub, w przypadku konieczności użycia złącz analogowych, maksymalnie 16 wejść lub wyjść bądź ich kombinację w bankach po osiem (na przykład 8 wejść i 8 wyjść). Nano Rack dysponuje wyłącznie złączami optycznymi.

    A zatem, gdy niezbędne jest zastosowanie mniejszych modułów na scenie czy w budynku, Mini i Nano pozwolą stworzyć elastyczną i niedrogą konfigurację, całkowicie sterowalną i kompatybilną ze wszystkimi konsoletami DiGiCo oraz większymi modułami, SD oraz D.

    Biorąc pod uwagę możliwość połączenia maksymalnie 14 modułów w jednej pętli optycznej, a 28 w dwóch pętlach, łatwo jest dostrzec potencjalne zastosowania systemu podczas realizacji dużych eventów korporacyjnych, w instalacjach czy też na rozbudowanych scenach. To, w połączeniu z możliwością umieszczenia w jednej pętli pięciu konsolet mogących korzystać ze wszystkich wejść i indywidualnych wyjść w dowolnym module, daje realizatorowi bądź projektantowi systemu elastyczność i moc niezbędne do uczynienia dowolnie złożonej konfiguracji łatwą i intuicyjną w obsłudze.

    Moduły we/wy SD-Nano Rack

    Dostępne są następujące moduły. Kliknij zdjęcie, by wyświetlić duże zdjęcie.


    Karta wejść mikrofonowo-liniowych 192 kHz

    Karta wyjść
    analogowych 192 kHz

    Karta wyjść
    AES/EBU

    Karta wejść/wyjść AES/EBU (BNC)

    Karta wejść/wyjść AES/EBU z dwukierunkową konwersją częstotliwości próbkowania

    Karta wejść AES/EBU

    Karta wejść AES-42 dla mikrofonów cyfrowych

    Karta wejść/wyjść ADAT ze złączami optycznymi

    Karta Aviom D-16c A-Net

    Karta HD-SDI
  • D-Rack

     D-Rack: podłogowy moduł z 32 wejściami i 16 wyjściami

    Opis

    DiGiCo D-Rack stanowi standardowy element systemu SD9 i opcjonalnie dostępny jest także dla wszystkich konsolet z serii SD.

    D-Rack udostępnia 32 wejścia mikrofonowe, 8 wyjść liniowych oraz 8 wyjść modularnych, które mogą pracować jako analogowe lub AES. W rezultacie do dyspozycji są maksymalnie 32 wejścia i 16 wyjść. Dzięki połączeniu modułu z konsoletą cyfrowym przewodem CAT5E wyeliminowane zostają przydźwięki i zakłócenia, pojawiające się w przypadku korzystania z analogowych przewodów wieloparowych.

    Opcjonalne wyposażenie D-Racka to uchwyty do montażu w raku, dodatkowy zasilacz (dla zapewnienia redundancji) oraz światłowodowe złącze optyczne.

     

    Moduły D-Racka

    Dostępne są następujące moduły. Kliknij zdjęcie, by wyświetlić duże zdjęcie.


    AVIOM D-16e
  • D2 Rack

    D2 Rack to najnowszy model w rodzinie stageboksów pracujących z wysoką częstotliwością próbkowania.

    Opis

    D2 Rack to najnowszy model w rodzinie stageboksów pracujących z wysoką częstotliwością próbkowania.

    Kompaktowy D2, mający wysokość 9U, dostarczany jest w standardowej konfiguracji z 48 wejściami i 16 wyjściami. Liczbę wyjść można jednak zwiększyć do 32 poprzez obsadzenie w dwóch zapasowych, 8-kanałowych slotach wyjściowych jednego lub dwóch spośród trzech dostępnych modułów - wyjść liniowych, AES lub Aviom (ten ostatni zajmuje oba sloty).


    Z kolei 48 wejść można skonfigurować zarówno jako 48 mikrofonowo-liniowych lub 24 mikrofonowe/24 AES.


    W standardzie dostępne są 2 porty MADI, w postaci złącz BNC lub DIGICO Cat5e, które znaleźć można w konsoletach SD9 i SD11. 

    Porty te umożliwiają współużytkowanie stageboksa przez dwie dowolne konsolety z serii SD przy częstotliwości próbkowania 48 kHz lub rozszycie sygnałów na potrzeby rejestracji cyfrowej. Kiedy system pracuje z częstotliwością próbkowania 96 kHz, te dwa porty współtworzą pojedyncze połączenie MADI wysokiej rozdzielczości, bez redukcji liczby I/O.


    Stagebox D2 standardowo wyposażony jest w dwa redundantne zasilacze, z diodami sygnalizacyjnymi  LED na przednim panelu.


    Menu systemowe w stylu SD Rack pozwala na dokonanie niestandardowych ustawień, sterowanie i aktywację wewnętrznego oscylatora D2 Rack.

  • D5T

    Konsoleta nadawcza z technologią przetwarzania Stealth



    Główne cechy

    Główne cechy

    • Aliasy kanałów z uaktualnianiem w czasie rzeczyiwstym
    • Matryca wyjściowa 32 x 32 z pełnym przetwarzaniem sygnału
    • 72 definiowane przez użytkownika podgrupy i auxy
    • Sterowanie DiGiCo Cue Editor Control
    • Listy zestawów VCA
    • Specyficzne dla teatru sterowanie zdalne (TC, RC, 12 Fader Pod)




  • DiGiRack

    Standardowo DiGiRack ma 7 slotów na karty wejść i 7 slotów na karty wyjść.

    Opis

    Standardowo DiGiRack ma 7 slotów na karty wejść i 7 slotów na karty wyjść. Ponieważ każda karta oferuje 8 gniazd, toteż całkowicie wypełniony moduł udostępnia łącznie 56 wejść i 56 wyjść. Karty dwukierunkowe (AES oraz Ethersound) udostępniają 8 wejść i 8 wyjść każda. Należy je instalować w slotach wejściowych DiGiRacka, a taka sama liczba slotów wyjściowych musi pozostać pusta. DiGiRack wyposażony jest w 2 zasilacze wymieniane bez wyłączania urządzenia. W przypadku szczególnie długich połączeń możliwe jest zastosowanie opcjonalnych kart optycznych, oferujących złącza Fibrecast oraz ST. Standardowo dostępne są 2 porty MADI, umożliwiające dzielenie sygnałów cyfrowych w celu nagrywania lub współużytkowania modułu przez dwie konsolety. Ponadto każdy slot wyjściowy można zaprogramować w taki sposób, aby wyprowadzał sygnały z wejść analogowych po przedwzmacniaczu. Wejście Wordclock pozwala synchronizować cały system DiGiCo tym sygnałem zegarowym.

    Dostępne karty

    Dostępne są następujące karty opcjonalne:

    • A. Karta wejść mikrofonowych z 24-bitowymi przetwornikami A/C i złączami XLR
    • B. Karta wejść liniowych z 24-bitowymi przetwornikami A/C i złączami XLR
    • C. Karta analogowych wejść liniowych i mikrofonowych z 24-bitowymi przetwornikami A/C i złączami XLR
    • D. Karta wyjść analogowych z 24-bitowymi przetwornikami C/A i złączami XLR
    • E. Karta wejść/wyjść AES/EBU z dwukierunkową konwersją częstotliwości próbkowania
    • F. Karta Aviom D-16c A-Net Card - ultra szybka karta połączeniowa protokołu A-Net™ Pro16
    • G. 8-kanałowa karta wejść/wyjść i sterowania Ethersound
    • H. DiGiCo D-Tube - sterowany zdalnie lampowy przedwzmacniacz mikrofonowy

    Dodatkową opcją jest karta Combi, udostępniająca 16 GPI, 16 GPO oraz dodatkowy port MIDI.

    Cyfrowy lampowy przedwzmacniacz mikrofonowy

    Technologia lampowa od dawana uważana jest za elegancką metodę reprodukcji muzyki. Do dziś duże rozmiary tradycyjnych, montowanych w 19-calowych stelażach wzmacniaczy lampowych stanowiły spory problem, szczególnie w branży touringowej, gdzie przestrzeń jest często towarem deficytowym. Nie trzeba wspominać o tym, że lampy brzmią lepiej, ale powodują one koloryzację dźwięku wokalu i pewnych instrumentów, sprawiając, że brzmią one inaczej. Realizatorzy dźwięku zazwyczaj lubią eksperymentować, więc podłączają te urządzenia do swoich systemów, by uzyskać charakterystyki brzmieniowe, jakich nie byliby w stanie osiągnąć przy użyciu konsolet mikserskich, czy to analogowych, czy cyfrowych. Nowe rozwiązanie DiGiCo D-TuBe, stając się częścią konsolety cyfrowej, stanowi alternatywę dla tej tradycyjnej technologii. Jest to rozwiązanie oparte na prawdziwych lampach, a nie emulacji programowej.

    D-TuBe opracowano we współpracy z TL Audio. Karta oferuje ośmiokanałowy przedwzmacniacz lampowy. Zaprojektowano go tak, by bezproblemowo integrował się z systemami DiGiCo poprzez prostą zamianę ostatniego modułu wejściowego w raku scenicznym. Dzięki temu zachowuje się ogólną liczbę 56 wejść, z których osiem ostatnich to wejścia D-TuBe.

    DiGiRack

    Ponieważ D-TuBe umieszcza się wprost w slocie DiGiRack, połączenie kablowe pomiędzy mikrofonem i przedwzmacniaczem jest tak, krótkie, jak tylko może być, co gwarantuje wyjątkowo dobry odstęp sygnału od szumu. D-TuBe oferuje przy tym tę samą funkcjonalność, co jego półprzewodnikowy krewny, w tym regulację wzmocnienia analogowego i cyfrowego z Gain Tracking™. Ponieważ obwód regulacji wzmocnienia analogowego znajduje się przed D-TuBe, służy on także do regulowania wysterowania, natomiast obwód regulacji wzmocnienia cyfrowego, znajdujący się za D-Tube, daje szerokie możliwości koloryzacji brzmienia (DiGistortion™). Ponadto, co też jest standardem we wszystkich produktach DiGiCo, ustawienia te można zapisywać w snapshotach i sesjach konsolety.

  • Little Blue Box

    DiGiCo Little Blue Box daje możliwość połączenia konsolet SD9, SD11, D-Rack oraz konsolety MADI (SD8, SD7 nawet z serii D).

    Opis

    Tym samym pozwala na współużytkowanie pojedynczego D-Racka przez dwie lub trzy konsolety.

    Za pomocą przełącznika SD9 / MADI określa się, czy na potrzeby sterowania D-Rackiem do złącza MADI podłączona została konsoleta SD9 (bądź SD11), czy też jakakolwiek inna. Wyjście Console RX. Auxiliary pełni rolę łącza redundantnego do konsolety SD8 lub SD7.

    Alternatywnie można je dzielić pomiędzy konsoletę SD9 (lub SD11) poprzez łącze CAT5 oraz jedną parę łącz MADI do SD8, która z kolei może przesyłać sygnał do rejestratora bądź kolejnej konsolety. Także Little Blue Box zasilany jest poprzez USB, z drugim portem USB pracującym jako przelotowy. Kliknij zakładkę Galeria, by zapoznać się z przykładami zastosowań.

  • Little Red Box

    DiGiCo Little Red Box zaprojektowano do współpracy z konsoletami cyfrowymi DiGiCo SD9 oraz SD11.

    Opis

    Umożliwia on przyłączenie dwóch konsolet SD9 lub SD11 do pojedynczego modułu D-Rack bądź MADI Rack (DiGi-Rack albo MiNi-Rack)

     

    W obecnej wersji pojedynczy D-Rack może być przyłączony tylko do jednej konsolety SD9 (lub SD11), bez możliwości współdzielenia go. Jednakże Little Red Box pozwala na połączenie D-Racka z dwiema konsoletami, główną i podrzędną.

    Konsoleta główna steruje wszystkimi wzmocnieniami, a także wyjściami modułu, drugorzędna natomiast pracuje jako moduł ‘receive only’, jedynie odbierający sygnały z wejść, dzięki czemu konsolety frontowa i monitorowa mogą wspólnie korzystać z jednego D-Racka. W razie potrzeby aktywować można system śledzenia wzmocnienia DiGiCo.

    Wygodny przełącznik SPLIT MADI pozwala zdecydować, czy współdzielony będzie D-Rack, czy też jeden z pozostałych modułów scenicznych DiGiCo. W przypadku SD9 (lub SD11) liczba połączeń jest zwykle ograniczona do 32 wejść i 16 wyjść.

    Podłączenie DiGi-Racka pozwala uruchomić 56 we/wy, co oznacza istotne poszerzenie możliwości wejściowo-wyjściowych SD9 (lub SD11).

    Little Red Box zasilany jest poprzez port USB, drugi port pełni zaś rolę przelotowego, dzięki czemu nie traci się dostępności połączeń.

  • MaDiRack

    MaDiRack: wysokość 8U, 48 wejść, 24 wyjścia

    Opis

    MaDiRack stanowi standardowe wyposażenie systemu SD8 i udostępnia 48 wejść i 8 wyjść stałych, przy czym liczbę wyjść można zwiększyć do 24, w różnych kombinacjach: analogowe, AES/EBU czy Aviom.

  • MiNi-DiGiRack

    MiNi-DiGiRack zaprojektowano, by dawał jeszcze większą elastyczność systemom D1 i D5.

    Opis

    MiNi-DiGiRack zaprojektowano, by dawał jeszcze większą elastyczność systemom D1 i D5. Moduł ten, przystosowany do montażu w 19-calowym raku, ma wysokość 4U. Dysponuje dwoma zasilaczami z osobnymi gniazdami i włącznikami. MiNi-DiGiRack może być wyposażony w standardowy, a nawet optyczny port MADI. Tylny panel umożliwia montaż kart wejść i wyjść analogowych bądź cyfrowych, na przykład AES/EBU.

    MiNi-DiGiRack jest na tyle elastycznym modułem, iż może pełnić wiele funkcji, na przykład: Może pracować jako lokalny moduł na stanowisku FOH, umożliwiając podłączenie urządzeń zewnętrznych, takich jak procesory efektów, odtwarzacze CD i rejestratory do konsolety; po wyposażeniu go w 32 złącza AES/EBU może podawać i przyjmować sygnał z zewnętrznych rejestratorów wielośladowych; można wyposażyć go w 32 wejścia mikrofonowe i interfejs optyczny, co w połączeniu z modułem D5 Live 56EX pozwoli uzyskać łącznie 88 wejść na scenie, a po zainstalowaniu kart z 32 wyjściami moduł może transmitować dodatkowe sygnały do konsolety monitorowej, systemów IEM czy też wielogłośnikowego systemu nagłośnieniowego, na przykład kinowego.

     

    Dostępne karty
    Dostępne są następujące karty opcjonalne:

    • A. Karta wejść mikrofonowych z 24-bitowymi przetwornikami A/C i złączami XLR
    • B. Karta wejść liniowych z 24-bitowymi przetwornikami A/C i złączami XLR
    • C. Karta analogowych wejść liniowych i mikrofonowych z 24-bitowymi przetwornikami A/C i złączami XLR
    • D. Karta wyjść analogowych z 24-bitowymi przetwornikami C/A i złączami XLR
    • E. Karta wejść/wyjść AES/EBU z dwukierunkową konwersją częstotliwości próbkowania
    • F. Karta Aviom D-16c A-Net Card - ultra szybka karta połączeniowa protokołu A-Net™ Pro16
    • G. 8-kanałowa karta wejść/wyjść i sterowania Ethersound
    • H. DiGiCo D-Tube - sterowany zdalnie lampowy przedwzmacniacz mikrofonowy

    Dodatkową opcją jest karta Combi, udostępniająca 16 GPI, 16 GPO oraz dodatkowy port MIDI.

     

    Cyfrowy lampowy przedwzmacniacz mikrofonowy
    Technologia lampowa od dawana uważana jest za elegancką metodę reprodukcji muzyki. Do dziś duże rozmiary tradycyjnych, montowanych w 19-calowych stelażach wzmacniaczy lampowych stanowiły spory problem, szczególnie w branży touringowej, gdzie przestrzeń jest często towarem deficytowym. Nie trzeba wspominać o tym, że lampy brzmią lepiej, ale powodują one koloryzację dźwięku wokalu i pewnych instrumentów, sprawiając, że brzmią one inaczej. Realizatorzy dźwięku zazwyczaj lubią eksperymentować, więc podłączają te urządzenia do swoich systemów, by uzyskać charakterystyki brzmieniowe, jakich nie byliby w stanie osiągnąć przy użyciu konsolet mikserskich, czy to analogowych, czy cyfrowych. Nowe rozwiązanie DiGiCo D-TuBe, stając się częścią konsolety cyfrowej, stanowi alternatywę dla tej tradycyjnej technologii. Jest to rozwiązanie oparte na prawdziwych lampach, a nie emulacji programowej.

     

    Mini-DiGiRack

    D-TuBe opracowano we współpracy z TL Audio. Karta oferuje ośmiokanałowy przedwzmacniacz lampowy. Zaprojektowano go tak, by bezproblemowo integrował się z systemami DiGiCo poprzez prostą zamianę ostatniego modułu wejściowego w raku scenicznym. Dzięki temu zachowuje się ogólną liczbę 56 wejść, z których osiem ostatnich to wejścia D-TuBe.

    Ponieważ D-TuBe umieszcza się wprost w slocie DiGiRack, połączenie kablowe pomiędzy mikrofonem i przedwzmacniaczem jest tak, krótkie, jak tylko może być, co gwarantuje wyjątkowo dobry odstęp sygnału od szumu. D-TuBe oferuje przy tym tę samą funkcjonalność, co jego półprzewodnikowy krewny, w tym regulację wzmocnienia analogowego i cyfrowego z Gain Tracking™. Ponieważ obwód regulacji wzmocnienia analogowego znajduje się przed D-TuBe, służy on także do regulowania wysterowania, natomiast obwód regulacji wzmocnienia cyfrowego, znajdujący się za D-Tube, daje szerokie możliwości koloryzacji brzmienia (DiGistortion™). Ponadto, co też jest standardem we wszystkich produktach DiGiCo, ustawienia te można zapisywać w snapshotach i sesjach konsolety.

  • Purple Box

    Purple Box to konwerter sygnału CAT5/MADI na optyczn

    Opis

    Jest w stanie dokonać konwersji sygnału przesyłanego łączem CAT5 z konsolety DiGiCo SD bądź D-Racka albo łączem MADI z konsolety SD, SD-Racka lub innego urządzenia MADI na postać gotową do transmisji optycznej lub odwrotnie.

     

    Purple Box może obsłużyć jednocześnie dwa strumienie MADI lub D-Rack albo ich kombinację.
    Purple Box dysponuje 128 kanałami i zestawem własnych, całkowicie niezależnych wejść i wyjść. Elementem wspólnym są natomiast zasilacze, które - celem zapewnienia redundancji - zainstalowano w liczbie dwóch.


    Standardowo Purple Box wyposażony jest w interfejs opticalCON, jednak istnieje możliwość zamówienia go ze złączami ST lub HMA.

  • Remote Record Interface

    Remote Record Interface jest rozwiązaniem umożliwiającym dokonywanie zdalnych nagrań w dowolnej aplikacji, w formatach natywnych Macintosh lub PC

    Opis

    Pozwala korzystać bezpośrednio z wybranego oprogramowania DAW i składa się z dwóch części:

    Oprogramowanie sterujące DiGiCo. Jest to oprogramowanie dostępne bezpłatnie, kompatybilne zarówno z komputerami Macintosh, jak i PC. Daje możliwość sterowania i konfigurowania modułów SD Rack lub D Rack poprzez USB. W połączeniu z Dante DMI umożliwia ponadto sterowanie modułem SD lub D Rack za pośrednictwem standardowego portu ethernetowego w komputerze.

    Dante DMI (DiGiCo Multichannel Interface). Jest to interfejs CAT5, który przyłącza się do szyny szybkiej transmisji FPGA, co pozwala na podłączenie SD lub D Racka do routera/switcha, który z kolei można podłączyć do portu ethernetowego w komputerze (Macintosh lub PC). Takie rozwiązanie nie tylko daje możliwość sterowania modułem – łącznie z regulacją wzmocnienia w wysokiej jakości przedwzmacniaczach mikrofonowych oraz włączania zasilania fantomowego 48 V - ale zapewnia też dostęp do danych audio i ich przesył do wybranego oprogramowania DAW w celu zapisu.

    Konfiguracja dwumodułowa, na przykład, wykorzystuje dwa moduły D-Rack i umożliwia sterowanie oraz zapis materiału z 64 kanałów za pomocą zwykłego laptopa. Redundancję tej konfiguracji zapewnia się po prostu poprzez podłączenie drugiego komputera (z zainstalowanym oprogramowaniem sterującym DiGiCo oraz DAW) do routera.

    Dodatkową, aczkolwiek bardzo istotną, korzyścią jest możliwość sterowania wszystkimi funkcjami modułu przy wykorzystaniu istniejącej infrastruktury sieciowej, bez konieczności instalowania jakiegokolwiek specjalistycznego wyposażenia. To tworzy doskonałą podstawę dla budowy wielostanowiskowych instalacji nagraniowych, w tym w stacjach nadawczych, instalacjach touringowych, studiach nagrań, salach prób oraz instalacjach stałych - bez konieczności użycia konsolety ani innego, wielkoskalowego interfejsu.

     

    Nowe rozwiązania Dante Interface Solutions

    Przyjęcie cyfrowego rozwiązania sieciowego Audinate Dante™ i dwa nowe produkty z zaimplementowaną obsługą Dante.

    Ośmiokanałowy moduł we/wy dla SD-Racka pozwala użytkownikom na włączanie i przerywanie transmisji audio w sieci Dante celem uzyskania dostępu do funkcji sterowania systemem, wzmacniaczami oraz ogólnymi sieciami audio.

    Karta Dante DMI (DiGiCo Multichannel Interface). Karta Dante DMI może być zainstalowana w D-Racku lub SD-Racku i umożliwia podłączenie modułu we/wy, poprzez CAT5, do standardowego komputera PC lub MAC. 

     

    Audinate opracowała wiodącą technologię sieciowej transmisji mediów wysokiej jakości za pośrednictwem standardowych sieci IT. Jej produkty pod marką Dante pozwalają zbudować bezproblemową, samoczynnie konfigurującą się, w pełni odpowiadającą zasadzie „plug and play” cyfrową sieć, korzystającą ze standardowych protokołów internetowych. Dante stanowi obecnie wiodące na rynku rozwiązanie i, poprzez zapewnienie możliwości migracji i uaktualniania systemu do nowych standardów, jak np. IEEE Audio Video Bridging (AVB), pozwalające ze spokojem patrzeć w przyszłość.

    Korzystając z nowo udostępnionego oprogramowania DiGiCo-Control użytkownik może sterować wszystkimi funkcjami modułu scenicznego za pośrednictwem standardowego łącza sieciowego. Sterowaniem objęte jest wzmocnienie sygnału we wszystkich wysokiej jakości przedwzmacniaczach, włączanie zasilania fantomowego 48V, a także dostęp do większości programów DAW, umożliwiających zapis poprzez sieć Dante. Wszystko, czego potrzeba, to pojedynczy przewód CAT5 i możliwość zestawienia drugiego łącza, zapewniającego redundancję nagrania.

    Korzyści, które daje taka funkcjonalność i możliwość bezproblemowej rejestracji nagrań, są wyraźne w takich zastosowaniach jak instalacje nadawcze, touringowe instalacje nagłośnieniowe, studia nagrań, sale prób oraz rozbudowane instalacje stałe.

  • S21

    Najnowsza angielska produkcja o bezkompromisowej jakości, stworzona do łatwej realizacji małych i średnich imprez o różnej skali trudności.
     

    Cechy sprzętowe

    • Dwa ekrany dotykowe do obsługi
    • Zintegrowane we/wy audio USB (48 kanałów nagrywania i odtwarzania)
    • Snapshoty
    • Dostosowywanie układu banków i kanałów
    • Dwa 24-segmentowe mierniki master/solo
    • 2 złącza Ethernet
    • 2 sloty DMI (do 64 we/wy na slot)
    • Wyjście DVI (do monitora)
    • 1 GPI i 1 GPO
    • We/wy Word Clock
    • 2 we/wy AES (mono)
    • 12 wyjść analogowych
    • 24 wejścia mikrofonowo-liniowe
    • 96 kHz w standardzie
  • S31

    Przesuwamy granice jeszcze dalej!
    30 + 1 tłumik master, analogowe podejście w cyfrowym wymiarze - to co istotne zawsze na powierzchni.

     

    Cechy sprzętowe

    • Trzy ekrany dotykowe do obsługi
    • Zintegrowane we/wy audio USB (48 kanałów nagrywania i odtwarzania)
    • Snapshoty
    • Dostosowywanie układu banków i kanałów
    • Dwa 24-segmentowe mierniki master/solo
    • 2 złącza Ethernet
    • 2 sloty DMI (do 64 we/wy na slot)
    • Wyjście DVI (do monitora)
    • 1 GPI i 1 GPO
    • We/wy Word Clock
    • 2 we/wy AES (mono)
    • 12 wyjść analogowych
    • 24 wejścia mikrofonowo-liniowe
    • 96 kHz w standardzie
  • SD-Mini Rack

     SD-Mini Rack: sceniczny moduł we/wy DiGiCo o wysokości 4U

    Opis

    SD Rack

    SD-Mini Rack jest nowym członkiem rodziny modułów scenicznych DiGiCo pracujących z wysoką częstotliwością próbkowania, uzupełniającym modele SD, SD-Nano oraz D, wraz z którymi pozwala w elastyczny sposób dostosować konfigurację do dowolnej sytuacji scenicznej.

    SD-Mini jest modułem o wysokości 4U i można w nim instalować karty wejść i wyjść SD, analogowe bądź cyfrowe, w tym AES/EBU, Dante, AES-42, ADAT, HD-SDI oraz Aviom. Działając w pełni w domenie cyfrowej Mini może obsłużyć do 32 wejść i wyjść lub, w przypadku konieczności użycia złącz analogowych, maksymalnie 32 wejścia lub wyjścia bądź ich kombinację w bankach po osiem (na przykład 8 wejść i 24 wyjścia). Mini standardowo dysponuje złączem MADI, zaś optycznym opcjonalnie. To wszystko dostępne jest wraz z możliwością transmisji sygnałów o różnych częstotliwościach próbkowania do urządzeń zewnętrznych poprzez MADI, a także obsługą funkcji Gain Tracking™.

    A zatem, gdy niezbędne jest zastosowanie mniejszych modułów na scenie czy w budynku, Mini i Nano pozwolą stworzyć elastyczną i niedrogą konfigurację, całkowicie sterowalną i kompatybilną ze wszystkimi konsoletami DiGiCo oraz większymi modułami, SD oraz D.

    Biorąc pod uwagę możliwość połączenia maksymalnie 14 modułów w jednej pętli optycznej, a 28 w dwóch pętlach, łatwo jest dostrzec potencjalne zastosowania systemu podczas realizacji dużych eventów korporacyjnych, w instalacjach czy też na rozbudowanych scenach. To, w połączeniu z możliwością umieszczenia w jednej pętli pięciu konsolet mogących korzystać ze wszystkich wejść i indywidualnych wyjść w dowolnym module, daje realizatorowi bądź projektantowi systemu elastyczność i moc niezbędne do uczynienia dowolnie złożonej konfiguracji łatwą i intuicyjną w obsłudze.

    Moduły we/wy SD-Mini Rack


    Karta wejść mikrofonowo-liniowych 192 kHz

    Karta wyjść
    analogowych 192 kHz

    Karta wyjść
    AES/EBU

    Karta wejść/wyjść AES/EBU (BNC)

    Karta wejść/wyjść AES/EBU z dwukierunkową konwersją częstotliwości próbkowania

    Karta wejść AES/EBU

    Karta wejść AES-42 dla mikrofonów cyfrowych

    Karta wejść/wyjść ADAT ze złączami optycznymi

    Karta Aviom D-16c A-Net


    Karta HD-SDI
  • SD-Rack

    Aby w pełni wykorzystać możliwości technologiczne konsolety mikserskiej, trzeba dysponować najlepszym modułem wejść/wyjść.



    Główne cechy

    SD Rack

    Aby w pełni wykorzystać możliwości technologiczne konsolety mikserskiej, trzeba dysponować najlepszym modułem wejść/wyjść. Poznaj więc DiGiCo SD Rack, wyposażony w 192-kilohercowe, analogowe przetworniki we/wy i obsługujący szereg formatów cyfrowych, w tym: MADI, AES, ADAT oraz Aviom. Bazując na dziewięciu latach doświadczeń, zdobytych na trasach koncertowych z konsoletami serii D i SD, całkowicie przeprojektowaliśmy nowy moduł SD7, wprowadzając szereg ulepszeń, pozwalających jeszcze lepiej spożytkować wysokie parametry próbkowania. Oparty na technologii Stealth FPGA, której SD7 zawdzięcza nadzwyczajną jakość brzmienia, SD Rack, obsługujący różnego typu synchronicznie działające wejścia i wyjścia, stanowi doskonałe rozszerzenie możliwości Twojej konsolety SD7.

     

    Moduły we/wy dla SD Rack

    Dostępne są moduły wymienione poniżej.


    Karta wejść mikrofonowo-liniowych 192 kHz

    Karta wyjść
    analogowych 192 kHz

    Karta wyjść
    AES/EBU

    Karta wejść/wyjść AES/EBU (BNC)

    Karta wejść/wyjść AES/EBU z dwukierunkową konwersją częstotliwości próbkowania

    Karta wejść AES/EBU

    Karta wejść AES-42 dla mikrofonów cyfrowych

    Karta wejść/wyjść ADAT ze złączami optycznymi

    Karta Aviom D-16c A-Net

    Karta HD-SDI

     

    Konwersja częstotliwości próbkowania

    Choć przetworniki SD Rack mogą działać z częstotliwością 192 kHz, to jednak możliwe jest wybranie innych częstotliwości, specyficznych dla rodzaju wyjść – na przykład MADI na 48 kHz w stacji nadawczej czy 96 kHz podczas nagrywania.  Innymi słowy, w połączeniu z konsoletą SD7, SD Rack pełni rolę pracującego z wieloma częstotliwościami próbkowania splittera sygnałów, pozwalającego też zastąpić standardowe przedwzmacniacze mikrofonowe w konsolecie analogowej lub innej cyfrowej własnymi, najwyższej klasy przedwzmacniaczami.

     

    Uniwersalność funkcji GainTracking™ i Splitting

    Zastosowanie funkcji Gain Tracking™ pozwala innej konsolecie albo instalacji nadawczej pobierać sygnał z dowolnego wyjścia AES, analogowych czy MADI SD-Racka ze stałym poziomem, niezależnie od ustawień przedwzmacniacza mikrofonowego w SD7, które może się wahać w zakresie +/-40dB. Analogowe i cyfrowe wyjścia SD-Racka są wyposażone także w funkcję Splitting, dzięki której sygnały wejściowe mogą być dzielone i wyprowadzane bezpośrednio do, na przykład, analogowej bądź cyfrowej konsolety monitorowej. Funkcje dzielenia i konwersji częstotliwości próbkowania dostępne są także dla obu dedykowanych wyjść MADI SPLIT.

    Zapotrzebowanie na takie rozwiązania wciąż rosły wraz ze wzrostem stopnia złożoności widowisk, podczas których korzysta się z kombinacji konsolet cyfrowych i analogowych, a także instalacji nadawczych. Funkcje Gain Tracking™ oraz Splitting – uaktywniane osobno dla każdej karty we/wy – po prostu pozwalają technikowi zdecydować o tym, czy poziom sygnału na wyjściach ma podążać za zmianami ustawień przedwzmacniacza mikrofonowego w SD7, czy też nie. 

    I oczywiście SD7 jest z natury konsoletą doskonale wyposażoną w rozmaite złącza, z dwiema redundantnymi pętlami optycznymi i poczwórnymi wejściami i wyjściami MADI, zapewniającymi pełną redundancję dla 224 powielonych połączeń z modułami DiGiCo lub dowolnym wielośladowym rejestratorem MADI. 

    Standardowa konfiguracja obejmuje 56 wejść / 56 wyjść, w blokach po osiem, co pozwala wypełnić SD Rack kartami we/wy odpowiednio dla danego zastosowania. Są to karty wejść i wyjść analogowych, wejść i wyjść AES, dwukierunkowych wejść/wyjść AES, AES-42, ADAT oraz Aviom. Karty można zamieniać podczas pracy modułu, który automatycznie wykrywa zainstalowane karty, a w przyszłości dostępne będą kolejne, już opracowywane modele kart.

     

    Jeszcze bardziej praktyczny

    Skorzystaliśmy też z okazji by dosłownie postawić SD na głowie. Poprzez obrócenie pierwotnego projektu umieściliśmy podwójny, wymienialny bez konieczności wyłączania urządzenia zasilacz, wielofunkcyjny wyświetlacz z podświetleniem RGB, złącza MADI i optyczne u góry modułu, powyżej kart we/wy, dla szybszego dostępu. Korzyści? Zestaw standardowych złącz pozostaje bliżej podłogi, zaś elementy, do których sięga się częściej, a także elementy sterowania znajdują się u góry. Innymi użytecznymi dodatkami są diody LED informujące o włączeniu zasilania fantomowego 48V, indywidualne dla każdego gniazda XLR. Kolejny LED sygnalizuje obecność sygnału na wejściu analogowym, dzięki czemu zawsze mamy pełny obraz aktywności SD Racka.

    Połączenia audio z konsoletą dopełnione są przez złącze optyczne 2G Optocore™ lub podwójny interfejs MADI, oferujący główne oraz pomocnicze wejście i wyjście.

     

    Kolejne rozszerzenia oferują funkcję zdalnego konfigurowania i monitorowania

    Aby jeszcze uprościć proces konfiguracji, port USB w SD Racku pozwala na zdalne monitorowanie i sterowanie wszystkimi ustawieniami SD Racka za pomocą przyłączonego komputera PC lub Macintosh z procesorem Intel®.



  • SD10

    Profesjonalna konsoleta Audio, oparta na cyfrowej technologii przetwarzania Super FPGA

    Główne cechy

    Nowość na rok 2012
    Rozszerzenie programowe Nitrous w istotny sposób zwiększa moc przetwarzania, powiększając liczbę dostępnych korektorów dynamicznych, kompresorów pasmowych i efektów FX, a także poszerzając rozmiary matrycy z 16 x 12 do 16 x 16 i wprowadzając algorytmy emulacji DiGiTuBe, funkcję zmiany kolejności szyn oraz wejścia wielokanałowe. Udostępniając aż 16 procesorów korekcji dynamicznej, dostępnych jednocześnie, dodatkowo poszerza olbrzymie możliwości konsolety w zakresie przetwarzania sygnałów.

     

    Konsoleta DiGiCo SD Ten stanowi całkowicie nowe połączenie funkcjonalności, efektywności, elastyczności i przejrzystości brzmienia, na poziomie plasującym ją pomiędzy modelem średniego formatu SD8 i najnowocześniejszymi SD5 i SD7.

     

    Dodatkowe funkcje SD Ten, po części zapożyczone z SD7, w istotny sposób odróżniają ją od mniejszej siostry. Konsoleta wyposażona jest we wszelkie ulepszenia, jakich można oczekiwać od produktu DiGiCo, w tym moc i czystość przetwarzania Stealth Digital Processing™, zapewniając przy tym wydajność, dokładność i dynamikę, jaką oferują najnowszej generacji układy Super FPGA, ze zmiennoprzecinkowym przetwarzaniem sygnału, stanowiące serce SD7 w standardowej konfiguracji.

     

    Oprócz tego konsoleta udostępnia szereg nowych, ekscytujących opcji i funkcji, specyficznych dla określonych zastosowań, dzięki czemu może pracować zarówno jako mikser FOH, jak i monitorowy. Dzięki opcjonalnemu zestawowi funkcji broadcastowych możliwe jest też przekształcenie SD Ten w wersję SD Ten B, idealną do pracy w studiach nadawczych.
    Konsoleta pozwala pracować z dużą liczbą wejść i wyjść, a to dzięki 96 kanałom z pełnym przetwarzaniem sygnału, z których 12 to kanały Flexi, 48 przypisywanym szynom, które można konfigurować w różny sposób, plus szyna główna stereo lub LCR oraz matryca wyjściowa 16 x 16.

     

    Absolutna intuicyjność interfejsu użytkownika zapewnia szybki dostęp do funkcji sterowania pracą konsolety, zaś nadzwyczajna jakość brzmienia i transparentność SD Ten doskonale współgra z modułem wejść/wyjść DiGiCo SD-Rack nowej generacji, który dokonuje konwersji sygnałów analogowych z maksymalną częstotliwością próbkowania 192 kHz. Szeroki wybór opcji połączeń, w tym MADI, Optocore, Dante oraz analogowych, przyczynia się do powiększenia elastyczności systemu, a ponadto pozwala na przyłączenie maksymalnie 14 modułów oraz połączenie pięciu redundancyjnych konsolet w pętli optycznej.

     

    Doskonałym dopełnieniem jest możliwość korzystania z w pełni zintegrowanego systemu Waves Sound Grid, który zapewnia dostęp do całego bogactwa najwyższej klasy ultra-niskolatencyjnych efektów.
    A to dopiero początek.

     

    Właściwości

    • 96 kanałów z pełnym przetwarzaniem, z których 12 można skonfigurować jako pełne kanały Flexi
    • 48 przypisywalnych szyn, które można konfigurować jako grupy mono lub stereo albo jako szyny pomocnicze
    • Szybka kontrola dzięki dużemu, 15-calowemu ekranowi dotykowemu
    • Współpraca z D-Rack, SD-Rack Stage Rack + we/wy lokalne
    • 16 instancji procesora DiGiTuBe
    • Multi Channel
    • Matryca wyjściowa 16x16
    • Podwójna szyna Solo
    • Inteligentne przyciski makr, dostępne na czterech warstwach, pod postacią dziesięciu podświetlanych przycisków
    • Sterowanie snapshotami z funkcjami względnego uaktualniania i offline
    • Własne insertowe efekty i korektory graficzne
    • Pokrycie powierzchni roboczej wykonane z anodowanego aluminium oraz paneli z poliwęglanu
    • 37 zmotoryzowanych tłumików z miernikami słupkowymi o wysokiej rozdzielczości
  • SD10B

    Profesjonalna konsoleta Audio, oparta na cyfrowej technologii przetwarzania Super FPGA

    Główne cechy

    Nowość na rok 2012
    Nitrous istotnie poszerza możliwości konsolety poprzez zwiększenie liczby korektorów dynamicznych, kompresorów wielopasmowych i efektów oraz rozszerzenie matrycy wyjściowej z 16 x 12 do 16 x 16. Oprócz tego oferuje implementację DiGiTuBe, a także funkcji Reorder of Busses oraz wejść wielokanałowych. Udostępniając aż 16 procesorów korekcji dynamicznej, dostępnych jednocześnie, dodatkowo poszerza olbrzymie możliwości konsolety w zakresie przetwarzania sygnałów. 

     

    GŁÓWNE CECHY

    • 96 kanałów z pełnym przetwarzaniem, z których 12 można skonfigurować jako pełne kanały Flexi
    • 48 przypisywanych szyn, które można konfigurować jako monofoniczne lub stereofoniczne szyny grupowe lub pomocnicze
    • Duży 15-calowy ekran dotykowy, umożliwiający szybkie sterowanie
    • Współpraca z D-Rack, SD-Rack Stage Rack + lokalne we/wy
    • 16 instancji DiGiTuBe
    • Multi Channel
    • Matryca wyjściowa 16x16
    • Podwójna szyna Solo
    • Makra Smart Key Macros, dostępne na czterech warstwach przy użyciu dziesięciu podświetlanych przycisków
    • Sterowanie przy użyciu snapshotów z funkcją uaktualniania względnego i edycji offline
    • Pokładowe, insertowane efekty FX i korektory graficzne 
    • Powierzchnia obszaru roboczego z anodyzowanego aluminium i poliwęglanowe panele
    • 37 zmotoryzowanych tłumików z wysokiej rozdzielczości miernikami słupkowymi
  • SD10T

    Profesjonalna konsoleta Audio, oparta na cyfrowej technologii przetwarzania Super FPGA

     

    Główne cechy

    DIGICO SD10 THEATRE

    Narzędzia niezbędne dla programowania i realizacji produkcji teatralnych

    Uaktualnienie Theatre dla oprogramowania konsolety SD Ten wnosi szereg wydajnych funkcji na tę platformę, dostarczając narzędzi niezbędnych dla programowania i realizacji produkcji teatralnych. Poszerzając standardowe możliwości przetwarzania oprogramowanie Theatre wprowadza potężny system Auto Update, wspomagający programowanie scen, a także aliasy kanałów, nową funkcję Players oraz opóźnienia w punktach krosowania matrycy.


    System Auto Update, automatycznie uaktualniając parametry kanałów we wszystkich scenach, zapewnia niespotykany poziom kontroli miksu. Gdy ustawienia kanału muszą zmieniać się wraz ze zmianami kostiumu aktora, wówczas aliasy pozwalają na łatwe uaktualnianie całego zestawu parametrów. Zmiany są wprowadzane dla jednej postaci lub dla określonego kostiumu – na przykład zmiana korekcji – tylko w odniesieniu do danego aliasu, podczas gdy pozostałe aliasy pozostają bez zmian.


    Gdy tę samą rolę odgrywa kilka osób, wtedy to funkcja Players przejmuje zadanie przełączania indywidualnych ustawień kanałów poszczególnych aktorów - korekcji, filtrów, dynamiki itd. Wszelkie pieczołowicie zaprogramowane aliasy i zmiany ustawień pomiędzy scenami zostają zachowane, a są jedynie uaktualniane do specyficznych ustawień dla danego aktora.


    Programowanie VCA przy użyciu funkcji Channel Sets staje się czystą przyjemnością, gdyż pozwala ona na łatwe alokowanie grup kanałów – na przykład wszystkich członków chóru czy zespołu na scenie. Ponieważ w większości produkcji teatralnych wykorzystuje się rozproszone systemy głośnikowe, udostępnienie funkcji opóźniania sygnału w punktach węzłowych matrycy pozwala sound designerom na zachowanie niezbędnej i pełnej kontroli nad dźwiękiem. Możliwość opóźnienia sygnału o maksymalnie 1,3 sekundy w każdym punkcie krosowania i indywidualnego przywoływania opóźnień w poszczególnych scenach umożliwia bardzo dokładne pozycjonowanie dźwięku i wyrównanie czasowe.


    Ten niezmiernie efektywny zestaw narzędziowy znakomicie uzupełnia wydajne, najwyższej jakości procesy, w które standardowo wyposażona jest każda konsoleta SD Ten, dając realizatorowi do ręki środki, które pozwolą mu na wykonanie pracy w sposób logiczny i metodyczny, dzięki czemu może on w większym stopniu skoncentrować się na kreatywności.

     

    Właściwości

    • 48kHz / 96kHz
    • 96 kanałów, 12 Flexi
    • 47 szyn z pełnym przetwarzaniem, 2 szyny Solo, matryca 16x16
    • 16 instancji DiGiTuBe
    • 16 korektorów dynamicznych
    • 16 kompresorów wielopasmowych
    • 16 efektów cyfrowych
    • 24 x 32-pasmowy korektor graficzny
    • Funkcja Multi Channel Folding
    • Funkcja zmiany układu szyn

     

  • SD11

    Profesjonalna konsoleta Audio, oparta na cyfrowej technologii przetwarzania Super FPGA

    Główne cechy

    • Używana zarówno jako konsoleta stołowa, jak i montowana w raku
    • SD11: 32 kanały wejściowe z pełnym processingiem (8 kanałów Flexi)
    • SD11i: 32 kanały wejściowe z pełnym processingiem (WSZYSTKIE kanały Flexi)
    • 12 szyn Flexi, które można konfigurować jako mono lub stereo (np. konfiguracja 12 miksów stereo odpowiada 24 szynom)
    • Szyna główna LR/LCR
    • Matryca wyjściowa 8x8
    • 6 instancji DiGiTuBe (tylko w SD11i)
    • 6 kompresorów wielopasmowych (4 w SD11)
    • 6 korektorów dynamicznych (4 w SD11)
    • 6 insertowalnych modułów Stealth FX stereo i 12 korektorów graficznych (4 w SD11)
    • Funkcja Set Spill
    • Rzeczywiste cyfrowe przetwarzanie audio oparte na FPGA
    • 16 przedwzmacniaczy mikrofonowych, osiem wyjść liniowych i dwa we/wy AES
    • Opcjonalne podłączenie modułu D-Rack przy użyciu portu CAT5E, umożliwiające korzystanie ze zdalnego stageboksa z dodatkowymi 32 wejściami mikrofonowymi i 16 wyjściami
    • Port MADI, GPI/O, MIDI, wyjście wideo dla ekranu Overview, port Ethernet do zdalnego sterowania pracą konsolety i pracy w sieci plus port USB pozwalający na wymianę plików i archiwizowanie sesji
    • Nieograniczona liczba zapisywanych i przywoływanych scen




  • SD11B

    Profesjonalna konsoleta Audio, oparta na cyfrowej technologii przetwarzania Super FPGA

     

    Główne cechy

    SD11B: cyfrowa konsoleta nadawcza do montażu w raku/stołowa

    • Używana zarówno jako konsoleta stołowa, jak i montowana w raku
    • 32 kanały wejściowe z pełnym przetwarzaniem, z których WSZYSTKIE mogą być skonfigurowane jako pełne kanały Flexi
    • 12 szyn Flexi, które można konfigurować jako mono lub stereo (np. 12 miksów stereo odpowiada 24 szynom)
    • Szyna główna LR/LCR/LCRS/5.1
    • Matryca wyjściowa 8x8
    • 6 instancji DiGiTuBe
    • 6 kompresorów wielopasmowych
    • 6 korektorów dynamicznych
    • 6 insertowanych modułów Stealth FX units i 12 korektorów graficznych
    • Set Spill
    • Pełna zgodność ze specyfikacją opartą na FPGA
    • 16 przedwzmacniaczy mikrofonowych, osiem wyjść liniowych i dwa monofoniczne we/wy AES
    • Opcjonalne połączenie z D-Rack poprzez port CAT5E. Jest to zdalny moduł we/wy z dodatkowymi 32 wejściami mikrofonowymi i maksymalnie 16 wyjściami
    • Port MADI, GPI/O, MIDI, wyjście dla monitora Overview, we/wy Word Clock, port Ethernet do zdalnego sterowania/komunikacji sieciowej plus port USB do wymiany i archiwizowania sesji
    • Nieograniczona liczba zapisywanych i przywoływanych scen
  • SD5

    Profesjonalna konsoleta Audio, oparta na cyfrowej technologii przetwarzania Super FPGA

    Główne cechy

    Dekadę po wprowadzeniu na rynek modelu D5 Live…
    Dekadę po wprowadzeniu na rynek konsolety D5 DiGiCo, brytyjski producent rozwiązań audio, prezentuje jej nowe wcielenie, model SD5. Jak można było przypuszczać, SD5 doskonale wchodzi w rolę D5, oferując przy tym ulepszenia, jakich wprowadzenie było możliwe dzięki zastosowaniu własnej technologii DiGiCo, Stealth Digital Processing™.

    GŁÓWNE CECHY

    • 124 kanały wejściowe
    • 56 konfigurowalnych szyn plus szyna główna
    • 24 korektory dynamiczne
    • 24 instancje DiGiTube
    • 24 kompresory wielopasmowe
    • 24 efekty cyfrowe
    • 32 korektory graficzne
    • Matryca 24x24
    • Funkcja Multi Channel Folding
    • 8 wejść/wyjść AES/EBU (mono)
  • SD7

    Profesjonalna konsoleta Audio, oparta na cyfrowej technologii przetwarzania Super FPGA

    Główne cechy

    NOWOŚĆ NA ROK 2012 - MACH 3
    Rozszerzenie Mach 3 dla SD7 obejmuje:

    • Kompresory z regulacją progu zadziałania
    • De-essery
    • Funkcje duckingu
    • Poszerzony wybór korektorów
    • Presety dla wysyłek aux
    • Sterowanie auxami za pomocą VCA
    • SETS
    • Dodatkowe funkcje miksowania surround
    • Obsługa Multi Channel z funkcją Folding


    Serce SD7 jest naszym najnowszym opracowaniem w dziedzinie przetwarzania cyfrowego o wysokiej wydajności, w całości opartym na zupełnie nowym silniku miksującym i krosującym Stealth, stosowanym wyłącznie przez DiGiCo.

    Oparty na najnowszym wcieleniu technologii FPGA (Field Programmable Gate Array), znanej jako SuperFPGA, stanowi kluczowy element milowego kroku, jakim jest SD7 w dziedzinie projektowania konsolet. W połączeniu z trzema najnowszej generacji procesorami efektów i sterowania SHARC® zapewnia konsolecie ośmiokrotnie większą moc przetwarzania, niż ta, jaką dysponuje stanowiący standard w branży model D5.

     

    Właściwości

    • 256 ścieżek z pełnym przetwarzaniem przy częstotliwości próbkowania 96 kHz
    • Korekcja dynamiczna i kompresja pasmowa na każdej ścieżce
    • Do 48 efektów stereo + 32 korektory graficzne
    • Pełna automatyka snapshotów ze szczegółową kontrolą zakresu oraz funkcją względnego uaktualniania
    • W pełni elastyczna konfiguracja przestrzeni roboczej
    • Opcje konfigurowania mierników na wyświetlaczach TFT
    • Maksymalnie 1392 połączenia we/wy
    • Funkcje zewnętrznego monitorowania wideo, komutacji i przyłączania kamery
  • SD7B

    DiGiCo SD7B oferuje szerokie możliwości komutacji, wydajność przetwarzania i wygodny interfejs użytkownika, dzięki czemu może stanowić serce nawet najbardziej złożonej dźwiękowej produkcji nadawczej.

    Główne cechy

    Nowość na rok 2012 MACH 3

    Rozszerzenie Mach 3 dla SD7 obejmuje:

    • Kompresory z regulacją progu zadziałania
    • De-essery
    • Funkcje duckingu
    • Poszerzony wybór korektorów
    • Presety dla wysyłek aux
    • Sterowanie auxami za pomocą VCA
    • SETS
    • Dodatkowe funkcje miksowania surround
    • Obsługa Multi Channel z funkcją Folding

    Główne cechy

    • 256 ścieżek z pełnym przetwarzaniem przy częstotliwości próbkowania 96 kHz
    • Korekcja dynamiczna i kompresja pasmowa na każdej ścieżce
    • Do 48 efektów stereo + 32 korektory graficzne
    • Pełna automatyka snapshotów ze szczegółową kontrolą zakresu oraz funkcją względnego uaktualniania
    • W pełni elastyczna konfiguracja przestrzeni roboczej
    • Opcje konfigurowania mierników na wyświetlaczach TFT
    • Maksymalnie 1392 połączenia we/wy
    • Funkcje zewnętrznego monitorowania wideo, komutacji i przyłączania kamery

     

  • SD7T

    Profesjonalna konsoleta Audio, oparta na cyfrowej technologii przetwarzania Super FPGA



    Główne cechy

    Nowość na rok 2012
    Rozszerzenie SD7 Mach 3 obejmuje:

    • Regulację charakterystyki kolana kompresji
    • De-essery 
    • Funkcję duckingu
    • Poszerzenie wyboru korektorów
    • Presety dla wysyłek Aux
    • Sterowanie Aux poprzez VCA
    • SETS
    • Dodatkowe funkcje miksu surround
    • Funkcje Multi Channel oraz Folding

    Potężny i udoskonalony osprzęt SD7, wraz z silnikiem Stealth, gotowy jest do spełnienia najwyższych wymagań w dziedzinie dźwięku w teatrze, zaś opcjonalny pakiet oprogramowania SD7T (Theatre) znacząco poszerza funkcjonalność konsolety, a możliwość rekonfiguracji obszaru roboczego pozwala na jej pełne wykorzystanie.

    GŁÓWNE CECHY

    • 256 ścieżek pełnego przetwarzania z częstotliwością próbkowania 96 kHz
    • Korekcja dynamiczna i kompresja wielopasmowa na wszystkich ścieżkach
    • Do 48 efektów stereo + 32 korektory graficzne
    • Pełna automatyka snapshotów ze szczegółowym określeniem zakresu i uaktualnianiem względnym
    • Całkowicie elastyczny układ obszaru roboczego
    • Konfigurowalne zestawy mierników na ekranach TFT
    • Maksymalnie 1392 połączenia we/wy
    • Zewnętrzne monitorowanie wideo, komutacja i kamera




  • SD8

    Profesjonalna konsoleta Audio, oparta na cyfrowej technologii przetwarzania Super FPGA

    Główne cechy

    Nowość na rok 2012
    Oprócz już dostępnych 60 kanałów i 24 szyn Flexi, nowe uaktualnienie Overdrive 2 wprowadza dodatkowe korektory graficzne, kompresory wielopasmowe, więcej efektów FX, matrycę 16 x 12, a także emulatory brzmienia lampowego DiGiTuBe, funkcje zmiany kolejności szyn oraz Multichannel, które dotychczas dostępne były jedynie w modelu SD7.
    SD8 ma stałą architekturę, której siłę napędową stanowią silnik Stealth Digital Processing™ oraz układ Super FPGA. Jest on nieco mniejszy niż w SD7, jednak pozwala na korzystanie ze wszystkich funkcji i zapewnia wszechstronność, z jakiej słynie uznana seria D. Udostępnia również unowocześnienia, jakie zastosowano w modelu SD7. W ten sposób uzyskano doskonały stosunek możliwości do ceny, co pozwoliło DiGiCo zaoferować konsoletę klasy podstawowej, ze zdalnymi przedwzmacniaczami, na poziomie cenowym, jakiego osiągnięcie nie było wcześniej możliwe.

    • 60 kanałów mono lub stereo (równowartość 120 kanałów DSP)
    • 24 szyny mono lub stereo + szyna Master + 12 szyn matrycowych i podwójna szyna Solo. Obecnie dostępne LCR i uaktualnienie Overdrive (równowartość 66 67 szyn DSP)
    • Duży, 15-calowy ekran, zapewniający szybkość sterowania
    • Zdalny rak sceniczny + wejścia/wyjścia lokalne
    • 10 instancji DiGiTuBe
    • Funkcja Multi Channel
    • Matryca wyjściowa 16 x 12
    • Sterowanie snapshotami z funkcją względnego uaktualniania i offline
    • Pokładowe efekty i korektory graficzne
    • Panel dla skryptu/laptopa oraz zdublowane wejście wyjście MADI dla platformy rejestrującej
    • 37 lub 25 czułych na dotyk tłumików z pełnowymiarowymi miernikami

     

  • SD9

    Profesjonalna konsoleta Audio, oparta na cyfrowej technologii przetwarzania Super FPGA

     



    Główne cechy

    SD9 Supercharged wprowadza istotne zwielokrotnienie liczby kanałów, korektorów dynamicznych, kompresorów wielopasmowych i powiększenie rozmiarów matrycy. Dodatkowo wprowadza legendarną symulację lampową DiGiTuBes, rozszerza też obsługę szyn wyjściowych oraz wejść Wielokanałowych (poprzednio dostępną jedynie w SD7).

    Wśród modyfikacji wyliczyć można także rozszerzenie panelu Aux, poszerzenie funkcjonalności sekcji dynamiki o opcje duckera i ekspandera dla bramki oraz de-essera i dwa typy progu zadziałania kompresora. Dodano też nowe typy efektów tzw. multitap, w tym opóźnienia, ping pong i stereo, o niezależnie regulowanych czasach opóźnienia w lewym i prawym kanale.
    Każdy kanał został wyposażony w przycisk Warmth, którego użycie powoduje uruchomienie procesu emulacji brzmienia analogowego i uaktywnienie dwóch nowych typów korekcji (Classic i Precision).

    Dostępne są także standardowe szablony sesji. Inna nowa funkcja, Sets (poprzednio dostępna wyłącznie w SD7T), została rozszerzona o opcję ‘Set Spill’. Pozwala ona użytkownikowi na tworzenie Setów (zestawów) i, poprzez naciśnięcie jednego przycisku, zmianę układu konsolety, z wyświetleniem zawartości danego Setu.

    SD9 jest kompletnym, zintegrowanym systemem cyfrowym, którego sersem jest technologia Stealth Digital Processing™, składającym się z konsolety, wielokanałowego scenicznego złącza D-Rack oraz cyfrowego multicora CAT5. System ten dodatkowo wzbogacony jest o możliwość jednoczesnego zapisu 56 kanałów na rejestratorze lub w programie DAW (używając np. UB MADI).

    To wszystko dostępne jest w cenie, która czyni SD9 idealnym wyborem dla podróżujących zespołów, szkół, centrów konferencyjnych, mniejszych teatrów, miejsc kultu religijnego, a także dla szeregu innych zastosowań, które wymagają zapewnienia efektywności i elastyczności przy ograniczonym budżecie.

     

    • 96 kanałów wejściowych
    • 48 szyn wyjściowych AUX/GROUP + szyna Master Stereo lub LCR + 12 szyn matrycowych i dwie szyny Solo
    • Duży, 15-calowy ekran dotykowy, pozwalający na szybkie sterowanie
    • Nowy stagebox sceniczny + lokalne we/wy
    • 154 instancje DiGiTuBe
    • 154 kompresory wielopasmowe (Multiband Dynamic)
    • 154 instancje dynamicznej korekcji (Dynamic EQ’s)
    • Funkcja Multi Channel Folding
    • Matryca wyjściowa 12 x 8
    • Sterowanie snapshotami z funkcją wględnego uaktualniania i offline
    • Do 12 pokładowych efektów stereo i 16 korektorów graficznych
    • Dodatkowe we/wy (MADI) dla platformy rejestrującej lub do łączenia z innymi konsoletami DiGiCo i stageboksami
    • 24 czułe na dotyk tłumiki z miernikami




  • SD9B

    Profesjonalna konsoleta Audio, oparta na cyfrowej technologii przetwarzania Super FPGA

    Główne cechy

    DIGICO SD9 BROADCAST

    Prawdziwa moc dla złożonych produkcji

    DiGiCo SD9B bazuje na cenionej platformie SD9, oferując przetwarzanie dużej liczby kanałów,  przy niedużych wymiarach urządzenia. Udostępniając 48 kanałów wejściowych Flexi oraz 16 szyn Flexi uaktualnienie Broadcast wprowadza cały zbiór funkcji i opcji przystosowanych do wymogów sektora nadawczego.


    Obszar roboczy z 24 tłumikami i dużym, 15-calowym ekranem dotykowym tworzy idealny interfejs użytkownika. Dzięki licznym opcjom komunikacji SD9B bardzo płynnie współpracuje z wieloma innymi systemami. Użytkownik ma do dyspozycji 8 analogowych wejść mikrofonowo-liniowych, 8 wyjść liniowych oraz 4 wejścia/wyjścia AES, a oprócz tego możliwość przyłączenia dwóch stageboksów DiGiCo D-Rack poprzez porty CAT5. Każdy z nich oferuje 32 wejścia mikrofonowe i maksymalnie 16 wyjść.


    Kolejne przyłącza to port MADI, GPI/O, MIDI Word Clock, a także opcja uzbrojenia SD9B w złącza Optocore. To wielokanałowe łącze światłowodowe pozwala na integrowanie SD9B z sieciami audio DiGiCo i współdzielenie zasobów wejściowo-wyjściowych z innymi konsoletami SD oraz modułami we/wy. Obsługa protokołów transmisji światłowodowej jest, obok obsługi HD-SDI oraz AES3 na złączach BNC, podstawowym wymogiem ze strony nadawców.


    Standardowy zestaw funkcji przetwarzania sygnału w SD9B obejmuje zaawansowane narzędzia korekcji i kształtowania dynamiki, dzięki którym może ona rywalizować ze znacznie większymi konsoletami.

    Dwuwejściowe kanały Flexi umożliwiają przełączanie wjeść „głównych” i „alternatywnych”, co jest rozwiązaniem idealnym dla produkcji wymagających użycia dużej liczby mikrofonów.


    Wszystkie kanały, tak wejściowe, jak i szyny wyjściowe, pozwalają na wszechstronną obróbkę sygnału, a zestaw dostępnych narzędzi obejmuje opóźnienie, filtr dolno- i górnoprzepustowy o stromości 24dB/oktawę, 4-pasmowy korektor parametryczny z opcją korekcji dynamicznej, elastycznie działające podwójne procesory dynamiki, w tym kompresory jedno i wielopasmowe, de-esser, bramkę, ducker oraz kompresor z wejściem sygnału side-chain.


    Uaktualnienie Broadcast rozszerza ów zbiór narzędzi, wprowadzając funkcje takie jak Backstop PFL, Surround Sound z komutacją 5.1 oraz pełna matryca monitorowa.


    Monitor Matrix pozwala użytkownikowi na zdefiniowanie 8 źródeł monitoringu, z obsługą trybu 5.1 dla każdego z nich. Sygnały komutowane są do trzech zestawów głośników, także z obsługą pełnego zestawu 5.1 surround. Dzięki dostępności punktów insertowych oraz kalibracji poziomów odsłuchu możliwości monitoringu w SD9B spełniają wymagania każdego środowiska nadawczego.
    Funkcje Backstop PFL oraz Auto (Fader) PFL, w połączeniu z 2 szynami solo, dopełniają konfigurację monitoringu.


    Wejścia i wyjścia 5.1 są efektywnie obsługiwane przy użyciu funkcji wielokanałowych. Pojedynczy kanał wejściowy 5.1, lub szyna główna 5.1, może zostać rozwinięty tak, by wyświetlane były indywidualne kanały składowe i możliwe było wprowadzenie regulacji każdego z nich. Dla zapewnienia całkowitej elastyczności obsługiwane są także formaty LCR oraz LCRS.

  • SD9T

    Profesjonalna konsoleta Audio, oparta na cyfrowej technologii przetwarzania Super FPGA

    Główne cechy



    DIGICO SD9 THEATRE
    Narzędzia niezbędne dla programowania i realizacji produkcji teatralny

    SD9T wyposaża mniejszą konsoletę SD9 we wszystkie zaawansowane funkcje teatralne, jakimi dysponuje flagowy model SD7T.
    Przez ponad dekadę DiGiCo współpracowało ze światowej klasy sound designerami, w tym z Andrew Brucem (Les Misérables, Chess, Miss Saigon, Mary Poppins) przy opracowywaniu pakietu oprogramowania, który dostarczy narzędzi niezbędnych do pracy w tak wymagającej dziedzinie, jak realizacja dźwięku live w teatrach.

    W rezultacie tych prac SD7T stała się standardem w produkcjach na Broadwayu i West Endzie. Ten zestaw funkcji stał się obecnie dostępny dla jeszcze szerszej rzeszy teatralnych realizatorów dźwięku, a to dzięki zaimplementowaniu ich w mniejszej, ale znacznie przystępniejszej cenowo konsolecie SD9T.


    Jeden z największych problemów w realizacji dźwięku live w teatrze związany jest z pozycjonowaniem głosów przemieszczających się artystów, którzy na dodatek od czasu do czasu nakładają rozmaite nakrycia głowy, co, z uwagi na bliskość mikrofonów nagłownych, powoduje istotną zmianę brzmienia.


    W rezultacie projektant widowiska musi przygotować duży plik z długa listą scen, wykorzystując do tego celu specyficzne narzędzia, takie jak system Auto Update oraz aliasy scen, a także opóźnienia w punktach krosowania matrycy, by precyzyjnie zaprogramować pozycjonowanie dźwięku.


    Działanie teatralnego wariantu funkcji Auto Update polega na natychmiastowym uaktualnianiu parametrów kanału we wszystkich scenach, zaś dzięki użyciu aliasów oddziałuje wyłącznie na te sceny, w których dany parametr jest taki sam. Na przykład, jeśli chcielibyśmy dokonać zmiany korekcji w kanale aktora „Robert”, jednak z pominięciem tych scen, w których Robert ma na głowie kapelusz, możemy wówczas utworzyć alias „Robert w kapeluszu” i wszelkie modyfikacje wprowadzone w odniesieniu do „Roberta” zostaną wprowadzone we wszystkich scenach, jednak z wyłączeniem aliasu „Robert w kapeluszu” i na odwrót.

    Ponadto z uwagi na to, że podczas widowisk teatralnych znacznie częściej korzysta się z grup sterowania (Control Groups - znane także jako VCA) niż w tradycyjnym programowaniu live. DiGiCo udostępnia interfejs do wizualnego programowaniu CG. Funkcja ta, w połączeniu z 12 kanałami CG konsolety SD9T, pozwala inżynierowi na zachowanie kontroli nad ciągłymi zmianami obsady na scenie poprzez szybkie przypisywanie i wyłączanie kanałów składowych CG zgodnie z listą scen.


    Jednym z najnowszych, oszczędzających czas narzędzi jest funkcja Players. Pozwala ona inżynierowi dźwięku na szybką obsługę zmian obsady na scenie. To, co dotychczas całym procesem, polegającym na przywoływaniu właściwych presetów dla każdego aliasu,  obecnie sprowadza się do wybrania aktora odgrywającego daną rolę. Następuje wówczas automatyczne uaktualnienie ustawień widowiska i wszystkich ustawień dla danego aktora.


    Wśród dodatkowych narzędzi wskazać należy szablony sesji oraz Sets (dotychczas dostępne wyłącznie w SD7T), którą rozbudowano w taki sposób, aby umożliwiała korzystanie z funkcji 'Set Spill'. Umożliwia ona użytkownikowi tworzenie setów i, jednym prostym naciśnięciem przycisku, zmianę układu konsolety w celu wyświetlenia składników danego setu.

    • 48kHz / 96kHz
    • 48 kanałów Flexi (odpowiednik 96 kanałów DSP)
    • 47 szyn, w tym 16 Flexi plus L/R, L/C/R Master, 2 szyny Solo, matryca 12x8
    • 8 instancji DiGiTuBe
    • 8 korektorów dynamicznych
    • 8 kompresorów wielopasmowych
    • 8 efektów cyfrowych
    • 16 x 32-pasmowy korektor graficzny
    • Funkcja Multi Channel Folding
    • Funkcja zmiany układu szyn




  • UB MADI

     UB MADI: Interfejs MADI - USB 2.0

    Opis

    USB jest wszechobecne. Prawdę mówiąc, trudno byłoby znaleźć nowoczesny komputer bez złącza USB 2.0, które jest jedynym elementem jego wyposażenia, jakiego UB MADI wymaga, aby móc przesłać strumień MADI do Twojego PC czy Macintosha.
     

    UB MADI podłącza się nie przerywając pracy komputera. Przepływ danych audio rozpoczyna się w ciągu 4 sekund od chwili podłączenia urządzenia i nie wymaga to restartu komputera, nawet jeśli połączenie zostało utracone podczas rejestracji czy odtwarzania. UB MADI zasilany jest z portu USB, dlatego do jego włączenia potrzebny jest jedynie przewód USB, nawet jeśli długość przewodu sygnałowego wynosi ponad 100 metrów.

    UB MADI jest mały, lekki i efektywny. Podłączany za pomocą standardowego przewodu do mocnego złącza USB-B, UB MADI jest interfejsem niezawodnym, przenośnym i zajmującym minimum przestrzeni - to narzędzie idealne do pracy w miejscach, w których dokonuje się rejestracji nagrań wysokiej jakości, a także w systemach wirtualnej próby dźwięku.

    48 kanałów. Celem,  który przyświecał firmie DiGiCo, gdy jej inżynierowie kontrowali UB MADI, było stworzenie interfejsu oferującego dużą liczbę kanałów, jednak bez kompromisów w zakresie latencji, jakości i niezawodności. Połączenie przełomowego pod względem wydajności, zastosowanego w SD7, układu FPGA, pokładowego dwurdzeniowego procesora pracującego z szybkością 500 MHz oraz parametrów zgodnych ze specyfikacją USB 2.0 oznacza, że 48 dostępnych jednocześnie kanałów wejściowych i wyjściowych (full duplex) to liczba idealna dla interfejsu audio.


    Przyszłe uaktualnienia. Ponieważ interfejs ma ogromne nadwyżki mocy przetwarzania, to podobnie jak w przypadku wszystkich produktów DiGiCo możliwe jest rozbudowywanie jego funkcjonalności i możliwości.

    Niska latencja. Przełączana, wielourządzeniowa natura interfejsu USB powoduje, że uzyskanie niskiej latencji sprawia kłopot wielu producentom, jednak dzięki precyzyjnie dostrojonemu procesorowi i sterownikowi USB, jakie zastosowano w UB MADI, DiGiCo zdołał uzyskać wyjątkowo niską latencję transmisji przez USB 2.0.

     

    Stabilność. Ponieważ UB MADI jest interfejsem od początku do końca cyfrowym i nie jest zależny od taktowania zegarem USB, toteż nie istnieje problem jitteru. Odczytywane są wszystkie dane audio, zaś tolerancja dokładności zegara wejściowego z nawiązką spełnia minimalne wymagania określone w specyfikacji AES.

     

    Kompatybilność z komputerem. UB MADI jest kompatybilny praktycznie z każdym komputerem z wbudowanym procesorem Intel® Core™ Duo lub lepszym. Nagrywanie i/lub odtwarzanie 48 kanałów 24-bitowego materiału audio wymaga twardego dysku lub dysku półprzewodnikowego o wystarczającej wydajności i minimalnej fragmentacji. DiGiCo dostarcza wysokowydajne, ultra-niskolatencyjne sterowniki zarówno dla komputerów  z systemami Windows, jak i OS.

     

    Obsługiwane formaty audio i sygnału zegarowego. UB MADI może odbierać pierwsze 48 kanałów dowolnego, zgodnego z AES10 strumienia MADI, jak również stereofoniczny sygnał audio AES3 (AES/EBU).
    Gdy do UB MADI nie jest doprowadzony sygnał wejściowy, interfejs synchronizuje wyjście MADI z własnym bardzo stabilnym zegarem wewnętrznym.

    Jednakże, jeśli na wejściu wykryty zostanie poprawny sygnał zegarowy MADI, AES3 lub Word Clock, wtedy wykorzystywany jest jako zegar systemowy.